نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
باشگاه پرسپولیس مدیربرنامه‌های رادو را واسطه کرد/ دروازه‌بان کروات برمی‌گردد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری جلسه‌ای با مدیربرنامه‌های بوژیدار رادوشویچ برگزار کردند و از او خواستند برای بازگرداندن این دروازه بان واسطه شود.

خبرورزشی - بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس به کشورش رفته و حاضر به بازگشت نیست اما با توجه به ۶ کارته بودن حامد لک هرلحظه امکان دارد او محروم شود.

مصدومیت احتمالی گلر اول پرسپولیس می تواند یحیی گل محمدی را با دردسر بزرگی مواجه کند چرا که دروازه بان ذخیره مناسبی در حال حاضر در اختیار ندارد. بنابراین یحیی گل محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست هر کاری انجام دهند تا رادوشویچ راضی به بازگشت شود و یکی از این اقدامات درخواست از مدیربرنامه‌های گلر کروات بود.

سمیعی و شکوری به مدیربرنامه‌های رادوشویچ اطمینان خاطر داده اند که پول مورد نظر این گلر را آماده کرده اند تا در صورت بازگشت به ایران به او پرداخت کنند.

باید منتظر ماند و دید وساطت مدیربرنامه‌های رادو او را راضی به بازگشت می کند یا اینکه مرغ این دروازه بان همچنان یک پا خواهد داشت؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یحیی چرا دیگه گریه نمیکنی؟ IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    رادو برگرده یا برنگرده برای تیم لنگ حکومتی فرقی نمی کنه چون مسولین بهتر از ایشان را برای تیم جذب می کنند.... مگر یادتون رفت فصل پیش علیپور وترابی رفتن عوضش رسول پناه در عرض ۲۴ ساعت ۷ تا بازیکن تاپ برای لنگ گرفتن ..اینقدر پولهای اختلاس شده از قبل در خزانه دارند و پولهای بانکی به تیم تزریق شده...مطمئن باشید اولویت دولت و مسولین بخصوص در چند سال گذشته با این گندکاری دولت در اقتصاد کشور و ایجاد تورم ها فقط راضی نگه داشتن هواداران سوگلی لنگ است..هواداران بزرگ تاج کبیر را فریب داده و بازیچه شده اند با حضور استقلال فقط باید تنور لیگ داغ بمونه..!! و هرزگاهی با یه حذفی و سهمیه به هواداران استقلال دلخوشی بدهند..!این فوتبال سیاسی و مصلحتی و فرمایشی ارزش پیگیری نداره و پوچ و بی فایده است .فقط باید سالها شاهد تقدیم جام های فرمایشی به تیم سوگلی باشید..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی