نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تصمیم جدید سازمان لیگ درباره تست دوپینگ در هفته‌های پایانی لیگ برتر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس اعلام سازمان لیگ گرفتن آزمایش دوپینگ از بازیکنان در لیگ برتر در هفته‌های پایانی جدی‌تر خواهد شد.

خبرورزشی - ماموران مبارزه با دوپینگ هم چنین در بازی‌های لیگ یک حاضر خواهند شد. البته این نمونه‌ها در هفته های ابتدایی لیگ برتر و لیگ یک هم وجود داشته اما تعداد نمونه‌ها در هفته‌های پایانی بیشتر خواهد شد. 

نکته جالب اینکه در نمونه‌های اخذ شده فعلا بازیکنی نتیجه تستش مثبت اعلام نشده‌ و این نشان می‌دهد استفاده از این پدیده شوم برای پیروزی در بازی‌ها کمرنگ شده است. بازیکنی که نمونه تستش مثبت اعلام شود به مدت ۶ ماه تا ۴ سال از حضور در رقابت‌ها محروم خواهد شد. 

احتمال حضور ماموران مبارزه با دوپینگ در بازی‌های لیگ ۲ هم وجود دارد. این حضور بدون اعلام رسمی از سوی سازمان لیگ خواهد بود. در بازی حساس سپاهان - پرسپولیس هم ۴ بازیکن دو تیم به قید قرعه در آزمایش دوپینگ شرکت کردند که یکی از بازیکنان سید جلال حسینی مدافع تیم پرسپولیس بود.

نمونه‌ها همچون گذشته در آزمایشگاه کلن مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    حالا خوبه فیلمش منتشر شد که بلال تست نداد! فراموش نکنید که قبل از خط خوردن بلال از تیم کیروش، خبر مثبت شدن تست دوپینگ بازیکن لیگ برتی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد! امصالم که حضرت دقیقه95 از محوطه جریمه حریف استارت میزنن مهاج سرعتی حریفو دم محوطه جریمه خودشون میگیرن!!! واکسن آمریکایی+ داروی روسی = معجزه اینفمارک = زهره هراتیان = مدعی تست گرفتن از بلال در حالیکه خودش مصاحبه کرده بود که 4 سال تست دوپینگ نداده :))))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی