فرهاد مجیدی جوش آورد؛ صبر من حدی دارد/ حمله به مدیریت استقلال و کنایه به پرسپولیس/ وضعیت لیست خرید استقلال و خطر کسر ۶ امتیاز
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

سرمربی تیم استقلال تهران طی صحبت‌هایی درخصوص تمامی اتفاقات اخیر این باشگاه صحبت کرد و گلایه هایش را به گوش هواداران رساند.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران که با پایان همکاری محمود فکری با آبی پوشان در این سمت انتخاب شد، پس از مدت‌ها سکوت درخصوص اتفاقات گوناگون پیرامون این باشگاه در نهایت به سکوتش پایان داد.

مجیدی دعوای مدیریتی اخیر بین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره را فرصت مناسبی دید تا نظراتش در این باره را به گوش هواداران برساند. صحبت‌های مجیدی درباره استقلال، نقل و انتقالات و مشکلات مالی را در ادامه می‌خوانید:

*وقتی نیم‌فصل به استقلال آمدم، اسپانسر در نیم‌فصل اول و قبل از حضور من بیش از ۹۵ درصد تعهدات کل فصل خود را پرداخت کرده بود. یعنی حدودا ۷۵ میلیارد تومان و اگر این مبلغ را با ۱۰ میلیارد ایرانسل و ۱۲-۱۰ میلیارد آقای نامداری جمع کنیم، نزدیک به ۹۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه آمده اما دریافتی بازیکنان تیم میانگین بین ۲۵ تا ۳۰ درصد بوده و وقتی آمدم با اعتراض بازیکنان روبه‌رو شدم که چرا یکی ۲۰ درصد و دیگری ۵۵ درصد گرفته است؟

*در حال حاضر باشگاه باید ٦٠ میلیارد تومان پرداخت کند تا فقط تیم امسال را تسویه کنیم و اسپانسر هم بیش از مبلغ قراردادش پرداختی داشته است (حدود ۹۰ میلیارد تومان) و این یعنی فاجعه؛ فاجعه‌ای که توسط مدیریت عوامفریب و دروغگوی قبلی اتفاق افتاده و تاوانش را باید هواداران و اعضای فعلی پرداخت کنند. طبق لیستی که از باشگاه گرفتم،

*بازیکنان فقط ۲۵ میلیارد تومان از قرارداد خود را گرفته‌اند و درآمد امسال هم پیش‌خور شده و سوال مهم و به شدت نگران کننده این است که ۶۰ میلیارد تومان باقی‌مانده را چطور می‌خواهند پرداخت کنند؟ آن وقت در این شرایط خیلی از هواداران که از واقعیت‌ها مطلع نیستند، به فکر تقویت تیم سال بعد و جذب بازیکنان قدرتمند خارجی و داخلی برای رقابت با الهلال کهکشانی هستند.

*علاوه بر همه این مشکلات بدهی ۳۵ میلیارد تومانی استراماچونی هم وجود دارد که شنیدم به مهلت آخرش نزدیک هستیم و ممکن است به کسر ۶ امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال منتهی شود. این هم از شانس من است که هر وقت استقلال را گرفتم یا بی‌پول است یا دعوای مدیریتی دارد.

*اینجا برای اولین بار می‌گویم من سر موضوع قاسمی‌نژاد به خاطر باشگاه اعتراضی نکردم و سکوت کردم، حتی گفتم حالا که نشد، حداقل پولش را بابت قراردادها به بازیکنان فعلی پرداخت کنید اما این اتفاق هم نیفتاد. این در شرایطی بود که در همین نیم‌فصل رقیبان استقلال مثل سپاهان، کاپیتان تیم ملی (احسان حاج‌صفی) را خریدند، پرسپولیس هم از لیگ پرتغال و قطر بازیکن گرفت، اما ما مجبور بودیم با بودجه خیلی کم به بازار برویم. علاوه بر این شنیدیم که یک اپراتور در نیم‌فصل به تیم رقیب ۳۰ میلیارد تومان کمک کرده است.

*یادمان نرود استقلال در دو فصل گذشته با تفکرات فنی یک سرمربی بسته نشده و علیرغم حضور بازیکنان خوب، تیم همگن و موزون نیست. مثلا ما در پست هافبک دفاعی چهار-پنج بازیکن عالی داریم که باید در هر بازی نهایتا دو نفر آنها بازی کنند اما در پست وینگر به جز مهدی قایدی بازیکن سرعتی نداریم.

*یارگیری مناسب و اصولی در اول فصل نیمی از قهرمانی را می‌سازد. نقل و انتقالات و تیم بستن برای قهرمانی، این نیست که شبانه در هتل با بازیکن ۱۶۰ میلیون تومانی قرارداد ۲ میلیاردی ببندند و امروز باشگاه را وارد حاشیه و مشکلات کنند.

*استقلال تیم بزرگی است. بازیکن باید بداند که کجا می‌آید. امروز همه بازیکنانم می‌دانند که اخلاق، نظم و کیفیت مهمترین اولویت من است. اگر منابع مالی تامین شود، تیم خوبی خواهیم بست و بازیکنانی جذب می‌شوند که بازی در استقلال برایشان افتخار باشد. من یاد گرفته‌ام با علاقه و مبارزه و با بهره‌گیری از علم پیشرفت کنم نه با استفاده از راههای غیرسالم. برای رسیدن به هدف باید سالم و جدی تلاش کرد.

*به دو بازیکن خوب تیم وقتی می‌گویم برای تمدید به باشگاه بروید، می‌گویند ما تا الان هم به خاطر شما سر تمرین می‌آییم وگرنه یکی از ما ۱۵ درصد و دیگری ۲۵ درصد پول گرفته‌ایم! بنابراین تا زمانی‌ که قراردادهای امسال تسویه نشود آیا می‌توان انتظار تمدید داشت؟ وقتی می‌شنوم بازیکنان جوان از یکدیگر یا از مربیان یک میلیون تومان قرض می‌گیرند خجالت می‌کشم به چشمان آنها نگاه کنم. بازیکنان من تا اینجا خیلی تلاش و مردانگی کرده‌اند.

*این هم لطف هواداران به من است که توقعات هشت ساله را در سه ماه از من می‌خواهند. من همه اعتبارم را از استقلال و هواداران دارم و برای خوشحالی آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنم . اگر هم الان مشکلات را می‌گویم فقط برای این است که همه بدانند چه خبر هست، وگرنه بیشتر وقت‌ها سکوت می کنم، چون دوست ندارم کسی از دست من ناراحت شود.

*مشکلات مدیریتی تا زمانی که به تیم لطمه نزند به من و بازیکنان ارتباطی ندارد اما وقتی اختلافات و دعواهای شخصی مدیریتی به روند مثبت تیم لطمه می‌زند، مجبورم واکنش نشان دهم. امروز در بخش‌هایی از باشگاه واقعا ضعیف هستیم.

*وقتی بعد از دربی، آقای غلامپور و بازیکن من بدون نماینده حقوقی باشگاه به کمیته انضباطی می‌روند و کسی همراه آنها نمی‌رود و برای دفاع از از این بچه‌ها کاری انجام نمی‌شود، می‌دانید یعنی چه؟ یعنی برای دفاع از حقوق باشگاه تنها هستید.

*وقتی کسی نیست از فدراسیون بپرسد چرا جلسه کمیته انضباطی بازی سپاهان با پرسپولیس را به بعد از دربی انداختید، چه کار باید کرد؟ آیا شما می‌دانید با داور دربی که همه تایید کردند پنالتی ما را نگرفت، چه برخوردی شد؟ یا داور بازی ما با صنعت‌نفت آبادان؟ یا وقتی بعد از بازی با پیکان برای اعتراض به تعویض‌های آنها پول نداشتیم شکایت‌مان را در فدراسیون ثبت کنیم، به عنوان سرمربی چه کار باید کنم؟

فرهاد مجیدی جوش آورد؛ صبر من هم حدی دارد/ باشگاه استقلال نظم و انضباط ندارد

*من عادت ندارم مدام اعتراض کنم اما باوجود آنکه همه مدیران در حال تلاش هستند، امروز تیم ما حتی مشکل تامین تغذیه تمرینی دارد و اعضای تیم (آقای عبداللهی و فرزاد) از جیب شخصی‌شان این هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند. این در شرایطی است که قرارداد و دریافتی سرپرست تیم و یا فرزاد بعنوان مدیر اجرایی تیم با کلی سابقه خجالت آور است و اینجا باید از آنها عذرخواهی کنم که حتی نصف قبلی‌ها هم پاداش و پول نگرفته‌اند. 

*گابریل پین، یکی از بهترین مربیان اروپاست که چهار سال در تیم ملی ایتالیا تئوریسین و دستیار اول پراندلی بوده اما حالا که با معرفی کاناوارو و  به عنوان مشاور قرار است به تهران بیاید، چرا بعضی‌ها دنبال این هستند که مشکل‌تراشی کنند؟ برای حضور این مشاور که قرار است همکار من باشد و بر تیم‌های پایه هم نظارت و سیستم فنی آنها را ساماندهی کند، بجای تشویق و حمایت، خودم باید دنبال بلیت و ویزا باشم و برای انجام مقدمات حضور این مربی به مدیران زنگ بزنم و جواب ندهند!

*به خدا وظیفه من پیگیری این مسائل نیست. کار من امور فنی تیم است و اینجا از ۹ صبح تا ۹ شب کار می‌کنم و در مقابل بهترین تیم‌های آسیا بهترین نتایج رو گرفتیم یا در دربی مقابل کلی بازیکن باکیفیت پرسپولیس به جز گل حتی یک موقعیت ندادیم و با اشتباه داوری باختیم که همه دیدند. از نظر سبک بازی هم هواداران راضی هستند.

*چیزی که من می‌بینم وضعیت اسفناک استقلال و دخالت‌های نابجاست. باشگاه حتی امکانات ابتدایی را ندارد.  برای اصلاح این وضعیت باید مدیران ضعیف گذشته را منصوب نکنند و در امور اجرایی و روزمره باشگاه دخالت نکنند. امروز در باشگاه همه تلاش می‌کنند اما این استقلال بی‌نظم محصول سال‌ها بی‌انضباطی و بی‌کفایتی است.

*متاسفانه عده‌ای هم به جای کار کردن فقط پشت تریبون‌ها هستند و با پچ‌پچ کردن در فضای مجازی چوب لای چرخ تیم و مربی می‌گذارند. من حواسم به همه دشمنان و سرباز پیاده‌ها هست. عده ای با حضور من دستشان کوتاه شده و شروع به حاشیه‌سازی می‌کنند.

*همیشه با هواداران صادق بوده‌ام و سعی می‌کنم قبل از اینکه مشکلات را به آنها بگویم در درون خانواده و باشگاه حل کنم. صبر من حدی دارد و اگر مجبورم کنند با هوادار واضح‌تر حرف خواهم زد. من تا آخرین بازی فصل لیست خروجی ندارم و برای جذب بازیکنان جدید هم تا زمانی که بازیکنان کنونی پول نگیرند و تمدید نکنند لیستی نخواهم داد.

*درباره بازی با الهلال عربستان یک نکته را باید به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بدون تعارف گفت. استقلال باید میزبان این مسابقه باشد و کفایت فدراسیون سوریه که منجر به تغییر میزبانی شد را الگو قرار بدهیم تا هر طور شده این میزبانی را از دست ندهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Blue Love IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    سه بازی اخیر استقلال سه پنالتی مون گرفته نشده. در دربی، بازی با ذوب آهن در جام حذفی و بازی با صنعت نفت هرکدوم یه پنالتی.. دربازی با صنعت نفت داور جلوی گل صددرصدو گرفت. و رسما سر استقلال رو برید. الان اگه رمضانی گل نمیزد، کی جوابگو بود؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      برای آقای مجیدی . تو که میگی پرسپولیس از قطر و پرتغال بازیکن میگیره بگو دیاباته رو از کجا آوردین کل خط حمله پرسپولیس اندازه دیاباته پول نمیگیرن آل کثیر سالی ۳ میلیارد میگیره شیخ دیلاق میخوره میخوابه سالی ۲۰ میلیارد میگیره میگه چرا حکم بازی پرسپولیس سپاهان قبل دربی صادر نکردن خب آقای مجیدی بازیکنای خودت فصل پیش جلوی چشم خودت تو فرودگاه هواداراتون با مشت و لگد کتک زدن چی شد؟؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      آقای مجیدی انتظار داشت پرسپولیس اصلا مهاجم نگیره و با عبدی فصل رو تموم کنه. میگی پرتغال و قطر اخه ما پولمون نمیرسه که از سری آ بازیکن بیاریم ما زورمون نمیرسه از تیم رقیب اصلی خودمون بازیکن بگیریم نادری و رمضانی رو از پرسپولیس گرفتی اگه قضیه برعکس بود که یقه ها پاره میکردین . حالا رمضانی هیچ ولی همون نادری رو نتونستیم نگه داریم و دفاع چپ ذخیره نداشتیم و امیری تو اسیا شد دفاع چپ چرا نمیگی پرسپولیس یه نیم فصل مهاجم نداشت یه نیم فصل دفاع وسط ذخیره نداشت؟ آقای هوچی وقتی به استقلال برگشتی گفتی استقلال پرمهره ترین تیم ایرانه الان که نتیجه نمیگیری همه مقصرن به جز خودت و کادر فنی؟ چطور با همین تیم خواستی قهرمان آسیا بشی ولی نمیتونی باهاش سهمیه کسب کنی ؟ چرا نمیگی وقتی مدافعین حریف قائدی رو از بازی خارج میکنند دیگه برنامه ای برای حمله نداری؟
    • امیر مهدی محمدزاده IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      نمیدونم چرا هیچ کس پنلتی پرسپولیس تو دربی رو ندید زمانی که نادری اومد سید جلال رو بغل کرد تا نتونه روی ارسال کرنر ضربه سر بزنه و تعادلش رو بهم زد واقعا استقلالیا با یه چشم بازی ها رو میبینن
  • ناشناس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    اها یادم رفت پول بازیکنی که از مشهد میخاستی بیاریش دادیش پودر تو عربستان سی هزار یورو بود
  • ربع سکه IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    فکر نکنم پول قرض نادری و مغانلو فرقی داشته باشن...تازه میگن مغانلو۱۰۰هزار دلار و نادری دویست هزار دلار بوده
  • یه تماشاگر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    شما امکانات تمرینی دو باشگاه رو استقلال و پیروزی رو مقایسه کن تا متوجه حکومتی بودن بشی
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      بازیکن استقلال میاد باشگاه پرسپولیس مذاکره می کنه به توافق نمیرسه، بعد میره با پیکان به توافق میرسه شما فقط پولی که خرج دیاباته کردند که همیشه مصدومه و نادری که چهار برابر پرسپولیس باش به توافق رسیدند در نظر بگیر درامد این دو تا تیم هم مقایسه کن بعد حکومتی حکومتی کن. آره پرسپولیس حکومتی هستش و اونایی که هشت تا نارنجک پرت کردند و آب از آب هم تکون نخورد حتما عضو سازمان مجاهدین خلق اند.
    • مونا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      اولا پیروزی نه پرسپولیس شما استقلالیها شعور آنچنان درستی ندارید
  • Blue Love IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    آقای مجیدی اینا همه مهره وزیرن معلومه به فکر باشگاه نیستن. شما انتظار داری برن امید ابراهیمی رو بیارن؟ نه آقا عباس بوعذار هم نمیتونن بیارن. زمین تمرین که نداریم بعد اونا لژیونر میارن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      نادری: بازیکن سابق پرسپولیس و کورتریک بلژیک مبلغ قرارداد: ۷/۵میلیارد+حداقل ۱۵۰ هزار یورو هزینه رضایت نامه میلیچ: بازیکن سابق ناپولی، فیورنتینا و تیم ملی کرواسی مبلغ قرارداد: طبق گفته خودش و مهلتی که داده ۵۳۰ هزار دلار طلب داره دیاباته: بازیکن سابق بنونتو ایتالیا و تیم ملی مالی مبلغ قرارداد: ۵۶۰ هزار دلار قرارداد پایه + ۴۰۰ هزار دلار آپشن مجموعا یک میلیون دلار ولی ولی پرسپولیس از قطر و پرتغال بازیکن میاره و اینکه نباید آضاف۶ شدن مربی مشهور اینالیایی را هم فراموش کنیم ولی ایتقلال مظلوم است
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      فرهاد مجیدی زمانی که سرمربی استقلال شد : استقلال پر مهره ترین تیم هست فرهاد مجیدی بعد از آنکه تیمش از کورس قهرماتی جا ماند : استقلال بازیکن ندارد استقلال مظلوم است استقلال بی پول هست این هست منطق استقلالی ها
  • حقگو IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    سوال اینجاس که در دو مقطع که شفر و فکری رو با 4 تا ادمین کانال کله پا کردی نمیدونستی وضع مالی استقلال چجوریه؟دفعه قبل که قبل فینال حذفی اون داستانا رو درست کردی نمیدونستی وضع مالی استقلال چجوریه؟ روزی که خواستی بیای استقلال به جا فکری تو که با بازیکنا در ارتباط بودی مدام نمیدونستی وضع مالی باشگاه چجوریه؟الان یادت افتاده ؟تو که میدونستی خب چرا اومدی که الان ناله کنی؟به ناله کردن بود که قبلیام ناله میکردن دیگه
    • استقلال قهرمان IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      حقگو جان حرفهات درسته اما اینکارها نقشه مافیای ورزش و وزارت بوده که با دستان اعضا هیئت مدیره شکل میگرفته اما آنچه در ظاهر ما میدیدیم و نمایش میدادن مجیدی بود ! بازیهای سیاسی (البته کثافتکاریهای سیاسی ) این افراد رو دست کم نگیر مگه ماجرایی که سعادتمند بعنوان مدیرعامل استقلال بوجود آورد یادت رفته ؟ اینها دهها ساله که با نام بزرگان و پیشکسوتان استقلال بازی میکنند این که فرهاد مجیدیه مگه ندیدی با امیر ژنرال چه کردند ؟
  • ...... IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    مثلا چرا سمیعی مدیرعامل استقلال نشد؟ تمام ورزش ایران زیر دست وزیره
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      روزی که سمیعی شده بود مدیرعامل پرسپولیس بهش می خندید حالا چی شد . زمانی که سمیعی مدیرعامل پرسپولیس شد ۱۰ تا از هواداران پرسپولیس هم حامی اش نبودند اما من بودم و خدا را شکر جواب این اعتماد به جعفر سمیعی را هم گرفتم
  • داوود IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    منت سرمون گذاشتند خلیل زاده رو گرفتند برای چراغونی رزومه مبارزه بافسادشون آقای رئیسی .اونم نه برای خون به جیگرکردن ما تواین سالها و کارشکنی های متعدد وموزیانه وآشکار و رابطه وزد وبند با مازیارناظمی سرپرونده تعاونی صداوسیما و دستخوش گرفتن ریاست هیئت مدیره برای خوشخدمتی !!!!!نه!!!!!!!صرفا برای کارشکنی وپولشویی دررابطه باکارخونه ابریشم زمان استانداری گات فادر مسعود !!! عملکرد این دستگاه قضایی به اصطلاح مستقل رو باید برای آیندگان قاب گرفت !!!
  • فرزاد فاکتورچی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    بوی قهر و استعفا میاد. فصل بعدم قلعه نویی
  • قهرناز خانوم IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    حالا جدی این مباحث رو نمیتونستی قبل اینکه بپذیری سمت سرمربیگری رو ، متوجه شی؟؟ فرهاد مجیدی اگر ی روز از لحاظ فنی ۱۰۰ هم باشه ، باز این بچه بازیاش به ۰ میرسونتش... مگه نگفتی تیم با دلالی بسته شده؟ چطور تو آسیا میبردی حرفی نبود ، بعد یکی دوتا بازی بد مشکلات قلمبه شد؟؟ پرسپولیس نیم فصل اول ۵-۶ بازی آخرشو هافبکشو میذاشت تو دفاع ، یا دفاع چپش ک نبود، وینگر میاورد دفاع ... یه نیم فصل کل خط حملمون با عبدی خلاصه میشد. ماهم مدیرایی داشتیم که قبل فینال آسیا تیمو تار و مار کردن ، مدیرایی که با نپرداختن حق و حقوق باعث جدایی و شکایتها شدن ، این چیزا برا استقلال پرسپولیس همیشه یکسان بوده
  • بچه زرنگ IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    آقای مجیدی به نحوی دست پیش رو گرفتن که پس نیافتن! در اینکه وضعیت مدیریت باشگاه‌های ما چیزی در حد فاجعه است، تردیدی نیست. اما ..... اما نیمی از این حرفهای ایشون برای لاپوشانی قرارداد با مربی ایتالیایی است! مگه میشه مربی ایتالیایی، اون هم در این سطح رو به همین سادگی به ایران آورد؟! بدون شک مربی ایتالیایی جدید استقلال، قبل از عقد قرارداد با استقلال حتماً با استراماچونی هم مشورت داشته. در شرایطی که آسترا هنوز از استقلال طلبکار هست و هیچگونه رضایتی از باشگاه استقلال نداشته، عجیب نیست که هشدارهایی به ایشون درمورد قرارداد با استقلال داده باشه. حالا چطور و چگونه باشگاه استقلال موفق به عقد قرارداد با ایشون شده، برای من جای سوال داره!؟!
  • فرناز IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    بوی قهر همه جارو فراگرفته
  • وجدان داشتن خیلی خوبه IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    اين هم از شانس من است که هر وقت استقلال را گرفتم یا بی‌پول است یا دعوای مدیریتی دارد.پرسپولیس هم از لیگ پرتغال و قطر بازيكن گرفت، اما ما مجبور بودیم با بودجه خيلی كم به بازار برویم. علاوه بر این شنیدیم که یک اپراتور در نیم‌فصل به تیم رقیب ۳۰ میلیارد تومان کمک کرده است. اولا که منفعتی نداشت نمیومدی اونم ۳بار ثانیا هر وقت وستهم اومد گف چرا چلسی بیشتر از من خرج میکنه،شما هم میتونی
  • ربع سکه IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    خدایی خودتون خسته نشدید اینقدر بهونه میگیرید ؟ بابا حال ادم رو بهم میزنید بخدا الحق که فقط همین مجیدی هوادارای استقلال رو میشناسه! الان کی باخت دربی اصلا یادشه؟
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    نامداری 10-12 میلیارد پول داده، و بقیه هیبت مدیرعامل هم نفری چند میلیارد پول دادن، یه مشت میلیاردر تو کیسه جمع شدن بازم این یارو ناراحته خودشم که حداقل 9 بار ارز دولتی گرفته،عجب رویی داره این بابا
  • جوان ایرانی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    قهر نکن فرناز ارزش نداره
  • فرزاد فاکتورچی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    مدیونید اگر فکر کنید بخاطر وضعیت کمک سرپرست فاکتور سازه
  • چه خبر از شکایت از امیر آبادی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    این هم که وقتی با کودتای بازیکن ها و پول پاشی بین ادمینای مجازی اومد استقلال گفت پرمهره ترین تیم ایران رو داریم اما حالا که دستش از جام کوتاه مونده داره با یاوه گویی فرافکنی میکنه که ازش نپرسن اگه قرار بود با این همه ستاره قهرمان نشیم پس برای چی زیراب فکری رو زدی اومدی جاش! درضمن مغانلو با پنجاه هزاردلار و ترابی با گرفتن رضایتنامه خودش اومد اما تیم شما از سری A ایتالیا و لوشامپیونه بازیکن ۵۵۰ هزاردلاری و ۱ میلیون دلاری گرفت درحالیکه پرسپولیس نیم فصل اول بخاطر خیانت دست نشانده وزیر برای خالی کردن تیم حتی تو چینش ارنج اولیه هم مشکل داشت
  • دقت کن IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    قهرناز دوباره هوای ترک کیسه زده به سرش. براش رفتن بهترین دستیار رو آوردن بازیکن های خارجی با کیفیت هم داشت ولی دستاورد:) نترس فرناز جان امسال دوباره برات بازار رو درو میکنن زوده واسه کولی بازی
  • مکتب با شرف شاهین IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    والا طبق سایت ترنسفرمارکت گرون ترین تیم ایران و دارید اون سایتم دست و زیر نیستس که نرخ بهش اعلام کنه چطور پرسپولیس بازیکن نیمکت نشین پرتغال و اخراجی قطر و میاره میگی اما نمیگی ۲تا بازیکن از سری آ ایتالیا و لوشامپیونه فرانسه ۲ فصل تو تیمت هست و پولش از کجا میاد؟؟؟عادت کردی به حاضر خوری؟؟؟پرسپولیس سالیانه سال تبدیل شده به باشگاه ستاره ساز بازیکنای بی نام و نشون میان توش و تبدیل به ستاره میشن و نمونش میشه طارمی و بیرانوندکه یکیش کاندید بازیکن سال آسیا شده و اون یکی ستاره پرتغال از وقاحتت خجالت بکش اون سعادتمند اگر قرارداد بازیکنارو زیاد نمیکرد که بازیکناتون میرفتن و الان داشتید مثل هرسال ناله میکردید ثبات تیمی ندارم
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      طرف مستقیم علیه پرسپولیس حرف میزنه بعد طرفداراش انتظار دارن هیچ کس علیهش موضع نگیره بعدشم اول فصل نادری رو از کدوم باشگاه گرفتین؟ حتما هم به عشق دو ستاره استقلال فینال آسیا رو ول کرده و پول رضایتنامش رو هم خودش داده
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      فرهاد مجیدی زمانی که سرمربی استقلال شد : استقلال پر مهره ترین تیم هست فرهاد مجیدی بعد از آنکه تیمش از کورس قهرماتی جا ماند : استقلال بازیکن ندارد استقلال مظلوم است استقلال بی پول هست این هست منطق استقلالی ها
  • محسن IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    مجیدی بعد از بازگشت: تیم پر مهره ای داریم مجیدی هم اکنون: پرسپولیس از قطر و پرتغال بازیکن آوردن
  • اس اس IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    اقا فرهاد تو قلب تمام ابی دلا هستی ما همه همه چی را میدونیم سرت سلامت مرد بزرگ و محبوب ابی ها
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    این آدم بشو نیست. دریغ از یه ذره پرستیز و عقلانیت. آخه ، از پرتغال برونو فرناندز رو آوردیم یا برناردو سیلوا؟ بازیکن ایرانی شاغل در پرتغال به طور قرضی با قراردادی حتی کمتر از خیلی از بازیکن های شما اومده. آخه مردک بی شعور الان اگه علی کریمی از قطر برگرده استقلال ما باید داد و بیداد کنیم که آی بازیکن از قطر آوردن! خوبه خودت میدونی ترابی به عنوان بازیکن آزاد و بدون هزینه اومد ایران. خجالت نمی کشی با این سنت که مثل همین فن بوی ها استقلالی همین زیر داری حرف می زنی؟
  • ابی ابی IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    اقا فرهاد شما محبوب و عزیز سی ملیون ابی دل هستی همه دیگه از وضع مدیریت استقلال خبر دارن درود بر شرفت مرد بزرگ
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    والله رو که رو نیست سنگ پاس .اخه عزیز من تمام مقررات لیگ به خاطر تیم دردونه شما زیر پا گذاشتن .نمیتونی پودر بدی به بازیکن ها میگی وضع تقضیه خرابه .برادر ت اوردی یه پست بهش دادی که تو دنیا سابقه نداشته دو تا بازیکن خارجی داری که به اندازه تمام بازیکن های پرسپولیس قراردادشونه با بازیکنهای بدرد نخور قراردادهای نجومی میبندی الان هم که جذب بازیکن و مربی خارجی به خاطر تیم شما کنسل کردند .بردار مشکل اینه که تیم شما شخصیت نداره شخصیت همین
  • تیم کبیر بیت IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    چطور تا وقتی خلیل زاده بود استوری و بوس و قلب میفرستادی همین که سرمنشا فساد رو گرفتن صدات دراومده؛ معلومه اگه پول بی حساب نباشه حرفی برای گفتن نداری
  • اس استه IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    همیشه برام سوال بود چرا فرهاد بین استقلالی ها اینقدر محبوبه که حتی بعضی ها می پرستنش امروز فهمیدم دلیلش باج ندادن به سهم خاهاس ابی دل محبوب سی ملیون ابی دل پشتتن
    • مهدی ادیب IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      سمبل دانایی!!! پرستش مخصوص خداوند یکتاست. این قدر سطح معلومات فوق العاده پایین خودتون رو برملا نکنید!
  • مولر از برلین DE ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    از حالا دنبال توجیه ناکامی استفلال در این فصل هست. به نوعی الفرار به جلو یا همان استین شلوار را بالا زدن قبل از امدن سیل!!!!!!!!!! شاه فرهاد وقتی قرارداد بازیکنان استقلال 10 میلیارد باشد. پرداخت 30درصد می شود سه ونیم میلیارد!!!!!!!!!! یعنی بیشتر از کل قرارداد سید جلال نعمتی امیری شیری کنعانی........ پس استقلال مثل پرسپولیس یا حتی بیشتر پول به بازیکن داده. ولی قرارداد بازیکنان استقلال بالا هست چون فصل پیش گفتند شاکله استقلال باید حفظ شود!!!! ولی پرسپولیس اگه فقط شجاع را حفظ می کرد قهرمانی اسیا نقد می شد دیگه شیری ابشار نمی زد!!!!!!!!!!6بازیکن پرسپولیس به خاطر پول رفتند..نادری را استقلال برد!!! حساب کن ملیچ را پرسپولیس می ربود!!!! واویلا گوش زمان کر می شد./!!!!!!! شاه فرهاد رادو بخاطر نبود پول رفته!!!!!!!!! گرانترین بازیکن لیگ شیخ در استقلال هست!!! شاه فرهاد یادت هست در دربی های چوبله داوری برای استقلال سنگ تمام گذاشت!!!! داور همیشه کمک حال شما بوده..هدایای پارسال یادت رفته!!!!!!!! بوی فرار به جزیره می اید. دنبال توجیه طرفداری!!!!!!!!!
  • فرهاد تنها نیست IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    فرهاد مثل همیشه باهوش و شجاع همه ی استقلالی ها پشتتن مرد محبوب ابی دل
  • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    فرهادجان مگر تازه به این فوتبال سراسر مافیا زده سراسر باند و دسیسه و توطئه و حاشیه و شایعه زده وارد شدی مگر ندیده بودی و نمیدانستی که زر و زور و پول و دلار و سکه و جذب بی دردسر بازیکن حتی در زمان بسته بودن در و پنجره ها فقط در انحصار یک تیم بوده ؟ مگر ندیدی چه راحت مدیر عامل و هیئت مدیره آن تیم چطور جعل و تقلب در قرارداد بازیکنش را حل و فصل کرد و دولتیان چطور ماله کشیدند و صافش کردند ؟مگر ندیدی برانکو را چطور 4 سال حفظ کردند اما بعد از 12 هفته خواستار کودتا علیه استراماچونی شدند و دستگاه بابای عزیزشان چطور لبیک گفت و از ترس پیشروی استقلال با استرا فراریش دادند فرهاد جان استقلال تیم مردم است که به رسم امانت به دولتیان و وزرا سپرده شد اما خیانت در امانت را چه کسی باید پاسخگو باشد صدای هواداران و دادخواهی آنان فقط میتواند به روی نمایندگانشان در مجلس و قوه قضائیه بازشود و از آنها بخواهند که در پایان عمر این دولت لااقل دادگاهی علیه این افراد برای پاسخگویی به میلیونها نفر از مردمی که هوادار استقلال هستند برگزار کنند ماازآقای رئیسی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری هست تقاضای رسیدگی داریم
    • پرسپولیس IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      تیشه فرهاد به کمر فساد این حرفها رو کی یادت یاده که الان داری بلبل زبونی میکنی از زمانی فساد شما افسار گسیخته ها وارد فوتبال شد که کمر به نابودی پرسپولیس بستن یعنی از همان زمانیکه فوتبال به اصطلاح حرفه ای رو شروع کردن از زمانیکه جنگ مدیریت رو راه انداختن چون میدانستن اگه پرسپولیس همچنان در بخش خصوصی باشه این تیم بی هویت استقلال حالا حالا باید خواب قهرمانی رو ببینه از همان زمان که امیر مافیا وارد گود ورزش شد و با ریخت و پاش های بی حساب و بی کتاب و با خریدن بازیکنان تیم‌های مقابل اونها رو وادار به کم‌فروشی می‌کرد از همان زمان که عزیزی خائن به قول خودش با کمک و همراهی وزیر رفاه و با پیگیری های بی امان احمدی نژاد اولین قهرمانی لیگ حرفه ای رو بدست آوردن به قول واعظ آشتیانی این مقام ما پاک تر از قهرمانی استقلال در لیگ پارسال بود و .....
  • لنگ خاص IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    دوباره میخواد بره خخ،اونوقت استقلال برای اول فصل یک مربی جدید میاره ودوباره وسط فصل....
  • لنگ خاص IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    توکه میدونی ترکیب تیم همگون نیست وخودت تیمو نبستی پس خواهشا بزار مربی قبلی کارخودشو بکنه و از اون کارها نکن
  • ناشناس IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    پول بیت المال خرج دو تیم حکومتی می کنند اما حقوق کارگران رو نمیدن من سه ماه است حقوق نگرفتم
    • اهورای آبی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      داداش قربون دل سوخته ات. بخدا که درکت میکنم. انشالله مشکلت حل بشه. لعنت به کسانی که باعث شرمندگی کارگر جماعت پیش زن و بچه اش شدند.
    • گرگانی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      چه ربطی داره الان حرف شما. برو ببین بیت المال کجا حروم میشه. نود درصد فوتبالیا پرسپولیس استقلالی ان یه جا درست اگه خرج بشه اینجاست با اینکه پول نمیدن اگه پول میدادن وضعیت پرسپولیس این نیود .اگه هم خرجی شه از سهم هواداراش هست یه نظر سنجی انتخاباتی چیزی بزارن ببینین چند درصد فوتبالیا پرسپولیسی هستن .خرج هم شه از سهم درآمد های ایران حتی یه درصد هم واسه این دو تیم خرج نمیشه پس یه جوری صحبت نکن انگار خبریه پولای بیت المال جاهای دیگه حروم میشه اونجاها چرا نفست در نمیاد .پرسپولیس با میلیون ها هوادار باشگاه ثروتمندی هست کا فقیر کردنش تیم گاواهن و چهار پا راحت پول خرج میکنن ما این همه مشکل دارین این همه پولی که زنوزی خرج گاواهن کرده اکه واسه پرسپولیس خرج میشد راحت این چند ساله دو قهرمانی اسیا ما داشتیم ولی ما پول نداریم عوضش چیزایی پرسپولیس داره امثال گاواهن و چهار پا ندارن
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    خب اینم از قصه تلخ این روزهای استقلال، وضعیت اسفناک استقلال رو ببینید/ فرهاد مجیدی هم مثل هوادارا صبرش تموم شد ناگفته ها رو برملا کرد..واقعا چه باشگاه شیر تو شیر داریم‌ما:| با این وضعیت و با این مدیران نمیشه انتظار هیچ چیزی رو داشته باشیم والا!!!
  • بادکنک آبی: IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    کامنت اول: بالاخره دستاتو به علامت تسلیم بالا بردی و بعد از مدتها عجز و ناتوانی رو تو صحبتات دیدیم و شنیدیم آقا فرهاد. شما که ۳ میلیارد نداری بابت رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد بدی بیخود میکنی که قانونو دور میزنی و میری سراغ استخدام مشاور خارجی که معادل یه سرمربی ازتون پول میگیره. به قول خودت ۹۵ میلیارد تومن بدهی جاری داری اما باز رفتی سراغ هزینه‌تراشی. شما اگه به فکر کم کردن هزینه‌های تیم هستی واسه چی پست کمک سرپرستو اختراع کردی و الان داری واسه داداشت سینه چاک میدی که پولشو نگرفته!! اگه واقعا نصرالله عبداللهی دیگه از کارافتاده شده خب بذارش کنار و فرزاد رو که جوونتره بیار. پرسپولیس بشار رو رد کرد و موند رادو که اونم ظاهرا فسخ کرده یا میخواد خدا رو شکر فسخ کنه. پرسپولیس میتونه از قطر و پرتغال بازیکن بگیره چون مخارجشو کم کرده. در ضمن شما هم نادری رو گرفتین. البته احتمالا یادت نبود که نادری هم خارجی محسوب میشه. شما وقتی داری به وزیر ورزش میگی بی‌شعور بعد انتظار داری بیاد قرارداد ۳۰ میلیاردی باهات ببنده.
  • رضا IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    مجیدی باید اینقدر شعور باید داشته باشد که بفهمد فقط باید در مورد تیم خودش صحبت کند.
  • بادکنک آبی: IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    کامنت دوم: در جایی دیگه گفتی چهار پنج هافبک دفاعی عالی داری و وینگر نداری. پرسپولیسم وقتی مدافع چپ یا مدافع نداشت از هافبکهاش (امیری و کانیابی‌نیا) استفاده کرد و موفق هم شد. بهتره از یحیی یاد بگیری هوچیگر. خودت گفتی یارگیری مناسب و اصولی در اول فصل نیمی از قهرمانی رو میسازه. طبق صحبتهات پس نتیجه میگیریم که پرسپولیس با یارگیری مناسب تونسته چند سال قهرمان بشه. در ضمن غلامپور و موسوی تنها رفتن به کمیته انضباطی چون به صورت تلفنی سفارش شده بودن و احتیاجی به لشکرکشی علنی نبود. آخرشم که رایشوتو دیدیم. جلسه کمیته انضباطی بازی سپاهان با پرسپولیس رو بعده دربی انداختن چون خم رنگرزی نبود و باید مدارک و شواهد جمع‌آوری میشد. اگه ناراحتی بگو سال بعد دربی رو بندازن دو هفته بعد از بازی پرسپولیس سپاهان تا مشکلت حل شه. داور دربی اگه پنالتی شما رو نگرفت، پنالتی ما و تک به تک عبدی با مظاهری رو هم نگرفت. بابا یه کم برو نود! نگاه کن ببین میثاقی چیا رو نشون داد که داور ندیده بود شون. در ضمن جنابعالی هیچوقت با هوادارا صادق نبودی و الانم که اومدی حرف زدی به خاطر احتمال برکناری داداشته.
  • بادکنک آبی: IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    آقای مجیدی این استقلالی که من می‌بینم تا چند سال دیگه تیم بشو نیست و رنگ قهرمانی رو نخواهد دید.
    • ضدمافیا IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      بله تا وقتی برخی از ........هستند ممکن است استقلال قهرمان نشود درست گفتی دوست عزیز هواداران استقلال دهها سال است نقش مافیای سرخ را در فوتبال به وضوح میبینند
    • بادکنک آبی: IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      مافیای سرخ بهتون گفته وقتی دخل و خرجتون با هم نمیخونه برین سراغ بازیکن و مربی خارجی؟! مافیای سرخ بهتون گفته پست من درآوردی کمک‌سرپرستو اختراع کنید؟! مافیای سرخ بهتون گفته به هافبکهای دفاعیتون یاد ندین جای وینگر بازی کنن؟! مافیای سرخ بهتون گفته وقتی آقا فرهادتون فکری رو کله پا میکنه با افتخار بیاد بگه استقلال پرمهره‌ترین تیم لیگه، بعد همین آدم بیاد بگه من تیمو نبستم!! بابا مربیگری فوت و فنهایی داره که بعضی از موسفید کرده‌ها مثل مجید جلالی و رضا مهاجری و... مجبورن سالی چند تا تیم عوض کنن و احیانا دیگه بعد از این بهشون تیم نمیدن. نکته اینه که مجیدی مربی قدری نیست. گل‌محمدی چندین تیم عوض کرده و شده این. تازه هنوز ضعفایی داره که اینجا جاش نیست بگم. اگرچه بعضا به چند تاییش تو همین خبر ورزسی اشاره کردم. دوست عزیز مافیای سرخی در کار نیست اما شک ندارم که مافیای زرد و آبی در کاره ولی ما با همه کارشکنیها و نامردیها کار خودمونو میکنیم و جلو میریم و انشالله گلات میکنیم. چون معتقدیم فوتبال مثل یه قطار در حال حرکته که اگه تعلل بکنی جات میذاره. حالا شما وایسین و بگین مافیای سرخ.
    • تاج IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      این استقلالی که شما میبینی بخاطر اصالتش هست که داره مقاومت میکنه وگرنه لنگ بی اصل و نسب دوره قبل کلید هر سال برای ماندن در لیگ سجده شکر داشتن! تازه اون دوران این همه ناداوری علیهشون نبود، هیئت دولت و فدراسیون علنا علیهشون اقدام نمیکردن! ببین تو کل تاریخ لیگ برتر از شاه به این طرف یه تیم پیدا کنه که مثل لنگ دوره کلید منفور تمام تیمها و شهرستانها باشه و هرجا میره با سنگ ازش پذیرایی کنن، فقط یه تیم اسم ببر! ماجرای خط خوردن بلال از تیم ملی با خبر مثبت شدن تست دوپینگ بازیکن لیگ برتری که در لیگ قهرمانان آسیا هم هست مصادف شد! الانم که بلال از تست دوپینگ فرار کرد در حالیکه دقیقه 95 از خط حمله حریف استارت میزنه نزدیک محموطه جریمه خودی مهاجم سرعتی حریفو میگیره اونم تو 42 سالگی!کاریکه مسی و رونالدو 33-36 ساله نمیتونن انجامش بدن! فقط همین یه مورد را در نظر بگیر تا بفهمی چجوری کلید، اسنپ کاپ را فعال کرده البته همانطور که شالکه04 به 6تا قهرمانی دوره هیتلریش میتونه بنازه، در آینده شماهم به این قهرمانیاتون افتخار خواهید کرد، مثل ساواکی بودن بازیکناتون و موسس باشگاهتون
  • سلمان IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    ۱-اقا توکه ازهمه چی خبرداشتی چرا برگشتی؟ ۲_مگه نگفتی بهترین تیم چندسال اخیراستقلال وداریم همه چی تکمیله ۳-اگه توموفق شدی ب والله من تااخرعمر لال میشم ۴- تاتیم ندارن یا استقلال نیستن تعریف وتمجید میکنن تیم خوبیه دوجین بازیکن داره قهرمانی راحته ستاره سوم نزدیکه مربی وتحت فشارمیزارن اخراج بشه جاشو بگیرن،جاشوکه میگیرن میشن هوچی گر تمام لیگ، ودراخر کسی که زیرآب مربی وبازیکن وهمروبزنه اخرعاقب خودشم دقیقا همون شکله،یاقهرکن یااخراجی نهایت نیم فصل بعد چون هیچ بهانه ای نداری
  • شمسعلی IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    وقتی اینهمه مشکل هست چرا فرهاد میاد قرارداد میبنده؟! آها! یادم اومد پول قراردادش خوبه ولی پاسخگویی به هوادارا بده!! خودشم می‌دونه تیممون چیزی نمیشه پس مجبوره از همین حالا شروع کنه بهانه جویی. ما هوادارا از اولشم میدونستیم فرهاد این کاره نیس اومده جیبش پر کنه
  • گودرز(کاج کبیر-... AU ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    استقلال خیلی مظلومه .فقط اون زمانی که داغ بودن شیخ یک میلیون دلاری و استرا سه میلیون دلاری ،اوردن
  • دبل خودشه IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    این لطفی که هوادارتون بهت میکنن سالی دویست ملیارد آب میخوره اونم بدونه جام وافتخار خدا بهت شانس داده دیگه .فداراسیونم تا دیدن داری مربی میاری قانونو برای آدمهای مثله تو عوض کردن داداشه بیکارتم کمک سرپرست کردن دیاباته ومیلیچه دوپینگیو سنبل کردن بازم بگم.از تو خوشبختر هم داریم مگه
  • کیسه IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    باز این بهونه هاش شروع شد خب بلد نیستی چرا میایی باز دو تا باخت بدی بندازی گردن اینو اون والا برانکو با ۱۳ بازیکن با پنجره بسته پرسپلیس و برد فینال اسیا چرا با اینا مقایسه نمیکنی فرناز جون
  • فرهاد محبوب ایرانی ها IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    تو ساحلی ولی غروب نداری اهای فرها مجیدی تو دریایی ولی ساحل نداری اهای فرهاد مجیدی تو ستاره ی سهیل اسمانی اهای فرهاد مجیدی
    • بادکنک آبی: IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      آقا فرهادتون با زبون بی‌زبونی داره میگه از جام خبری نیست، جلوی الهلال شانسی نداریم، سال بعد رو قهرمانی ما حساب نکنید، چند روز دیگه پنجره‌مون بسته میشه و نمیتونیم قاسمی‌نژادو بگیریم، پول داداشمو زود بهش بدین وگرنه داد میزنم، فریاد میزنم. بابا تا کی میخواین ظاهربین باشین!! به خدا اگه این آدم مربی پرسپولیس بود بدتر از این بارش میکردم. به این میگن عوام‌فریبی در حد فرهاد مجیدی.
  • محمود IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    این ما هستیم که قرارداد کاپیتان تیممونو از دو میلیارد کردیم 14 میلیارد؟این ستاره ما بود که دوهفته سر تمرین نیومد تا زمانیکه قراردادش بالا رفت؟این ما بودیم که ده میلیارد دادیم به نادری و دور تهران گردوندیم تا کری بخونیم؟این ما بودیم که برای کری خوندن مهاجم کیفیت رقیبمون گرفتیم؟این ما هستیم که قبل هر بازی مثلا به بازیکنامون پاداش میدیم که البته وقتی قبل از نتیجه چیزیبه کسی داده میشه اسمش باجه نه پاداش؟این ما هستیم که به پنجاه میلیارد هزینه مهاجمامون شده؟مشکل شما نفهمیدن نیست.مشکل اینجا است که خودتونو به نفهمی زدین.اشکالیم نداره.همین فرمونو برین به زودی به جایگاه مناسبتون میرسید.ته چاه.
  • فرهاد عشقه IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    فرهاد عزیز تو چه گنج با ارزشی هستی استقلال باید به داشتن تو افتخار کنه کسی که شجاعتش زبانزد عام و خاصه و همه ی باشگاه ها ی ایران ارزوشون داشتن اسطوره ی با شخصیتی مثل تو هست زنده باد فرهاد
  • محمد IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    واقعا صحبتهای این آدم( اگه باشه) فاجعه ست در سطح اول فوتبال کشور لطفا توجه کنید: ۱- ایشون میفرمایید ۹۵ میلیارد خوب سالهاست ما داریم میگم تیم شما با اختلاف فاسدترین تیم جهانه میگی نه ۹۵ میلیارد کجاست ۲- میگی تیمهای دیگه تقویت شدن ما نه اولا که زیر پای فکری رو خالی کردی ولی همون اقای فکری بهترینها رو گرفت مگه کدوم بازیکنی که جذب شد بد هستن اگه بد هستن چرا قرار داد سنگین بسته شد( نادری- مهدی پور- مرادمند-مهری...) ۳- بازیکن از لیگهای قطر و پرتقال!!!!! هر دوبازیکن که دوست داشتنی هست افت و دیپورت شدن و ما احیاشون کردیم، بازیکن اینتر یا فیورنتینا رو که میلیون دلاری خریدم؟ اصلا چه خبر از جذب خارجیها؟! اقای پین قراره مجانی کار کنه مثل نادری؟ اگه اینهمه قرض دارید چرا رفتید دنبال مربی میلیون دلاری؟ مثل ما رادو رو بخاطر پنجاه هزار دلار فراری دادید؟ من این به طرفدارای استقلال میگم حماقت بزارید کنار اینا دارن به نیشتون میخندن واله دلیل نداره اینهمه دلار خرج این و اون کنه مربی سابق کله پا کنه که بیاد این حرفا رو بزنه! اندکی تفکر
  • 1400 پاپای کیسه کش ها می ره AU ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    باز هم یک نفر از باشگاه کیسه برای گنده کردن خودش اسم سرورش را آورزد اما نگفت اول فصل پرسپولیس 9 بازیکن از دست دادئ اما اونها تمام بازیکنهاشون را حفظ کزدن ، اصلا نگفت اگر شهریار مغانلو را آورد علیپور را از دستن داده بود و ترابی هم که بازیکن خودش بود ، اصلا نگفت پرسپولیس دو خارجی ارزان قیمت را هم نتونست نگه داره اما اونها میلیچ و دیاباته که گرانترین های لیگ هستن را خریدن ، اصلا نگفت چطور اونها قراردادها را 5 برذابر کردن اما فینالیست آسیا و قهرمان لیگ با درآمد بیشتر تو تمام خطوط بازیکن از دست داده و حتی بازیکن اونها را اینها با پول به خدمت گرفتن ... آقای مجیدی ، لطف کن اسم تیم خودت را بیار و به تیم خودت برس چون هواداران پرسپولیس همگی مانند وزیر نیستن چشمهات را ببلندی و دهن ... خودت را باز کنی و تحمل کنند
  • گرگانی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    مصداق بارز یه مربی نیمه آماتور و بهانه جو .یهدنفر بره دربی ها رو برسی کنه چنتا دربی فقط به ضرر پرسپولیس بوده تو برو اینا رو بررسی کن بقیه هم میرن بررسی میکنن چرا نتونستی تو نود دقیقه جریان بازی تیمت گل بزنه یا چرا از ذوب آهن باختی .به جای بهانه های خاله زنکی تیم تو درست کن .همه میدونن اینا همش بهانه های مسخرست استقلال بیشترین سود رد از داوری های دربی برده مثل دربی رفت آدمین ممنون
  • بادکنک آبی: IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    تعجب میکنم از بی‌عقلی بعضی از استقلالیا و فرهادپرستیشون. دوستان کیسه‌کش آقا فرهادتون با زبون بی‌زبونی داره بهتون میگه از جام خبری نیست، جلوی الهلال شانسی نداریم، سال بعد رو قهرمانی ما حساب نکنید، چند روز دیگه پنجره‌مون بسته میشه و نمیتونیم قاسمی‌نژادو بگیریم، پول داداشمو زود بهش بدین وگرنه داد میزنم، فریاد میزنم. بابا تا کی میخواین ظاهربین باشین!! به خدا اگه گل‌محمدی همچین بهونه‌های واسه ما می‌آورد و داداششو میکرد کمک‌سرپرست بدتر از این بارش میکردیم. آقای مجیدی بعضی وقتا که دورازه‌بان تیم مصدوم میشه و تعویضی برامون نمونده یکی از بازیکنای حاضر تو زمین دستکش دست میکنه و وایمیسته تو دروازه. حالا شما چند تا هافبک دفاعی داری نمیخوای ازشون تو پست وینگر و مهاجم و مدافع استفاده کنی؟ به نظرت منظور از بازیکن چند پسته چیه؟ وحید امیری بازی با هنگ‌کنگ تو سه پست مدافع چپ، هافبک و مهاجم بازی کرد و بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن میدون هم بود. اینا همش توجیه واسه ناکامی واسه سهمیه نگرفتن و عدم نتیجه‌گیری تو جام حذفیه. به این میگن عوام‌فریبی در حد فرهاد مجیدی.
  • ص_ف US ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    من یک پرسپولیسی تیرم اما فرهادمجیدی رابخاطر جذبه اش و مهارتهای منحصربه فردش بخصوص در مسائل روان شناختی وتهییج بازیکنان دربازیهای بزرگ دوست دارم انصافا حرفهایش هم حق است تیم ازهم گسیخته فکری را احیا کرد نمایش استقلال مجیدی هم درآسیا وهم دردربی تحسین برانگیزبودفوتبال مابرای جهش به دهها مربی مثل مجیدی ویحیی گلمحمدی نیازدارد والسلام
    • ساسان IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      قشنگ مشخصه یه کیسه کشی
    • بادکنک آبی: IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      نمایش خوب استقلال تو دربی ربطی به مجیدی و ایده‌هاش نداره. گل‌محمدی ترسوبازی درآورد و با یه تاکتیک سرتاپا اشتباه تیمو فرستاد تو زمین. گل‌محمدی کلا تو چند تا دربی نشون داده که از دربی ترس داره با وجود اینکه میدونه پرسپولیس تو همه نقاط زمین از استقلال سره. تاکتیک غلط گل‌محمدی باعث شد چند تا دربی مساوی بشه و تو جام حذفی حذف بشیم. تنها دربی خوبی که میتونستیم هفت هشت به استقلال بزنیم دربی ماقبل آخر بود که نوراللهی به تنهایی چهار پنج تا موقعیتو خراب کرد. یکی از ایرادام به گل‌محمدی که گفتم همین مسئله دربیه. در ضمن یکی نیست به مجیدی بگه پرسپولیس اگه از پرتغال و قطر بازیکن گرفت تو از فینالیست آسیا بازیکن (آرمان رمضانی) گرفتی.
  • پسر آبی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    منی که هوادارم حال آقا فرهاد رو درک میکنم واقعا تحمل یه سری چیزا سخته پارسال کم مونده بود ورشکست بشیم استقلال شد محل برو بیا چند ساله نه زمین تمرین درست حسابی داریم نه پول بدهی بازیکنامونو داریم حتی پول غذا هم نداریم یعنی میتونم بگم مظلوم ترین بی کس ترین و بی صاحاب ترین استقلال عمرمو دیدم یه سری هام هستن که دارن روزای پر از شادی و خرم و شادابی پشت سر میزارن تا الان هر چی بوده واسشون فراهم شده نظیر : زمین تمرین بازیکن گرون قیمت بهترین امکانات مدیریتی اسکان مناسب و... یعنی قطعا در آرامش مطلق هستن و بدون هیچ آسیبی دارن جامارو درو میکنن و جالبه بدونین هر موقع جام میاره فک میکنن حاصل زحمات خود بوده و به رو خودشونم نمیارن که این جامارو یکی دیگه براشون خریده واین افراد نباید خوشحال باشن چون قراره بعد از دولت فعلی تو سر خودشون بزنن و بیقراره اون کسی که جامارو واسش درو کرده باشن
  • د‌.ن IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    باز هم فریب هوادار باز دروغ باز فرار به جلو بسه دیگه عروس نمی تونه برقصه میگه زمین کجه
  • شاهین IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    خیلی زرنگی جام که نمیتونی بیاری هیچ توپ رو انداختی تو زمین مدیریت قبلی و فعلی و آینده آقا فرهاد تو که بهتر از هر کسی از اوضاع تیم خبر داشتی چرا هر روز زیرآب فکری بدبخت رو میزدی حال با پول دادن به یسری تو مجازی و یا کم کاری یسری از بازیکنای رفیق شیشت الانم طلبکارم شدی چی شد پس زمانی کگه اومدی قول هر سه جام رو داده بودی و کمک سرپرست آوردی بابا تو دیگه کی هستی
  • حسین IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    بهانه‌های مجیدی شروع الان ساکش را بسته آماده آماده جهت فرار شبانه توبچه سوسول آفتاب ندیده پارچینی راچه به مربیگری دلت برای دبی تنگ شده بهانه می‌آوری. هفت بازی تااخراج بیشتر ننمانده. تحمل کن
  • بادکنکه قرمز AU ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    دوست عزیز، جناب فرهاده مجیدی. خودت بهتر از همه میدونی که قهرمانه لیگ قبل از شروع لیگ از تو جیبه کی در میاد. کدوم تیمه که با وجود فساد و وارد شدن فیفا به پروندش با پنجرهٔ بسته بازیکن میگرفت. کدوم تیمه که داور و کرشناس و حتا سر مربیه تیم ملی در خدمتشن. خودت خوب میدونستی والی باز هم اومدی و الان دوباره ناراحتی. رک و پوست کنده حرفت رو بزن از هیچکس هم نترس برو جلو
    • علیرضا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      وقتی مجیدی اومد گفت پر مهره ترین تیم کجا بودی وقتی ما داشتیم عبدی رو فیکس استفادهمیکردیم نوراللهی هافبک رو مهاجم استفاده میکردیم کامیابی نیا رو دفاع استفاده میکردیم وحید امیریو دفاع حق کیو خوردن؟؟ به کدوم تیم ظلم شده؟؟ شرفتونو زیر سوال نبرید
  • لنگ مافیایی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    دیگه دیدن فوتبال تو ایران فایده نداره خیلی فساد پر شده
  • ستاره IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    شما استقلالیها چقدر پررو هستید تمام امکانات و بودجه مال شماست بعد میگید سپاهان
  • منم دارم میگم IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    من به عنوان یک پرسپولیسی اصلا تو کارها و مشکلات تیم بزررررررررررگ استقلال دخالت نمیکنم ولی اینو بدونین که تیم پرسپولیس هم مشکلات خودش رو داره،الکی خودتون رو مظلوم جلوه ندید و به شما هم هیچ ربطی نداره کدوم اپراتور به تیم رقیبتون کمک کرده.
  • عاشق خدا IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    جاوید باد پرسپولیس پاینده باد گل محمدی
  • هادی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    اگر بهترینهای جهان باشین حق ندارین به سرورتون تهمت بزنین آرمان زلاتانتون بیشتر از این می ارزد
  • مجید ارتش سرخ IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    بابا برید خودتونو جمع کنید مجیدی اصلا مربی نیست چرا الکی بزرگش میکنید ، یه کلام ختم کلام ، آقا فرهادتون میخواد بره دبی دنبال عشق و حالش ، حالا داره دنبال بهونه میگرده ، ببین اینو تو گوشت فرو کن تا ابد پرسپولیس سرورته
  • استقلال با اصالت IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    چهار سال متوالی است که جام مهندسی از طرف بابا مسعود تون بهتون تقدیم میشه بعدش هم باید از مجیدی دلتون پر باشه چون 6تا یی تون کرد برید و خجالت بکشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی