نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
۰ |
۲
عکس| ظهور ستاره جدید در فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان قدوس پس از نمایش درخشان در مقابل بحرین، به چهره‌ای مورد توجه در اردوی تیم ملی تبدیل شده است.

خبرورزشی - قدوس در بازی با بحرین چهره تعویضی تیم ملی ایران بود و پس از ورود به زمین با ارائه نمایشی درخشان، کلاس فوتبال خود را به معرض نمایش گذاشت. او در حمله موثر بود و در انتقال توپ و گذر از دیوار بحرینی‌ها به تیم ایران کمک می‌کرد و در آخر هم به عنوان یکی از بهترین‌های زمین معرفی شد.

آنچه قدوس را متمایز از دیگران می‌کند، ضرب توپ خوب، آگاهی محیطی و تصمیماتی غیرقابل پیش بینی است که کار را برای مدافع حریف سخت می‌کند. او در بازی اول باتوجه به دیر اضافه شدن به اردو بازی نکرد و مقابل بحرین هم نیمکت نشین بود اما شاید در بازی با کامبوج یا مصاف سرنوشت ساز با عراق فیکس شود.

تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ با یک ستاره دو ملیتی یعنی اشکان دژاگه راه دستیابی به بلیت برزیل را پیدا کرد و حالا سامان قدوس بارقه های امید را برای ظهور چنین ستاره تأثیرگذاری در دل فوتبال‌دوستان ایرانی روشن کرده است.

قدوس البته در چهار سال اخیر عضو تیم ملی ایران بوده اما در دوره کارلوس کی‌روش چندان فرصتی برای بازی پیدا نکرد و حالا به نظر می‌رسد فصل او در تیم ملی آغاز شده است؛ هرچند که قدوس برای ورود به ترکیب اصلی و حفظ جایگاه کار بسیار دشواری را پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی