تصاویر| حرکت خاص ستاره تیم ملی در واکنش به بی‌اخلاقی بحرینی‌ها/ این عکس را بحرینی‌ها فراموش نخواهند کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران بحرینی در بازی رفت ایران و بحرین حرکتی غیراخلاقی انجام دادند و سردار آزمون هم جواب‌شان را با ۲ گل داد.

خبرورزشی - طرفداران فوتبال در بحرین به شکل عجیبی با ایرانی‌ها دشمنی می‌کنند. از بازی ۳ بر یک معروف به اینطرف، آنها در هر موقعیتی که توانسته‌اند با رفتارهای غیر اخلاقی برای تیم ملی مشکل درست کرده‌اند.

مثلا در بازی رفت ایران و بحرین، طرفداران این تیم سرود ملی ایران را هو کردند. به همین خاطر سردار آزمون بعد از بازی گفت لحظه شماری می‌کرد مسابقه دیروز شروع شود.

تصاویر| حرکت خاص ستاره تیم ملی در واکنش به بی‌اخلاقی بحرینی‌ها/ این عکس را بحرینی‌ها فراموش نخواهند کرد

کاری هم که سردار بعد از گلزنی به بحرین کرد، به خاطر همان رفتار بود.

او پرچم ایران را نشان داد تا به بحرینی ها بگوید نباید به این پرچم و به سرود ملی مان توهین می کردند. بی شک این تصویر باید برای همیشه در ذهن طرفداران فوتبال این کشور بماند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    توهین به پرچم هر کشوری کاری ناشایست است اما توهین به مسولیینی که به بهانه تحریم درکشور باعث تورم وکارتن خوابی میشود واجب است
  • بحرین تیم ناشی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    ضمن تبریک به سردار اما کار سردار درست نبود که تو روشون خندید ممکن بود براش خطرساز بشه چون بحرینیها شکست خورده بودند و تعادل روانی نداشتند همین که رو به دوربینها خندید کافی بود و خودش رو نشون داد درود به سردار ایران
  • Roojaa IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    این جور تحلیل و تفسیرها، افتادن تو دام سیاست تفرقه افکنی هست که afc به نمایندگی از آل سعود انجام میده، بیش از ۹٠٪ مردم بحرین، ایرانی و عاشق ایران هستند، حتما بازی رفت یادتونه که تعدادی اندک تماشاگر وابسته به خودشون رو، روبه روی جایگاه نشونده بودند، وهیچوقت تصاویرتلویزیونی تماشاگران جایگاههای دیگه رو نشون نداد. با اینکه در بلیط فروشی شدیدا سخت گیری کرده بودند.
    • حمید علوی CA ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      روجا جان شرمنده اما آمارت خیلی غلطه. کجا بیش از ۹۰٪ بحرینیها طرفدار ایران هستن؟!؟! شما تا حالا بحرین بودی؟! بنده روزیمه ۳-۱ ازشون باختیم اونجا بودم. فحش فارسی که بحرینیها به ایرانی‌ها میدادن رو نشنیدی. مردم تو‌کوچه خیابونشون نه فقط چهارتا بازیکن
    • Roojaa IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      جناب آقای علوی!برای آگاهی از کشورها، منابع قابل دسترس زیاده، شما که بحرین بودین، حتما میدونید که، برای به هم زدن وضعیت جمعیتی بحرین، مهاجران زیادی رو از شرق آفریقا و هندو پاکستان پذیرفتن، طوری که جمعیت این کشور نزدیک به دو برابر شد، درحالیکه قدرت اقتصادی امارات و قطر رو نداره، اگه گفتم ۹۰درصد، منظورم بحرینی های اصیل بود، چه بحرانی هاکه عرب شیعه اند، چه عجم های فارس زبان و چه هوله ها که عرب های سنی هستند. به هم زدن ترکیب جمعیتی طوری بودکه الآن ۷۰درصد مردم بحرین را مسلمانان تشکیل میدن یعنی پایینترین آماردرکشورهای خلیج فار! وشاید در کل کشورهای مسلمان دنیا! ودولت شان کاری کرده، مردم اصیل بحرین در بدترین وضع اقتصادی زندگی میکنن، شغل اکثرشان کشاورزی و ماهیگیری در منطق پست و دور از شهرها، اگرهم خیلی شانس بیارن، کارگری در مناطق نفتی و گازی؟!! بحرین و مردم بحرین رو پاره ای جدا شده از پیکرهٔ ایران بدانیم که بالاخره روزی به مام وطن برخواهدگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی