نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ماجرای حضور عجیب طلبکار با کامیون در مقابل باشگاه استقلال؛ آقای «پ» کیست؟/ فقط اتاق مدیریت را پلمپ نکردند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

توقف کامیون باربری مقابل باشگاه استقلال برای جمع‌آوری اموال این ساختمان توسط یکی از کارکنان باشگاه تکذیب شد اما ...

خبرورزشی - عنوان شد یک راننده کامیون خاور مقابل درب ساختمان باشگاه استقلال توقف و مدعی شده که حکم توقیف اموال باشگاه استقلال را در دست دارد اما یکی از کارکنان باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد.

در سال‌های اخیر به ویژه در دوران مدیر عاملی سید رضا افتخاری، موضوع پلمب باشگاه استقلال و یا دریافت حکم توقیف اموال، چندین بار مطرح شد و طلبکارانی در همین ارتباط به باشگاه استقلال مراجعه کرده و خواهان دریافت مطالبات خود شدند. اما هر بار با مداخله پرسنل نیروی انتظامی، ماموران شهرداری و رایزنی مدیران این موارد رفع می‌شد.

اما حالا و چند سال پس از آرامش نسبی دوروبر باشگاه استقلال، ظهر امروز ویدیویی از حرکت یک خودروی باربری از مقابل باشگاه استقلال با این توضیح منتشر شد که راننده ماشین مربوطه مدعی شده که حکم توقیف اموال دارد و فردا برای جمع آوری اموال باشگاه استقلال به این ساختمان مراجعه خواهد کرد.

در همین رابطه خبرنگار خبر ورزشی در تماس با یکی از کارکنان باشگاه استقلال در این باره سوال کرد .  این فرد که نمی‌خواست نامش فاش شود توضیح داد: «اصلا چنین اتفاقی رخ نداد! کامیون امروز در نزدیکی باشگاه استقلال بود اما برای تخلیه سنگ در یکی از ساختمانهای مجاور باشگاه مدتی اینجا توقف کرده بود. اتفاقا امروز یکی از خلوت ترین روزهای اخیر در باشگاه استقلال است که کمترین مراجعه‌کننده را به خود می‌بیند».

این در حالی بود که در فیلم، کامیونی که از مقابل باشگاه حرکت می‌کرد کامیون حمل سنگ نبود و متعلق به یک شرکت حمل اثاثیه منزل بود که به نظر می‌رسید برای جمع آوری اموال باشگاه در آن مکان حضور داشت!

در همین باره و با پیگیری مجدد مطلع شدیم ظاهرا فردی که خود را به خبرنگاران حاضر مقابل باشگاه با نام «پ» (به اختصار) معرفی کرده بود همراه با یک سرهنگ نیروی انتظامی وارد ساختمان باشگاه شده و با نشان دادن حکم توقیف اموال و پلمب آن مکان از همه کارکنان باشگاه خواسته که ساختمان را تخلیه کنند.

همین موضوع باعث شده تا غیر از طبقه پنجم و اتاق مدیریت که کاپ‌های قهرمانی باشگاه استقلال در آن است، سایر بخش‌ها مهر و موم  شوند و باشگاه برای مدتی به حالت تعطیل  درآید ولی با حضور یکی دو تن از مسئولان باشگاه و صحبت با فرد طلبکار در نهایت این موضوع ختم به خیر شده و باشگاه استقلال از فردی که حکم داشته یک هفته مهلت می‌گیرد تا برای بازپرداخت طلب یک میلیارد ریالی اش اقدامات لازم را انجام بدهد.

در همین باره شنیده شد طلب آقای "پ" به شرکت تولید البسه ای مربوط می‌شده که طی سال‌های گذشته به باشگاه استقلال خدمات ارائه کرده ولی ظاهرا هنوز نتوانسته طلبش از این مجموعه را بگیرد.

باشگاه استقلال پس از استعفای دست جمعی اعضای هیئت مدیره این روزها شرایط مطلوبی نداشته و با گروهی از طلبکاران مواجه شده که پس از دستگیری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خواستار دریافت مطالبات معوقه خود هستند، از  جمله اعضای کادر فنی قبلی یعنی محمود فکری و همکارانش!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    سند باشگاه پرسپولیس را بنام زدند. اینقدر های هویی نکرد!!!!!!!!! حالا استقلال چند سال بریز به پاش کرده . باید تاوان بدهد. رقابت با پرسپولیسی که 6میلیون دلار فقط از اسیا درامد داشته!!!!!!!! برای استقلال هزینه برداشته!!!!!!!! امسال استقلال 200میلیارد فقط هزینه بازیکنانش هست!!!! گفتند شاکله تیم باید حفظ شود. به هر قیمتی !!!!!!!!! بازیکن هم از فرصت استفاده کرد 10میلیاردی بست!!!!!!! جالبه کاپیتان پرسپولیس 2میلیاردبسته کاپیتان استقلال بالای 10 میلیارد بسته!!!!!! به اسم سقف بازیکنان پرسپولیس را فراری دادند. ولی سقفی برای استقلال نگذاشتند. الان موقع سرخرمن هست.. بازیکن 1 میلیاردی پول 10میلیاردی می خواهد.. پرسپولس هم می توانست بشار شجاع علیپور نادری را به هر قیمتی نگه دارد..و قهرمان اسیا شود . ولی باید تاوان می داد..!!!
    • مانی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      ۳ دنگ ساختمان پرسپولیسو فروختن و بدهی شستا رو دادن . مطمئن باشید ۳ دنگ دیگه رو هم میفروشن تا بدهی استقلال زو بدن
    • تاج IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      بیشتر اموال وزارت ورزش متعلق به تاج است! لنگی که هیچ نداشت و اموالش توسط عبده به آتش کشیده شد تا از بیمه پول بگیره و سهم فاطمه پهلوی را نده الان شاهی میکنه، ولی تاج شده مصادره انقلاب در حالیکه خسروانی اموال تیم را سهامی عام کرده بود قیمت ساختمان لنگ از استقلال بیشتره(از برکات بنیاد مستضعفان بودن و بازی با تیم حوزه و سید احمد+ قالیباف+...) برای همین شستا دست گذاشت رو ساختمان لنگ، خداروشکر که وزرای لنگی مانع از انتقال سند شدن وگرنه خشتک پاره میکردید! از وزیر لنگی که از اپراتورها زورگیری میکنه ولی جلوی کمک اسپانسر استقلال به تیم استقلال را میگیره چه خبر؟ خبر داری از اسپانسر استقلال سال پیش 30 میلیارد زورگیری کرد برای لنگ؟
  • #دادگاه نامدیران ورزش و فوتبال IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    گویا فراموش کرده اند که استقلال تیمی دولتی زیرنظر وزارت ورزش و با ریاست شخصی بنام مسعود سلطانیفر اداره میشود آقای وزیر ما استقلالیها نمی گوئیم شما بد هستید اما چطور ریاست کرده اید که بزرگترین با افتخارترین قدیمی ترین تیم فوتبال ایران در آسیا چنین وضعیتی پیداکرده ؟ شخصیت و مدیریت شما چنین وضعیتی را موجب شده یا عناصر و عواملی که همکار شما یا زیر دستان شما هستند ؟ در هر دوصورت شمابخاطر جایگاه ومسئولیتی که طی سالهای گذشته تا امروز داشته اید باید پاسخگو باشید استقلال تیم مردم است تیمی که به رسم امانت به شما و مجموعه شما سپرده شد استقلال عین حق الناس است این مملکت جایی نیست که بزنی و در بروی همانطور که مدیر منتخب شما آقای خلیل زاده نتوانست از چنگ قانون در برود خارج از تمامی کُری های فوتبالی در مدت زمان باقیمانده تا پایان وزارت تان اوضاع استقلال و همینطور پرسپولیس را سرو سامان دهید که فردا دیر است
  • سلمان GB ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    فیلمشونه!باز نقل انتقال نزدیک شده!حالا ببین تابستون چندجین بازیکن میخرن همینا که پول ندارن!ماپول نداشتیم نادری وحفظ کنیم شما خریدینش سخت نیست فهمیدن همین یک جمله.مربی خارجی بازیکن فراوان...ما رفتیم فینال انقدنازنکردیم بابا،باالهلال بازی داریدوبرمیگردید متخصصان ترسو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی