سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
۴ |
۰
کادر فنی استقلال از جیب خودش برای تیم ناهار گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها به نظر می‌رسد مشکلات مالی و البته نا هماهنگی‌های مدیریتی باعث ایجاد دردسر برای استقلال شده است.

خبرورزشی - به نظر می‌رسد مشکلات مالی و البته ناهماهنگی‌های مدیریتی این روزها باعث ایجاد دردسر برای استقلال شده است. مشکلاتی که البته فقط محدود به آبی‌پوشان نشده و تعداد قابل ملاحظه‌ای از تیم‌های لیگ برتری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

طبق خبرهای رسیده، روز دوشنبه داستان عجیبی در  اردوی استقلالی‌ها به وجود آمد. بازیکنان برای تمرینات بدنسازی راهی سالن شده  و طبق برنامه قرار بود پس از پایان تمرین به آنها ناهار داده شود. تمرین که به پایان رسید، خبری از غذا نشد و همین مسئله کنجکاوی و پیگیری کادرفنی را در پی داشت.

پس از دقایقی پرس‌وجو، آنها متوجه شدند شرکتی که باید غذای بازیکنان را تهیه می‌کرد، چنین کاری را انجام نداده و مدعی است باشگاه به تعهدات مالی خود تا اینجای کار عمل نکرده و دیگر در مورد ناهار  مسئولیتی ندارند! مربیان استقلال وقتی شرایط را اینگونه دیدند، برای اینکه روند تغذیه بازیکنان به هم نخورد، پای کار آمدند و سفارش غذا دادند. برای آبی‌پوشان ناهار آوردند و هزینه آن توسط کادر فنی پرداخت شد تا شرایط از کنترل آن‌ها خارج نشود! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Blue Love IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    دغدغه های استقلالی ها: مشکلات مالی، عدم تمدید با ستاره ها، جذب شدن بازیکن جدید، طلب 40 میلیاردی استراماچونی، نداشتن زمین تمرین، پول ندادن اسپانسر تا سال آینده، حضور مددی و..... استقلال حداقل به 150 میلیارد تومان پول نیاز دارد تا با تسویه ی تیم حال حاضر، باز شدن پنجره و پرداخت بدهی استراماچونی، تازه به نقطه صفر برسد...! مشکلات لنگ: ساخت صفحه یوتیوب برای باشگاهشون، تاسیس موزه، دائمی کردن قرارداد مغانلو جالبه هردو باشگاه زیر نظر یه وزارت خونه هستن...!
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    حالا باشگاه کیسه بی پول و ورشکسته ست یعنی بازیکنانی که چندمیلیارد چندمیلیارد پول گرفتند نمیتونند برای شکم خودشون یه وعده غذا بگیرند!هر کی عضو کیسه میشه فرهنگ کیسه زود اثرش رو میزاره .البته اون طرفی هم که فعلا غذا خریده فاکتوره مربوطه رو بفرسته برا بابا محمود تا با بهره ش پرداخت کنه.بابا که فقط نباید موقع باخت اخم کنه باید بعضی وقتها هم دست بجیب بشه.خخخ خخخ
  • لنگ خاص IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    ی حکومته ویک تیم پیروزی
  • آل سیب زمینی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    ممنون بابا مسعود از مدیران بی وجودی که برای استقلال میکاری !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی