نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
۱۰ |
۴
وحید امیری
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری هافبک ملی‌پوش پرسپولیس حداقل دو هفته نمی تواند به دلیل مصدومیت بازی کند.

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران در حالی دوشنبه شب موفق به کسب پیروزی سه بر صفر بحرین در گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شد که وحید امیری به دلیل مصدومیت نتوانست در جمع هافبک‌های ایران، ۹۰ دقیقه بازی کند.

هافبک پرسپولیس که بازی بی نقصی از خود به نمایش گذاشت دچار مصدومیت شدید از ناحیه پا شده است تا حضورش در ادامه این رقابت‌ها که به طور متمرکز در منامه برگزار می‌شود منتفی شود.

همچنین امیری نمی‌تواند پرسپولیس را پس از بازگشت از اردوی تیم ملی ایران هم همراهی کند تا اینگونه بازی سوپرجام فصل گذشته بین سرخپوشان و تراکتور تبریز را از دست بدهد.

دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال درباره شرایط وحید امیری گفت: این بازیکن شب گذشته در دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین متاسفانه از ناحیه همسترینگ پا آسیب دیده است.

وی افزود: کارهای تشخیصی برای درمان این بازیکن در اولین فرصت انجام تا وضعیتش مشخص شود.

خبر بد برای پرسپولیس؛ مدت زمان دوری وحید امیری/ امیری سوپرجام را هم از دست داد

رقابت‌های دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه C تا بیست و پنجم خرداد ادامه دارد و پس از آن با بازگشت بازیکنان رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران از سر گرفته می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس ۳۰ خردادماه مقابل تراکتور تبریز سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور را برگزار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    اون از کمال واین از امیری، رادو هم پروندن. معلوم نیست چندتا دیگه بازیکن پرسپولیس مصدوم بشه چون تا پای جون میجنگن و اگه خدابخواد ومصدومیت دیگه ای نباشه با خستگی و فرسودگی زیاد بر میگردن به تیم. اونوقت باید با تیم سپاهان رقابت کنن که همه آماده و سرحال و تمرین کرده هستن وفقط یک بازیکن توتیم ملی دارن که بازی کرده، اونم چه بازییی!
    • hamed IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      پای جون چیه؟ خب طبیعیه وقتی بازیکن بیشتری از پرسپولیس دعوت شده، احتمال مصدومیت بازیکنان پرسپولیس هم بیشتره تا تیمهایی که بازیکنی در تیم ملی ندارن یا یکی دو تا بازیکن دارن. وقتی پرسپولیسیا واسه داشتن بازیکن بیشتر در تیم ملی خوشحالی می کنن، باید به این چیزاشم فکر کنن دیگه
    • 4444 IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      تا دیدن تراکتور تضعیف شده بازی رو پیچیوندن پیچوندن انداختن 30 خرداد وقتی که تراکتور ضعیف شده و نمیتونه بازیهاشو ببره عجیب مارمولکیه این سازمان لیگ بعد میگن وزیر که گل نمیزنه وزیر که جام نمیده
    • حسین IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      جناب4444 تراکتور رو تضعیف کردن؟ الان تو نیم فصل که قوی بودین به پرسپولیس نباختین؟تو نیم فصل که قوی بودین کجا بودین؟ اول دوم سوم چهارم؟کجا؟ بعدم سوپرجامو دقیقا موقعی انداختن که پرسپولیس ۵یا۶تا ملی پوشش دارن برمیگردن ونمیرسن به اون بازی باز وزیر وزیر کردی؟
  • پسر آبی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    خب کاری نداره دوباره سوپر جامو عقب میندازن اونم بخاطر یک تیم خاص
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    خدا رو شکر
  • ابرام US ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    وی افزود:{ کارهای تشخیصی برای درمان این بازیکن در اولین فرصت انجام تا وضعیتش مشخص شود.} لطفا بفرمایید «اولین فرصت» انجام شده است یا قرار است انجام شود. این آقای دکتر کاری انجام داده یا منتظر پاسخ ام آر آی است تا در تهران انجام و نتیجه ابلاغ گردد ؟!!
  • امید IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    من نمی دونم برخیا عقل ندارند نمی فهمند اخه تیمی ملی که هشتاد درصدش پرسپولیسیه کجاش کار وزیره وقتی نصفشون بهترینای تیمای خارجیند. و بدون هیچ تمرینی روون سه تا میزنند. خحالت بکشید کی می خواید بفهمید. وزیر با شماهاست که هرسال یه سیاه گرون قیمت خداتومنی بهتون میده خرابش میکنید فراریش میدید.اخه در حدی نیستید که بشه باهاتون بحث کرد نه جامی دارید نه بازیکن سازید نه اصالت دارید نه منطق و هواداری فقط مایه خنده اید. زرد و ابی نداره با هر ترفند می خواید این بار یکی دیگه بشه غیر پرسپولیس.
  • مجتبی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    تغذیه کننده تیم ملی فوتبال تیم پرسپولیس قهرمان هست ،نتیجه اینکه باید به این تیم احترام داشت .
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    خدا پشت و پناهت پرسپولیس عزیزم ، جانم فدای پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی