شرط جدید رادوشویچ برای بازگشت/ ماجرای ۲۶ میلیاردی در پرسپولیس!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس باید برای راضی کردن بوژیدار رادوشویچ مبلغ مد نظر او را به حسابش واریز کند.

خبرورزشی - پس از چند روز غیبت بوژیدار رادوشویچ در تمرینات پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی از باشگاه درخواست کرده تا سریعا مقدمات بازگشت این دروازه‌بان در ایران انجام شود و از این رو پرسپولیسی‌ها به تکاپو افتادند تا مشکل رادوشویچ را برای جلب نظرش و بازشگست حل کنند.

در  همین حال، دیروز (دوشنبه) وکیل ایرانی رادوشویچ به باشگاه پرسپولیس رفت و آخرین درخواست موکلش را به باشگاه ارائه کرد. رادوشویچ به پرسپولیس اعلام کرده با توجه به  اینکه  قراردادش از پایان خرداد تا  پایان خرداد هر سال است، باشگاه باید تمام قرارداد این فصل او را پرداخت کند اما مدیران پرسپولیس می‌گویند فصل اواسط مرداد تمام می‌شود تا آن زمان مطالبات این بازیکن را پرداخت می‌کنند.

رادوشویچ تا به حال حدود ۵۵ درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده و حالا با درخواست جدیدش، پرسپولیس باید حدود ۱۰۰ هزار یورو به او بدهد. البته این فقط یک بخش ماجرا است. رادوشویچ بابت فصل گذشته هم ادعای دریافت ۱۸ هزار یورو بابت آپشن قراردادش را هم دارد و با این حساب پرسپولیس برای جلب نظر و بازگشت او باید حدود ۱۱۸ هزار یورو به او بدهد.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که طی چند سال خیر همیشه در دریافت مطالبات خود مشکل داشته، هر بار با باشگاه همکاری کرده تا پرسپولیس دچار مشکل نشود اما این‌بار برخورد نامناسب یکی از مدیرانی میانی باشگاه با او، باعث شده رادوشویچ دوستی و رفاقت را با باشگاه کنار بگذارد و بخواهد قانونی مشکلاتش حل شود. اگر پرسپولیس نتواند این دروازه‌بان را برگرداند، نه تنها تا پایان فصل مشکل دروازه‌بان خواهد داشت، بلکه باید تمام مبالغ قرارداد او در سه فصل آینده را نیز پرداخت کند. درواقع اگر رادوشویچ یک طرفه فسخ کند و برنگردد، پرسپولیس با پرونده حدود ۸۰۰ هزار یورویی دیگر روبه‌رو خواهد شد. (پرسپولیس در واقع دو راه دارد یا تامین حدود ۳ونیم میلیارد برای گلر کروات و پرداخت مطالباتش یا باز شدن یک پرونده ۲۶ میلیاردی در فیفا)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    بابا پولشو هر طوری بدید بعدا توافق کنید قرارداد سه سالش رو فسخ کنید که بره یه تیم دیگه برای فصل بعد
  • x IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    درسته که پولشو میخواد و حقشه ولی رادو تو این زمان حساس خیلی داره برای تیم حاشیه درست میکنه. تو ۴ تا جام هستیم و هم داریم از بیرون میخوریم هم از داخل! قراردادش هم برای یه بازیکن ذخیره زیاده. بهتره آخر فصل توافقی جدا بشه.
  • لنگ خاص IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    کل مملکت بسیج شدن برای بازگرداندن جناب چاپلوسویچ که جمعا ده بازی انجام نداد در پنج سال ،یادگار آقای پرفسور دلالکو
  • تیم مظلوم بابا مسعود IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    گلر ذخیره پرسپولیس ماشالله خوب پولی به جیب زده و خواهد زد هرچی باشه استادش پرفسور همه راهها و چاهها رو براش توضیح داده تازه این که چیزی نیست بازیکنی مثل سید جلال یک دهم این بابا هم نمیگیره باورنمیکنی ؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • پسر آبی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    عجب رویی داره پول بگیره که چی بشه بمونه که چی بشه عوضش تو سکو نشینی رکورد میزنه تو 5سال مجموعا 10تا بازی یا شایدم کمتر برا لنگ بازی کرد اگه هم برگرده دفعه بعد نه بخاطر پول بخاطر کادر فنی فسخ میکنه بعد جالبه فقط یه چیز که این وسط حیف و میل میشه پول بیت المال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی