عیسی آل کثیر تا پایان لیگ بیست و یکم قرارداد دارد اما ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عیسی آل‌کثیر یکی از ستاره‌های پرسپولیس تا پایان لیگ بیست و یکم با این تیم قرارداد دارد.

خبرورزشی - درحالی که خبر می‌رسد قرارداد چند بازیکن پرسپولیس همچون محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نورالهی و امید عالیشاه در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، عیسی آل‌کثیر یک سال دیگر با تیمش قرارداد دارد.

مهاجم زحمتکش، دونده و گلزن پرسپولیس که تبحر خاصی در زدن گل‌های حساس دارد می توانست یکی از مسافران بحرین همراه تیم ملی باشد اما تجربه بیشتر سردار آزمون، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد باعث شد او در تهران بماند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس پس از تلاش و مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان درپایان فصل به اتمام می‌رسد، سراغ عیسی آل‌کثیر خواهد رفت.

تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر و حفظ شهریار مغانلو پس از مذاکره با سران باشگاه سانتاکلارا از اهداف جدی باشگاه پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رحیم رشیدی خوزستان.شوش دانیال IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    تو این شرایط سخت و مشکلات مالی باشگاه.احکام مربی سابق.وبازیکن سابق امده.رادو هم رفته فقط این طرفدارها هستن که از جیب خودشون خانوادشون زدن کمک به باشگاه خودشون کردن.یه سوال دارم.چرا اقای گل محمدی و کادرمربیگری شروع یه کار قشنگ مثل هوادرها انجام نمیدن.چند درصد از قرارداد و اپشن ها به باشگاه بخششن.تا بازیکنها هم از مربی و طرفدار یاد بگیرن.اونها هم یه درصدی ببخشن.اگه واقعا مثل هوادار تعصب باشگاه پرسپولیس دارن.با این کارشون نشون بدن.همه ما هوادارپرسپولیسیم دست به دست هم این دوره رو هم میگذرونیم….به امید قهرمانی در لیگ.جام حذفی.سوپرلیگ.لیگ قهرمانی اسیا.این پیام رو تکرار کنیم تا به گوش مربی و بازیکنها تیم برسه..
  • دخی پرسپولیسی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    من اگه پیج اینیستای باشگاه رو داشتم یه مسابقه راه مینداختم قرعه کشی هر شانسی 25 هزار تومن دومیلیون نفر شرکت میکردن میشد 50میلیار 100 تا قرعه کشی میکردم هر قرعه کشی 50 ملیون به هوادارا کمک میکردم این 100تا 50 ملیون میشه 5 میلیارد 45 میلیارد میموند 10 میلیارد خودم میگرفتم بقیه هم میدادم باشگاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی