نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گزارشگر بازی تیم ملی روی اعصاب مردم!/ احمدی کدام بازی را گزارش می‌کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بار دیگر گزارش بازی تیم ملی با تصاویر مربوطه همخوانی نداشت و روی اعصاب مردم بود.

خبرورزشی - صدای محمدرضا احمدی در دقایق ابتدایی بازی ایران و بحرین اصلاً با تصاویر همخوانی نداشت و متاسفانه چند دقیقه طول کشید تا این ایراد برطرف شود. در واقع مشخص نبود که احمدی مشغول گزارش کدام بازی است وبا تاخیر بسیار زیاد بازی را گزارش می‌کرد.

البته ایراد اصلی به کارگردان تلویزیونی برمی‌گشت که نمی‌توانست تصاویر و صدای گزارشگر را میکس کند. در بازی‌های قبلی هم چند بار این ایراد پیش آمد اما در این بازی مشکل به حدی زیاد بود که تا دقیقه ۷ مسابقه طول کشید و در این دقیقه حتی صدای خود احمدی هم درآمد و گفت ان‌شاالله به زودی تصاویر درست می‌شود و با صدای من همخوانی خواهد داشت.

جالب اینکه در این دقایق ابتدایی تیم ملی هم نمایش ضعیفی داشت و خلاصه همه چیز روی اعصاب مردم و هواداران تیم ملی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    بعدشم که صدا و تصویر سینک شدن بازم حیلی ضعیف بود . اصلا معلوم نبود چی میگه بجای گزارش داشت حرفای خودشو میزد .
  • شاهرخ خان: IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    اولا که این مسئله تا دقیقه ۵ بازی طول کشید نه دقیقه ۷. ثانیا به کارگردان چه مربوطه. گزارشگرا همزمان دو مونیتور جلوشونه که یکیش با چند ثانیه تاخیر پخش میشه. آقای احمدی مگه مجبوری رو مونیتور اصلی گزارش کنی در حالی که تصاویر مونیتور دوم پخش میشه؟ پخش با تاخیر مال بازیهاییه که تماشاگر لخت و پتی تو استادیوم نشسته و دوربین روش زوم میکنه. آخه استادیوم خالی که پخش با تاخیر لازم نداره!! صداوسیمای ما توی یه چرخه غلط افتاده که بیرون اومدن براش سخت شده. فرضا آرم ماشینها تو سریالها یا اسامی محصولات غذایی و... رو محو میکنه اونم به شکلی خیلی بد و ضایع. یکی نیست بهشون بگه بابا اینجا ایرانه و شما نمیتونی فرضا از پژو و پراید و... ساخت داخل پول بگیری. آخه پژو و پراید ساخت داخل تبلیغ داره که شما توقع دریافت پول از ایران‌خودرو و سایپا داری؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی