نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عجیب‌ترین اتفاق در دعوت ۲ بازیکن جدید به تیم ملی/ ابهام در دعوت از مدافع استقلال
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲ بازیکن جدید به تیم ملی دعوت شده‌اند اما نکته عجیب این است که پیش از آنکه باشگاه‌هایشان از این دعوت مطلع شوند، مدیربرنامه‌هایشان باخبر شده‌اند.

خبرورزشی - خبر بد سه‌شنبه، مصدومیت وحید امیری بود. او که یکی از بهترین‌های ایران در دو بازی مقابل هنگ‌کنگ و بحرین بود، در دو بازی آینده نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند.

دراگان اسکوچیچ، در کنفرانس خبری پس از پیروزی با بحرین، ناراحتی‌اش از مصدومیت امیری را نشان داد. او بلافاصله عارف غلامی و میلاد سرلک را به تیم ملی دعوت کرد تا جای امیری و کمال کامیابی‌نیا را بگیرند.

سرلک فصل خوبی را با پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ‌قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته است. او می‌تواند دقیقا در همان پستی که کمال کامیابی‌نیا قرار بود بازی کند، به میدان برود اما دعوت عارف غلامی کمی عجیب به‌نظرمی‌رسد.

غلامی در استقلال بازیکن متوسطی بوده و گاهی حتی مورد انتقاد هواداران این تیم هم قرار گرفته است. برخی معتقدند اسکوچیچ او را دعوت کرده تا دل هواداران استقلال را به‌دست بیاورد. پیش از این، مهدی قائدی، تنها بازیکن استقلال در تیم ملی بود.

برخی دیگر اما همچنان با بدبینی به این دعوت نگاه می‌کنند و روابط نزدیکان سرمربی تیم ملی با مدیربرنامه‌های برخی بازیکنان را در دعوت آنها بی‌تأثیر نمی‌دانند.

داستان زمانی جالب می‌شود که بدانیم ۲ بازیکن دعوت‌شده به تیم ملی، پیش از آنکه باشگاه‌هایشان از این دعوت مطلع شوند، مدیربرنامه‌هایشان باخبر شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolis GB ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    قسم میخورم غلامی چندین بار پرسیده مطمئن هستین منو برا تیم ملی میخواین و اشتباهی نشده و تشابه اسمی پیش نیومده خخخخخخ ینی پشم همه اعم از قرمز دوست و آبی دوست با این دعوت ریخت خخخخ لامصب هوادارای استقلال هروقت غلامی توترکیب تیمشون قرار میگیره دچار استرس شدید میشن نمیدونم اسکوچیچ چی دیده ازش که دعوتش میکنه
  • عارف سوتی استراماپولی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    گفتیم استقلالیها رو به تیم ملی دعوت کنید نگفتیم استراماپولیها رو به تیم ملی دعوت کنید
  • مسعود IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    ممکنه یکی از ورزشی نویسان محترم توضیح دهند که عارف غلامی با کدامیک از بازیکنان لنگ امیری و کمال گاتوزو هم پست است؟ این دعوت از غلامی آنقدر تابلو بوده که مرغ آب پز شده رو هم به خنده میندازه!!! آقایان مسئول در تیم لنگ میلی به شعور هواداران فوتبال توهین نکنید. در پست عارف غلامی چهار بازیکن از جمله دو بازیکن فعلی و سابق لنگ هستند که هیچ جایگاهی در تیک کیروش نداشتند ولی حالا شدند سوگلی آقای اسکوچیچ و تا زمانی هم این آقا سرمربی است عارف غلامی که سهله حتی مجید حسینی و پور علی گنجی هم باید خواب فیکس شدن رو ببینند. فعلا دور دور بروبچ های لنگه!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ساسان IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    بذارید اسکوچیچ دلبری کنه برا کیسه کشا خخخخخ عارف غلامی در حد لیگ یک هم نیست
  • کابوي موج سوار CA ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    چقدر شما لنگي ها بغض داريد نسبت به استقلال!!! واقعا شما چرا اينجوري هستيد؟؟؟ غلامي رو اولين بار کيروش به تيم ملي دعوت کرده پيش کيروش هيچ وقت اشتباه نکرده. حالا به چند بازي خوب نبوده دليل نميشه که اينقدر بهش حمله کنيد، همون کاري که داريد الان با حاج صفي ميکنيد (و با مسعود شجاعي کرديد)، اين همش به خاطر اينه که ميخوايد با دعوت نشدن بازيکنان ساير تيم ها از تيم لنگي شما بازيکن دعوت بشه. اصلا بگيريد تيم ملي رو مال خودتون کنيد!!! همين شماها بوديد با اين افکارتون که به روحاني راي دايد و 8 سال ملت رو بدبخت کرديد. يه کم منطقي باشيد و فقط به منافع خودتون فکر نکنيد و به منافع ملي فکر کنيد. يه چيزي بگم خيالتون راحت بشه: اسکوچيچ به صادف محرمي و عارف غلامي خيلي اعتقاد داره مثل اعتقادي که کيروش به کنعاني زادگان و روزبه چشمي و حسين ماهيني و مهرداد پولادي داشت و هيچ کس هم نتونست نظرش رو عوض کنه با وجود تمام اعترضاتي که بهش ميشد نسبت به دعوت اين بازيکنان
    • مانی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      طبق گفته تو فقط پرسپولیسیها به روحانی رای دادن . روحانی ۷۰ درصد ارا متعلق به روحانی بود و این یعنی ۷۰ درصد مردم پرسپولیسی هستن که میشه اوثریت قاطع . و اگه فرض کنیم ۱۰ درصد تراکتود و ۵ درصد سپاهان استقلالیها فقط ۱۵ درصد هستن . پس لطفا اتداره همون ۱۵ درصد حرف بز نید
  • رضا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    بنظرمن تصمیم گیرنده توتیم فقط کریم باقری اگه تیم ملی همشون پرسپولیسی بشندتعجب نکنید اسکوچیچ دلش راخوش نکندبعدانتخاب جام جهانی برکنارمیشدیحیی لنگی سرمربی میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی