نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فرهاد مجیدی عقب نشینی کرد/ درخواست مهم مجیدی درباره تجمع احتمالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک استوری ضمن وعده حل مشکلات، از هواداران این تیم درخواست کرد از تجمع مقابل ساختمان باشگاه خودداری کنند. 

خبرورزشی - اتفاقات و حاشیه های پیرامون باشگاه استقلال به بالاترین میزان ممکن رسیده است. پس از مشکلات عدیده مالی که گریبانگیر آبی پوشان شده، فرهاد مجیدی روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام خود به شدت نسبت به عملکرد وزیر ورزش، اسپانسر باشگاه و مدیرعامل استقلال انتقاد کرد.

پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی همچون کبریتی در انبار باروت بود و پس از آن، هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت از عملکرد احمد مددی مدیرعامل استقلال و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش انتقاد کردند و درخواست استعفای مددی از صندلی ریاست باشگاه شدند.

در همین رابطه، هواداران استقلال در فضای مجازی با به راه انداختن هشتگی، خواستار تجمع مقابل ساختمان باشگاه برای روز پنج شنبه شدند که فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، از طرفداران این تیم درخواست کرد از برپایی هرگونه تجمع، خودداری کنند.

مجیدی در استوری خود از حل شدن مشکلات اصلی تیم خبر داد و نوشت: «هواداران عزیز، بعد از انتقادهای من از وضعیت باشگاه، طبق وعده ای که داده اند، قرار است در جلسه ای که هفته آینده برگزار خواهد شد، بعضی از مشکلات اصلی تیم برطرف شود.»

سرمربی استقلال همچنین در بخش پایانی این استوری از هواداران این تیم درخواست کرد از برپایی تجمع خودداری کنند و نوشت: «انتقاد از وضعیت باشگاه استقلال حق طبیعی تک تک شماست و در این مسیر همراهتان خواهم بود اما همیشه در شلوغی تجمع عده ای به صورت هماهنگ شده از هدف مقدس شما سوءاستفاده می کنند. خواهشمندم از تجمع مقابل ساختمان باشگاه استقلال خودداری کنید.»

فرهاد مجیدی عقب نشینی کرد/ درخواست مهم مجیدی درباره تجمع احتمالی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ربع سکه IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    خوب خط داددددیعنی تجمع کنیداز فردااا کانالای تلگرامی که از فرناز حقوق میگیرن هوادارو تشویق به تجمع میکنن..مجیدی هم میگه من گفتم تجمع نکنید دیگه این بازیا قدیمی شده عروس امارات
    • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      هواداران فهیم و با فرهنگ استقلال فرق اعتراض و انتقاد از سر خیرخواهی را با شلوغ کاری و مهمل بافی و گل آلود کردن آب بخوبی می فهمند برای همین استقلالیها همراه و همگام قدم برمیدارند مدیران و معاونان پیشکسوت و دلسوز تیم پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی و دلسوز تیم هواداران تیم همه همراه با فرهاد مجیدی و همکارانش و مدیران فعلی تیم که فعلا در راس تیم قراردارند بدون هماهنگی حتی یک قدم هم نباید بردارند اگر همه یک هدف دارند وآن سربلندی استقلال است به حرفها و توصیه های بزرگان تیم گوش و توجه کنند هواداران تیم حامیان اصلی تیم هستند به هوش باشیم بی گدار به آب نزنیم محکم پشت تیم باشیم حق گرفتنیست استقلال تیم مردم و امانت دردست دولت و وزارت ورزش است باید به حرف حق مردم و هواداران و کادر فنی توجه کنند اما راه و نوع اعتراض را بزرگان تیم مشخص میکنند مطمئنا فرهادمجیدی اینقدر بزرگ و با دانش هست که با بزرگان و پیشکسوتان تیم مشاوره و تبادل نظر کند پای تیم بایستیم اما حقی را که با مذاکره و گفتگو میتوان به دست آورد با هزینه های بالا و بی اثر ناکارآمد نکنیم برای حمایت از افکار فرهاد به حرف اوگوش بدهیم
    • لنگ خاص IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      این فرشچین نیست قسم جلاله دروغ بگه ،درسته که ارز گرفته نه بار ولی به فرشچین شرف داره خدایی
    • به فکر قلب بابا مسعود IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      استقلالی های عزیز توجه کنند که بابا مسعود از تجمع مقابل باشگاه خوشش نمیاد چون باعث فشار به دست نشانده های منصوب شدش در استقلال می شه و همچنین فشار شدیدی روی بابا مسعود ایجاد می شه برای همین اصلا تجمع نکنید. حتی با تجمع شما اگه تعداد زیاد باشه احتمال داره بابا مسعود برای پاسخگویی به مجلس فراخونده بشه پس لطفا تجمع نکنید و سعی کنید توی خونتون اعتراض کنید تا بابا مسعود هم ترتیب اثر نده.
    • فرشاد IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      شما همون یک چهارم (ربع سکه) بمون و تو کار دیگران دخالت نکن.
    • امیر علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      متاسفانه فرهاد مجیدی با فرافکنی مسیر اشتباهی رو انتخاب کرده و کوتاهی خودش رو با این رفتار بچه گانه و بازی دادن هوادار بنده خدا و باجگیری داره ادامه میده و تاسف انگیز تر اینکه بعضی خبرنگارهای ورزشی مزد بگیر تو این راه مجیدی رو حمایت میکنن این راه و این داستان روشن نخواهد بود جناب فرهاد خان مجیدی... این که در این شرایط بی پولی شدید و گرفتاری ارزی کشور دنبال باجگیری از باشگاه هستی پایان روشنی برای شما که اول راه مربیگری هستی نخواهد بود
  • محسن IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    تو پست اولش گفت اسپانسر بیشتر از تعهدش پول داده تو پست بعدی گفتاسپانسر کم کاری کرده یجا گفت بهترین و کاملترین تیم آسیا رو دارم و قهرمان آسیا میشیم فرداش گفت تیم با دلالی بسته شده ثبات شخصیتی نداره الان نمیگفتی تجمع نکنید صدهزار نفر میریختن جلو باشگاه؟ بازی استقلال الریان تو آزادی کلا پونصد تا تماشاگر داشت
    • پارسه GB ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      عوارض استفاده طولانی مدت از jack3d هست. به مرور عقل نداشتش رو از دست میده.
  • پدر اولونگا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    لشکر سایبری فرنازیون
  • سیا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    آقای مجیدی وقتی بدون فکر هر خبری رو رسانه‌ای می‌کنند، باید منتظر عواقبش هم باشن. اگر استوری‌های قبلی رو با انتخاب و تصمیم خودتون، آقای مجیدی، منتشر کردید، این استوری اخیر (دعوت به عدم تجمع) رو بدون شک با تصمیم دیگران منتشر کردید و نه خودتون! و اینها همه یعنی شما برای سرمربیگری هنوز آماده نیستید.
  • مولر از برلین DE ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    یعنی می خواهد بگوید که تجمع کنید!!!!!!!!!!! به صراطی مستقیم باشید.. از یک طرف می گویید. نمی خواهیم دولتی باشیم . از یک طرف می گویید نمی خواهیم فروخته شویم!!!!!!! بیشتر از پرسپولیس بازیکن گرفتید بیشتر از پرسپولیس خرج کردید . بیشتر از پرسپولیس گفتند با بلندگو صدایتان را شنیدیم!!!!!!!!!! مدیر عاملتان در تلوزیون گفت ذهن هوادار را باید ببریم سمت پرسپولیس!!!!! تا ریخت پاش کنیم!!!!!!! اقای مجیدی پایتان را به اندازه گلیم استقلال دراز کنید الان فراخوان بزن سینه چاکان استقلال کمک کند. چرا از طرفداران 50میلیونی استقلال کمک نمی گیرید!!!!!!! استقلال ابزار دست چند تیم شهرستانی شد. و با پرسپولیس جنگید. خود زنی کرد!!!!!!! وگر نه دو تیم استقلال پرسپولیس الان باید مثل سپاهان سالی 300میلیارد بی سر و صدا می گرفتند. عده ای جنگ سرخ ابی به راه انداختند . تا این دو تیم از پول دولت بی نصیب شود خودشان دارند می چاپند!!!!!!!!
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    آقا من تهران نیستم ولی اگه بودم با یه آر پی جی میومدم مددی رو منفجر میکردم
    • راز IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      فعلا که. بنابر شخصیت باشگاه استفراق دارین قمپز در میکنین بجای آرپی جی. صبر کن اونایی رو که زدی خاک کنن بعد بزن بکش.
  • ایرانم IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    پودر جک تری دیگه جواب نمی ده/
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    یکی از مشکلات و موانع یزرگ این تیم فرهادپرستی هواداران ساده دلشان است.
  • آبی ام IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    فرهاد جان ما پشتت هستیم ومحکم ازت حمایت میکنیم.تووووو اسطوره حرفه ای استقلالی وما عاشقانه دوستت داریم
  • حسین IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    ب کسی ربطی نداره چیکارمیکنیم ونمیکنیم ماهماهنگیم باآقا فرهاد هرچی بگه همونه اینایی ک میان نظر میدن نظر چرت میدن استقلالی نیستن بچه ها هواستون باشه استقلال تیم مردمیه معلوم ک باهاش لج میکنن
  • خان IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    نام فرهاد مجیدی لنگیا رو میسوزونه من کیف میکنم هر موقع فرهاد حرفی نمیزنه لنگیا فوری حاضر میشن برید فکر تیم خودتان باشید که آخرین روزهای خوشی تون هست پروژه هشت سال کاری لنگ در تاریخ فوتبال میمونه تو این هشت سال اینقدر شدید که با وایتکس 24000 هم پاک نمیشود .
  • دختر استقلال IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    هر چی شاه فرهادم بگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی