نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اسکوچیچ به مدافع مورد علاقه‌اش دست نزد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده شد سیامک نعمتی در پست دفاع راست جانشین صادق محرمی در بازی حساس برابر بحرین خواهد شد ولی چنین اتفاقی رخ نداد.

خبرورزشی - صادق محرمی مدافع راست مورد علاقه دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی کشورمان است. این درحالی است که در دیدار اول با هنگ کنگ به نظر می‌رسید صادق محرمی با افت محسوسی نسبت به گذشته مواجه شده است.

این مدافع راست دریبل زن پس از چند ماه مصدومیت خیلی در مسابقات رسمی تیمش دیناموزاگرب به میدان نرفته و از کوران بازی‌ها دور شده بود؛ موضوعی که در نحوه بازی محرمی برابر هنگ کنگ کاملا مشخص بود و حتی پس از این دیدار شنیده شد دراگان اسکوچیچ یک مدافع راست را جانشین بازیکن مورد علاقه اش خواهد کرد.

شنیده شد سیامک نعمتی در پست دفاع راست جانشین صادق محرمی در بازی حساس برابر بحرین خواهد شد ولی چنین اتفاقی رخ نداد. عجیب آن که با تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان، سیامک نعمتی را از لیست بازی با بحرین هم خط زد! درواقع تیم ملی کشورمان در صورت مصدومیت صادق محرمی حتی مدافع راست تخصصی برای جانشینی او نداشت.

سرمربی کروات تیم ملی کشورمان به مدافع راست مورد اعتماد خودش دست نزد و باز هم از صادق محرمی در ترکیب اصلی تیم ایران استفاده کرد. دراگان اسکوچیچ درمورد صادق محرمی نظر جالبی دارد و می‌گوید: «من صادق محرمی را از تیم ملوان انزلی خیلی خوب می شناسم. زمانی که این بازیکن ۱۷ سال سن داشت او را در ترکیب اصلی گذاشتم. محرمی پتانسیل زیادی دارد اما یک نقطه ضعف هم دارد. او بعضی اوقات دوست دارد خیلی هجومی بازی کند و آهسته تر به دفاع برمی‌گردد. او اگر این ضعف را برطرف می‌کرد یک مدافع تاپ بود. با این حال او جزو ترکیب محدود و ۱۱ نفره تیم ملی ایران با من خواهد بود.»

این مدافع راست شمالی و لژیونر در دیدار با بحرین بیش از گذشته در امور دفاعی مشارکت داشت و درکنار هجوم‌های خود به شدت مراقب هافبک چپ و مهاجم بحرین بود. صادق محرمی با دوندگی بی امان و تلاش فراوان یکی از اصلی ترین مهره‌های تیم ملی در پیروزی شیرین برابر بحرین بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی