رئیس فدراسیون به جای بازیکنان از نوبخت تشکر کرد!/ تاریخی‌ترین پیروزی تیم ملی رقم خورد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال، پیروزی شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل تیم ملی بحرین را تاریخی‌ترین و سرنوشت‌سازترین بُرد تیم ملی ایران می‌داند.

خبرورزشیشهاب‌الدین عزیزی خادم درباره پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین اظهار داشت: این پیروزی تاریخی را به ملت عظیم‌الشأن ایران تبریک می‌گویم. عده قلیلی هستند که می‌خواستند تیم ملی پیروز نشود، اما خوشحالی ملت بزرگ ایران مهم بود.

وی با بیان اینکه میزبانی به ناحق از ایران گرفته شد، تصریح کرد: به لطف و اذن خدا و توسل به مقربان درگاه الهی، تاریخی‌ترین نتیجه رقم خورد. تیم ملی سال‌ها مقابل بحرین پیروز نشده بود و ما حداقل سه یا چهار فرصت گلزنی دیگر داشتیم. این بُرد حاصل لطف حضرت حق بود و این تیم یکی از همدل‌ترین تیم‌های تاریخ است. امیدوارم با این انسجام و همدلی، بازی‌های بعدی را ببریم تا قلب ملت عزیز ایران را با این همه مشکلات اقتصادی که بخشی از آن به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه است، شاد کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه شکرگزار خداوندگار عالم هستیم که لطف او شامل حال تیم ملی و مردم ایران شد گفت: ان‌شاءالله در این مدت حمایت کنیم و برای شادی‌های بعدی، هدایت شده جلو برویم. تیم ملی رواج‌دهنده صداقت و همدلی است و نگاه او وحدت‌گراست. از سلطانی‌فر تشکر می‌کنم و هر روز با او در ارتباط هستم. از نوبخت هم تشکر می‌کنم و این افراد، مشفقانه کنار مردم و فوتبال ملی هستند. امیدوارم این حمایت مستمر باشد و بتوانیم از این گروه صعود کنیم. امیدوارم این شادی را پس از بازی با عراق در سراسر ایران داشته باشیم.

عزیزی خادم در مورد اینکه ایران به پیروزی در دیدارهای آینده نیاز دارد، بیان کرد: به پیروزی‌های دیگری نیاز داریم، اما این بُرد از لحاظ تاریخی یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین پیروزی‌های تاریخ فوتبال ایران بود. ما میزبانی را از دست داده بودیم، در دور رفت به این تیم باختیم و ناخواسته ما را به زمینی بازگردند که در آن باخته بودیم. ۲۰ سال بود که بحرین را نبرده بودیم و این برد خدایی بود. تیم ملی تاریخی‌ترین و سرنوشت‌سازترین پیروزی خود را کسب کرد.

وی که با برنامه «فوتبال برتر» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه خاطرنشان کرد: شانس صعود ما با رقم خوردن هر نتیجه‌ دیگری به مراتب کم می‌شد، در پیش‌مقدماتی حذف می‌شدیم و جام ملت‌های آسیا را هم از دست می‌دادیم. این پیروزی شبیه معجزه بود و یکی از تاریخی‌ترین بُردها برای فوتبال ایران بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد احتمال سوختن یک نسل فوتبال ایران در صورت عدم صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: شانس داریم که به‌عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم تا هم نسل طلایی ما از بین نرود و هم فوتبال ما نمیرد. کرونا باعث شد فوتبال نیمه‌جان شود، اگر به جام جهانی نمی‌رفتیم که فوتبال مُرده بود. بیایید همکاری، احترام، همگرایی و کمک به یکدیگر را به هم بیاموزیم. تیم ملی متعلق به مردم ایران است و کسی نمی‌تواند آن را مصادره کند. تیم ملی ورای سیاست بوده و عصاره انسجام ملی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    این چرا یه جوری عجیب غریب حرف میزنه آدم فکر میکنه از یه دنیای دیگه اومده توی فوتبال، آقای آبی!
    • آبی IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      میدونستی نوبخت جزئی از دولت روحانی سرخ پوشه؟!؟ طرفدار سال تیمتون میدونستی وزیر ارتباطات دولت روحانیه؟ وکیل بین المللی باشگاهتون میدونستید وزیر امور خارجه روحانیه؟ و.... از ساواک تا بنیاد مستضعفان، مردمی چون لنگ
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    خدا شفاش بده نیومده دستمال حاجت رو پهن کرده
  • علی GB ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    ببین چه به روز فوتبال اوردید که پیروزی بر بحربن تاریخی شده .
  • پارسه GB ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    تا مرد سخن نگفته باشد ----- عیب و هنرش نهفته باشد. خوبه یکی بهش توصیه کنه دهنش رو بسته نگه داره چون اینطور سنگینتر هست.
  • تشکر از زیردستان لیاقت میخواد IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    باید میگفت: "من دست و پای بازیکنای تیم ملی رو که باعث شدن پیش همسایه‌ها و فامیلامون رو سفید بشم میبوسم. من خاک کفش همه‌تونم. کفشاتونو بدین واکس بزنم براتون". یعنی آدم در این حد ... تا حالا ندیدم.
  • sohrab IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    در تمام پاراگراف‌های صحبت‌هاش گریزی هم به پاچه‌خواریه بچه‌های بالا زده قبح خاصی در کلام عزیزیِ خادم مستتر لسو
  • یاحق IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    چون اقای نوبخت ازجیبش خرج کرده برای تیم ودرضمن چرا ازبازیکنا تشکر کنه اگر پول اقای نوبخت نبود چطور با دارودسته ی سفرخارجی میرفتن
    • شاهرخ خان: IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      نوبخت مگه از جیب خودش خرج کرده یا پول بابابزرگشو داده به این آقا؟ با ۲۵ میلیارد تومن میشه یه استادیوم تو کیش ساخت. اینا فقط خواستن چمن زمینو ترمیم کنن و فوقش دو تا آلونکم بسازن. بخور بخورایی میشه که نگو و نپرس. یادمه چند سال تو پیش چهارراه سیروس زمین نشست کرد و چند تا ماشین افتادن توش. یارو با افتخار اومد گفت ۲۰۰ میلیون هزینه کردیم براش!! با طلا پرش میکردن ۲۰۰ میلیون نمیشد. با خاک پرش کرده بودن. متاسفانه پولایی حیف و میل (هاپولی) میشه که هیشکی ازش خبر نداره و پیگیرش نیست. باید ریز هزینه‌کرد این ۲۵ میلیاردو از این آدم بخوان تا یه قرون جابه‌جا نشه و تو جیب کسی نره.
  • ورزشی IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    با رانت و پارتی و لابی مدیر شدن همین چیزها را دارد این آقا فقط باید زیر دست باغبان زمین تمرین تیم ملی در کیش میشد و آنهم سالی یک بار خودش را نشان می‌داد آنهم در عید قربان
  • زاگرس IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    واقعاً خاک تو سر فدراسیونی که این رئیسشه!!!آدم رو یاد متکدی های سر چهار راهها میندازه....نوبخت!!!اون رو کجای دلمون بزاریم تو دنیای فوتبال،،،نکنه اون گل زده؟؟؟ با این همه تعریف و آسمان ریسمان بافتن، هر کی ندونه فکر می‌کنه با غلبه بر اسپانیا قهرمان جهان شدیم!!!به مولا اگه یه تیم میانه جدولی لیگ خودمون رو میذاشتیم جلو بحرین بازم سه تا رو بهشون می‌زدیم... هرچند ما منکر زحمت بچه ها وکادر فنی نیستیم...
  • سیاوش IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    این آقا کلا تو صحبتهای خودشون همه چی رو به ماورا و دعا و معجزه الهی شد و با کمک ائمه اطهار و خدا ما رو دوست داشت و ... کلا فکر میکنن خدا و امام نشستن و منتظر کمک به فوتبال و فدراسیون ایران هستند .. . چرا فکر میکنه خدا فقط مال اینهاست و بقیه از یک خدای دیگه هستن
  • mohammad IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    واقعا با این حرف ها . لذت بردن بحرین رو از بین برد . اخه چقدر پاچه خواری . ؟؟؟؟؟؟
  • wien AT ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    ببینین به کجا رسیدیم که با بردن بحرین،اشک شوق تو چشمهای رییس فدراسیون جمع شده و از ذوقش پاچه خواری همه را میکنه.
  • بزرگمهر IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    خاک بر سر فوتبال ایران که رئیس فدراسیونش اینه...!!! بردن بحرین هم از معجزات خداوندی شد. انگاری که تیم خدا با تیم شیطان بازی داشته. در این نظام ولایی، هرچه پاچه خوار تر و متحجر تر باشی، مناصب بزرگتری نصیبت می شود..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی