نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
 خیر وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به استقلال نمی‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کوروش تشت زر هافبک استقلال در دهه ۷۰ گفت: وزارت ورزش و جوانان حق ندارد سهام باشگاه استقلال را واگذار کند چرا که مالک این باشگاه نیست.

خبرورزشی - کوروش تشت زر درباره آخرین شرایط استقلال و همچنین بحث واگذاری سهام سرخابی‌ها به خبرورزشی گفت: وزارت ورزش هیچ وقت در چهار سال اخیر با استقلال مهربان نبوده و همواره مثل بچه سر راهی با این تیم برخورد کرده است. تیم ما هیچ وقت در این چهار سال اخیر از تصمیمات وزارت ورزش سود نبرده است. نه تنها وزارت ورزش، بلکه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، کمیته‌های داوران و انضباطی و هر آنچه ارگان تصمیم ساز در فوتبال بوده از تصمیماتشان خیری به استقلال نرسیده است.

وی افزود: وزارت ورزش تصمیم به واگذاری سهام استقلال در فرابورس دارد. مگر وزارت ورزش مالک این باشگاه است که آن را بفروشد و پول آن را به خزانه دولت بریزند؟

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: اگر قرار است باشگاه استقلال در راستای خصوصی سازی به بخش خصوصی واگذار شود، باید سهام آن خُرد شده و به طور رایگان در اختیار عموم هواداران و پیشکسوتان قرار گیرد تا مجمع این باشگاه را تشکیل داده و تصمیمات مدیریتی برای آن گرفته شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    چقدر خسته کننده و ملال آور شده اید!
  • اس اس آس ایران IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    تا حالا که دارن از مال و اموال تاج کبیرآسیا استفاده میکنن بقولی اگه ساختمانهای استقلال رو از وزارت ورزش بگیرن باید تو پیاده رو دفتر دستک بزنن
  • آسمانی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    حقیقت را گفته آقای تشت زرشماببینیدمقانلوازپرتقال گرفتند اون یکی از قطر امیری رفت ترکیه فوری برگشت حتمآ پول زیادی دادن وگرنه تیمهای حرفه ای آن کشورها را رها نمیکنند بیان پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی