۵ دلیل باخت تیم ملی بحرین به ایران/ تعجب از نیمکت‌نشینی بازیکن گلزن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت عربی زبان ۵ دلیل باخت تیم ملی فوتبال بحرین مقابل ایران را تشریح و نیمکت نشینی بازیکن گلزن بحرین را تعجب آور دانست.

خبرورزشی - سایت «کوره» در تحلیل خود از باخت ۳ بر صفر تیم ملی بحرین مقابل ایران به پنج دلیل اصلی اشاره کرد.

خطای خط دفاعی

احمد نبیل و حمد شمسان مدافعان میانی بحرین و سید عیسی و ولید الحیام دو دفاع راست و چپ هماهنگ نبودند. درست است که قدرت ایران در وسط و خط حمله نهفته است اما خط دفاعی بحرین اشتباهات زیادی مرتکب شد.

قدرت فیزیکی

هلیوا سوزا سرمربی پرتغالی بحرین کاملاً آگاه بود که تیم ملی ایران دارای قدرت بدنی زیادی است. با این حال برنامه‌های او در بازی دادن به بعضی از بازیکنان که پیش بینی می‌شد به خاطر اختلاف قدرت بدنی دو تیم نیمکت نشین باشند، بر خلاف انتظار بود.

عدم هماهنگی

بارزترین ویژگی تیم بحرین یعنی هماهنگی و جنگندگی در بازی با ایران غایب بود، زیرا بحرین کاملاً متفاوت از اولین تقابل بود و خطر بزرگی برای دروازه حریف ایجاد نمی‌کرد.

نیمکت نشینی گلزن تاریخی

عجیب است که اسماعیل عبداللطیف گلزن تاریخی تیم ملی بحرین در ترکیب اصلی این تیم غایب بود. همه معتقد بودند که سوزا از اسماعیل به خاطر تجربه و سرعت و توانایی اش در ایجاد موقعیت و گلزنی استفاده می‌کند اما این بازیکن نیمکت نشین بود.

تعویض دیرهنگام

سوزا در انجام تغییرات بسیار دیر عمل کرد. اولین تغییر او در مسابقه پس از گل دوم ایران بود و این مربی می‌توانست در ابتدای نیمه دوم تغییرات را ایجاد کند تا فشردگی در وسط زمین و خط حمله را بیشتر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    بازیکنان تیم ملی کشورمان اگر دچار جنگ روانی عربها که تبحر خاصی دارند نشوند بدون شک عراق را هم بااختلاف میبریم که ایران قدرت اول اسیا است بدون شک هرچه پیس بریم بازیکنان به عات نبود بازی دوستان روانتر بازی میکنند
  • بهمن حسین پور US ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    تیمهایی مث بحرین هرگز برای ایران حریفی قدر نبوده ونستند وباخت بازی رفت را سرمربی ایران به تیم تحمیل کردتیم ایران اگر نیمه اول بازی کمی دقت میکردند بویژه پاس های نورالهی و امیری را طارمی قدرمیدانست قطعن بحرین راباباختی بمراتب سنگین تر مواجه میکردند حتا نتیجه 6 بر هیچ هم دوراز انتظارنبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی