پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
۱ |
۵
استقلال این تاریخ را فراموش نکند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال باید دهه سوم شهریور ماه برای ماندن در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال روبرو شود.

خبرورزشی -  تیم‌های باقی‌مانده در لیگ قهرمانان آسیا مانند استقلال باید ۲۱ روز قبل از آغاز مرحله حذفی فهرست بازیکنان مورد نظر خود را ارائه کنند و تا پایان این فصل لیگ قهرمانان با همان نفرات به کار خود ادامه دهند.

استقلال پارسال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانست از بازیکنان جدید خود در مرحله متمرکز لیگ قهرمانان که به میزبانی قطر برگزار شد، استفاده کند.

 AFC در سال ۱۳۸۵ استقلال را به دلیل عدم رعایت قوانینی در ارایه لیست مقدماتی بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از حضور در این رقابت‌ها کنار گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    یکی از تاریخی ترین جملاتی که در عرصه ی فوتبال گفته شده، جمله ی آقای قلعه نویی بود وقتی که ایشون به دلیل دیر اعلام کردن لیست بازیکنان به باشگاه جهان اعلام به ای اف سی، باعث شد تیم استقلال از اون دوره مسابقات بیرون گذاشته بشه. اون جمله ی تاریخی این بود: ما (من) حرفه ای گری کردیم ‌‌و لیست مسابقات رو‌ دیر اعلام کردیم تا بتونیم از این زمان برای اعلام بهترینها استفاده کنیم!!!!. دقت کنین به اون بخش که فرمودند «ما حرفه ای گری کردیم و…» و تابته با این حرفه ای گری سطح بالای ایشون، زحمات و هزینه های یکسال تیم و‌باشگاه رفت هوا!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی