نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
۱ |
۵
سردار صعود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی در روزی اولین برد تاریخ خود مقابل بحرین را به دست آورد که چند ملی‌پوش نا آماده هم در ترکیب داشت کسانی که اگر بازی نمی‌کردند، هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد. در واقع می‌توان گفت برای له کردن بحرین طارمی و آزمون کافی بودند.

خبرورزشیگلهای سردار آزمون در منامه به شدت بوی صعود می‌داد. نمره مهاجم شماره ۲۰ تیم ملی دریکی از حساس ترین بازی های ما  ۲۰ بود وسردار کاری را کرد که از او انتظار می‌رفت. با این سردار آزمون و این مهدی طارمی صعود نکردن از این گروه واقعاً سخت تر از صعود کردن است. آنها با یک طوفان ۲۰ دقیقه ای بحرین را به زیر کشیدند و خیال همه را بابت پیروزی بر میزبان راحت کردند. حالا نوبت کامبوج و عراق است که طعم گلهای سردار و طارمی را بچشند.

بحرین در نیمه اول هم حریف چندان سختی نبود و شاید اگر موقعیت عالی طارمی در دقیقه ۱۰ گل می‌شد در طول ۹۰ دقیقه گل‌های بیشتری هم دریافت می‌کرد اما به هر حال گلهای سردارو طارمی که بوی صعود می‌داد، حسابی چسبید و همه را به آینده امیدوار کرد. تیم ملی در روزی اولین برد تاریخ خود مقابل بحرین را به دست آورد که چند ملی‌پوش نا آماده هم در ترکیب داشت کسانی که اگر بازی نمی‌کردند، هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد. در واقع می‌توان گفت برای له کردن بحرین طارمی و آزمون کافی بودند. مهاجمانی که نشان دادند در بازی‌های حساس به مراتب بهتر کار می‌کنند و می‌توانند گره های دفاعی رقبا را به راحتی باز کنند.

تیم ملی در نیمه دوم در حد و اندازه‌های نام ایران ظاهر شد و نشان داد که عزم خود را برای صعود از این گروه کاملاً جزم کرده است.ختم کلام این که تیم ما  بحرین را نابود کرد و حسابی برای عراق خط و نشان کشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    حتما باید عراق رو ببریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی