نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بحرینی‌ها بازیکنان حریف ایران را زندانی کردند!/ کارشکنی مخفیانه میزبان
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

نارضایتی از امکانات میزبانی فقط مختص به ایران نبوده و صدای اعتراض سایر تیم‌های حاضر در بحرین را نیز به آسمان بلند کرده است. همه رقبا از وضعیت زمین‌های تمرینی که در اختیارشان گذاشته شده به شدت ناراحت هستند.

خبرورزشی - تیم ملی ایران فردا شب در دیدار فوق‌العاده حساس به مصاف بحرین خواهد رفت. این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که خبرهای رسیده حکایت از نارضایتی تمام مهمانان از میزبانی بحرینی‌ها دارد. در واقع می‌توان گفت میزبان به صورت مخفیانه در حال کارشکنی است تا به هدف خود که همانا راهیابی از این گروه به مرحله بعدی پیکارهای انتخابی جام جهانی است، دست پیدا کند.

ایران، عراق و هنگ‌کنگ در یک هتل

همان طور که طی روزهای گذشته نوشته بودیم، مقامات فدراسیون فوتبال بحرین محل اقامت این تیم را از سایر رقبا جدا کرده و هتل را به صورت اختصاصی برای تیم خودشان در نظر گرفته‌اند ولی تیم ملی کشورمان همراه با عراق و هنگ‌کنگ در یک هتل قرار دارد. البته با توجه به اینکه فقط همین سه تیم مسافران هتل مذکور محسوب می‌شوند، همه بازیکنان و نفرات آنها به صورت مجزا در طبقات جداگانه اسکان داده شده‌اند تا فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

عوض نشدن زمین تمرین

یکی از مشکلاتی که قبل از جدال با هنگ کنگ باعث ناراحتی اسکوچیچ شد، کیفیت پایین زمین ورزشگاه النجمه بود که به عنوان محل تمرین ایران در نظر گرفته شده است. البته با وجود نارضایتی سرمربی تیم ملی، محل مورد نظر عوض نشده است. از قرار معلوم، سایر زمین‌های تمرینی اطراف هتل هم کیفیت مناسبی نداشتند و یکی دو زمین خوب وجود داشت که فاصله آن از محل اقامت ملی‌پوشان ایران دور بود به همین خاطر قید استفاده از آنها زده شد.

ناراحتی شدید مهمانان

نارضایتی از امکانات میزبانی فقط مختص به ایران نبوده و صدای اعتراض سایر تیم‌های حاضر در بحرین را نیز به آسمان بلند کرده است. همه رقبا از وضعیت زمین‌های تمرینی که در اختیارشان گذاشته شده، به شدت ناراحت هستند و معتقدند بحرین اصلاً امکانات سخت‌افزاری لازم برای میزبانی متمرکز چنین مسابقات مهمی را ندارد.

جالب اینکه بعضی از اعضای کاروان عراق و هنگ‌کنگ که همراه با تیم ملی کشورمان در یک هتل قرار دارند، معتقدند چنین اقداماتی به صورت تعمدی صورت گرفته تا در نهایت زمینه برای راهیابی کشور میزبان به مرحله بعدی پیکارهای انتخابی جام جهانی فراهم شود.

جلسه فنی بعد از کنفرانس مطبوعاتی

کنفرانس مطبوعاتی دراگان اسکوچیچ عصر امروز برگزار شد. مرد شماره یک تیم ملی بلافاصله پس از پایان گفت‌وگو با نمایندگان رسانه‌ها به هتل بازگشت و برای شاگردان خود جلسه گذاشت تا نقاط ضعف و قوت بحرین را به طور کامل برایشان تشریح کند. این جلسات از روز جمعه به صورت مداوم برگزار شده است.

آنالیز بازی بحرین - کامبوج

فیلم مسابقات قبلی بحرین در اختیار کادر فنی کشورمان قرار دارد و با استفاده از آنها آنالیزهای لازم صورت گرفته است ولی نگاهی ویژه هم به جدال چند شب پیش بحرین با کامبوج شد.

این مسابقه که با برتری پرگل میزبان خاتمه پیدا کرد، به طور دقیق توسط مربیان ایران آنالیز شد و ماحصل آن به اطلاع ملی‌پوشان رسانده شد.

آخرین جلسه فنی ما برای بازی با بحرین، عصر فردا برگزار می‌شود و پس از آن ملی‌پوشان هتل را به مقصد ورزشگاه ترک خواهند کرد.

بحرینی‌ها بازیکنان حریف ایران را زندانی کردند!

تبلیغات عجیب و غریب

شبکه‌های ورزشی تلویزیون بحرین طوری در مورد پیروزی این تیم مقابل کامبوج سر و صدا راه انداخته‌اند که انگار فاتح جام جهانی شده‌اند! کاملاً مشخص است همه این تبلیغات برای افزایش روحیه ملی‌پوشان بحرینی جهت رویارویی با تیم ملی ایران است. هیاهویی که امیدواریم با شکست میزبان مقابل مردان شایسته کشورمان کاملاً نقش بر آب شود.

حبس شدن حریف ایران

عراق هم از جمله تیم‌هایی است که باید در بحرین به مصاف ایران برود. البته این تیم به واسطه مثبت اعلام شدن جواب آزمایش کرونا یکی از بازیکنان خود دچار مشکل شد. جالب است بدانید دقیقاً پس از افشای این مسئله، بحرینی‌ها با هماهنگی مقامات پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام بازیکنان عراق را به مدت ۴۸ ساعت در داخل اتاق‌های خود قرنطینه کرده اند و حتی برای صرف غذا هم اجازه خروج آنها از اتاق‌ها را نمی دهند و وعده های غذایی را پشت درب اتاق برایشان می‌گذارند.

عراقی‌ها ابتدا نسبت به این مسئله معترض بودند ولی مسئولان کنفدراسیون تأکید کردند چنین رفتاری کاملاً قانونی است و باید مشخص شود که سایر نفرات بیمار نیستند. البته از تمام بازیکنان و مربیان عراق دوباره آزمایش گرفته شده و جواب آن حداکثر تا صبح فردا مشخص خواهد شد.

بازی در گرمای ۳۵ درجه

به احتمال فراوان مسابقه  ایران و بحرین در حالی آغاز خواهد شد که دمای هوا ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است و رطوبتی ۴۱ درصدی هم بر فضا حاکم خواهد بود.شرایطی دشوار برای ملی‌پوشان کشورمان که امیدواریم دردسر بزرگی ایجاد نکند.

بازی در ورزشگاه ۳۹ ساله

ورزشگاه ملی بحرین که میزبان مسابقه است، عمری ۳۹ ساله دارد. این استادیوم در سال ۱۹۸۲ ساخته شد (البته به صورت جدی از سال  ۱۹۸۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفت) و گنجایش آن ۲۴ هزار نفر بود که پس از بهسازی به ۳۰ هزار نفر ارتقا پیدا کرد. استادیوم ملی بحرین از جمله ورزشگاه‌هایی است که میزبان رقابت‌های فوتبال جام خلیج فارس در سال  ۲۰۱۲ بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    مثلا فکر کنید بحرین به دور بعدی بره قطع به یقین کیسه گل کره و استرالیا و کذالک هست فرض محال کنید به جام جهانی بره اونجا هم میشه عرعرستان ثانی و کیسه گل حریفان جهانی!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی