نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اطلاعات محرمانه استقلال را افشا کردند/ ماجرای اسماعیلی را لو دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بروز اختلافات شدید میان استقلالی‌ها و مرکز فیزیوتراپی ایران مال که به نوعی طرف قرارداد با گروهی از پزشکان ایفمارک است، حرف و حدیث‌های زیادی را ایجاد کرده است.

خبرورزشی - یکی از مسئولان باشگاه استقلال با حمایت قاطع از تصمیم اتخاذ شده توسط کادر فنی مبنی بر عدم مراجعه بازیکنان استقلال به این مرکز مدعی شد اگر جلوی اتفاقات رخ داده گرفته نمی‌شد، قطعاً طی روزهای آینده دردسرهای به مراتب بزرگ‌تری برای استقلال به وقوع می‌پیوست.

افشای اطلاعات محرمانه

این مسئول درباره دلیل ناراحتی مربیان استقلال به خبر ورزشی گفت: شکل مصدومیت، طول درمان و زمان بازگشت یک بازیکن به میادین جزو اطلاعات محرمانه هر تیمی محسوب می‌شود و پزشکان به هیچ عنوان نباید چنین مواردی را بدون هماهنگی با باشگاه رسانه‌ای کنند ولی چنین قاعده‌ای در مورد شرایط فرشید اسماعیلی رعایت نشده و یکی از پزشکان مرکز فیزیوتراپی مورد نظر به راحتی هرچه تمام‌تر و بدون هماهنگی با کادر فنی و مدیریتی استقلال در مورد هافبک ما اطلاع‌رسانی کرده است. اینکه حرف‌های ایشان درست است یا خیر بحث دیگری است ولی نکته مهم‌تر و تلخ‌تر، افشای اطلاعات محرمانه استقلال تلقی می‌شود.

تفاوت اسماعیلی با کنعانی زادگان

 نکته دیگری که باعث ناراحتی کادر فنی استقلال شده تفاوت رفتاری برخی از پزشکان این مرکز هنگام در مورد بازیکنان استقلال و پرسپولیس است.

ظاهراً تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هم برای درمان به فیزیوتراپی مورد نظر مراجعه می‌کنند. البته استقلالی‌ها با این مسئله مشکلی ندارند ولی مدعی اند چطور وقتی کنعانی زادگان مصدوم بود، اصلاً در مورد وضعیت این بازیکنان، زمان بازگشت او به میادین و شرایط جسمانی‌اش اطلاع‌رسانی نمی‌شد اما پیرامون اسماعیلی چنین کاری به راحتی هرچه تمام‌تر صورت گرفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Ali FR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    آدم یاد دعواهای بچه های خاله و دایی دهه ۵۰-۶۰ میوفته و حسودی های خنده دارشون..‌‌.بابا مامان چرا اونا اینو دارن و ما نداریم, چرا ماشین اونا بزرگتره، چرا مامان بزرگ به اونا شکلات داد بمن نخود چی کیشمیش...ایشالله زودتر به سن بلوغ برسید و دست از سر وزیر و پزشک و داور و ...بردارید و یکمی خودتون را تکون بدید تا از دقیقه ۶۵ نفس نفس نیفتید و نبازید...
    • اشکان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      دیگه این مسخره بازی های تیم استقلال از حد بچه بازی هم گذشته امیدوارم زودتر دوره این وزیر و همه دم دستگاه این دولت عوض شه تا سریعا افرادی که در این تیم مسئولیت دارند رفتنی شن این حرف های لوس بازی خاله زنکی چیه..!! اصلا دکتر ها و فیزیوتراپ های ایفمارک مشکل دارن دکتر نوروزی این مرد زحمتکش و فوق العاده چه مشکلی داشت که دیگه حاضر نشد با این تیم کار کنه نکنه ایشون هم خبر رسانی میکردن..!؟
  • ناشناس US ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    چون پرسپولیسی ها وابسته و مرده یک بازیکن نیستند که گریه زاری کنند و دیدیم ارسلان مطهری مستقیم به پای مصدوم کنعانی می زد و شادمانی می کرد که از مکتب خسروانی بیشتر از این انتظار نمی رفت
  • با افتخار پرسپولیسی IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    اقا چه ربطی داره الان ما مقصریم ؟ اون مرکز کار اشتباهی کرده درست ولی به ما چه
  • حمید علوی CA ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    اینکه اسرار پزشکی افراد بهیچ وجه نباید توسط کادر درمان در اختیار دیگران قرار بگیره درسته (در اکثر کشورها جرم تلقی میشه)، اما اینکه مث بچه ها بگیم چرا با فلان بازیکن تیم حریف خوب رفتار میشه و با بازیکن ما نه، دیگه انصافن یه ذره چیپه.
    • ....... US ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      قربان بهترین ضربه های پنالتی!! استاد مجیدی در جریان بازی ها « چیپ» بود حالا شما چرا با ایشون « چپ» بستید؟---- تازه «ها» ی تأ نیث هم به « چیپ» افزوده اید !!
  • ز ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    پرسپولیس تیم دولت تدبیر وامید است
  • ساسان IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    همینجوری ادامه بدید ولی پرسپولیس تو زمین حرفشو میزنه
  • محسن IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    کیسه کشا شدن مثل بچه لوث های که با هر اتفاق نق میزنن و خداوکیلی خجالت نمیکشید بازیکن مصدومه حالا طول درمانش چقدر طول میکشه و از کجا مصدوم شده اعلام بشه گریه داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی