جلالی: عراق را هم می‌بریم/ اسکوچیچ تیم بهتری در قیاس با کی‌روش دارد!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجید جلالی کارشناس فوتبال گفت: با توجه به چیزی که از تیم دیدم این اطمینان را می‌دهم که بچه‌ها در دو بازی آینده به همین خوبی ظاهر شوند و نتایج خوبی بگیرند.

خبرورزشی - مجید جلالی که پیشتر در اظهارنظری عجیب گفته بود امیر قلعه‌نویی از مورینیو بهتر است، حالا در مصاحبه‌ای می‌گوید امروز تیم بهتری در قیاس با جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داریم. بخش کوتاهی از حرف‌های تازه جلالی را بخوانید:

*نکته مشترک در هر دو بازی این بود که ما در نیمه دوم هر دو بازی عملکرد بهتری نسبت به نیمه نخست داشتیم و بیشتر هم گل زدیم و تسلط بیشتری بر بازی داشتیم و این دلیل دارد و دلیلش هم شرایط بدنی خوبی بازیکنان ماست، خصوصاً اینکه بازی در شرایط جوی و آب و هوایی سنگین هم برگزار می‌شود این شرایط بدنی خوب نمود بیشتری پیدا می‌کند. دلیل دومش هم این است که ما نیمکت خوبی داریم و بازیکنان ذخیره تیم ما در حد فیکس بازی کردن برای تیم ملی هستند ولی خب بازی‌ها فشرده است و این نفرات باید منتظر بمانند تا فرصت بازی به آنها داده شود. در کل تیم ما تیم خوبی است و فکر می‌کنم دو بازی بعدی را هم بتوانیم مثل دو بازی گذشته با پیروزی پشت سر بگذاریم و مشکل خاصی نداشته باشیم.

*ما از لحاظ نفرات یک تیم غنی هستیم و سرمربی تیم هم مهم است که بتواند یک مجموعه خوب را به درستی مدیریت کند و اسکوچیچ به نظرم در این مورد موفق عمل کرد و توانست هدایت خوبی روی تیم داشته باشد.

*با توجه به چیزی که از تیم دیدم این اطمینان را می‌دهم که بچه ها در دو بازی آینده به همین خوبی ظاهر شوند و نتایج خوبی بگیرند. بازیکنان خودشان می‌دانند رفتن به جام جهانی می‌تواند چه منزلت و موهبتی برایشان باشد و همین باعث شده بچه ها خیلی متمرکز و هدفمند عمل کنند و این شانس موفقیت تیم ما را بالا برده است.

*در مقایسه تیم حال حاضر با تیم جام جهانی قبلی باید اشاره کنم از نظر نفرات؛ ما نسبت به ۴ سال قبل به مراتب تیم بهتری هستیم و شرایط بهتری از لحاظ بازیکنان و کیفیت مهره‌ها داریم. می‌توانیم بدون مشکل از سد عراق هم عبور کنیم و راهی مرحله بعدی شویم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    چرا تعحب؟ این اسمها نیستن که خوبی مربی رو معلوم می‌کنن بلکه نتایج مشخص می‌کنن.کی‌روش کی بحرین رو در زمینش برده؟! اگه کی‌روش بود کلا یازده نفره تو محوطه جریمه دفاع میکردیم مگه برای کی‌روش آرژانتین و بحرین فرقی هم میکرد؟متاسفانه کی‌روش از اختلاف بین هواداران آبی و قرمز به نفع خودش بهره برد و گرنه بردن تیممون به جام جهانی نتیجه بیشتر شدن سهمیه آسیا و تغییر روش صعود بود نه خوبی کی‌روش و الان که به مشکل خوردیم نتیجه الکی بودن ویلموتس بود که اگه همین تیم از اول دست اسکوچیچ بود الان راحت صدر جدول بود و دور بعد هم تیمهای کره و عربستان رو میبرد.خوش شانسی محض کی‌روش فقط این مسئله ها نبود در جام ۲۰۱۸ به بدترین اسپانیا و پرتغال تاریخ خورد که هیچ نشانی از قهرمانی جهان و اروپا نداشتن و نتایجشون در اون مقطع خاص این رو ثابت کرد اگه کسی غیر از این میگه بجای حرف الکی،نتایج اسپانیا و پرتغال رو در جام ۲۰۱۸ تحلیل کنه.در آسیا هم دیگه اظهر من الشمس،یه بار عراق حذفمون کرد یه بار ژاپن ، ژاپن که دیگه افتضاح حذفمون کرد.کی‌روش یه مربی حقه باز بود که از اختلاف هوادارا استفاده کرد و بخاطر بیانیه هاش محبوب عده ای شد
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    اقا بزار عراقو اگر بردیم و انشالا بالا رفتیم، بعد تازه به تیم های قوی آسیا برخوردیم و انشالا اونا هم بردیم و بعد به بعنوان تیم اول به جام جهانی رفتیم و بعد امثال اسپانیا و پرتغال و مراکش رو زمین گیر کردیم و بردیم، بعد بیا تعریف کن و کیروش رو بکوب. هنوز خیلی زوده حاجی. یاد ویلموتس فقید بخیر، دوتا بازی برده بودیم چه ها که نمیگفتی. فعلا که با انا انزالناهو... داریم جلو میریم تا ببینیم چی پیش میاد.
  • حمید علوی CA ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    حالا که بنده خدا اسکوچیچ نشون داده که کوچینگ خیلی خوبی داره، یه سری مربیان ما برای کم کردن ارزش کار اسکوچیچ شروع کردن به اینکه کیفیت بازیکنای ما الان خیلی بهتر از قبل هست و از این حرفا. چقدر بده حسادت.
  • نیکویی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    اسکوچیچ هنوز محک جدی نخورده ولی خب با توجه به بازیهای اخیر کارنامه بهتری نسبت به کی‌روش داشته و طبیعتاً در این بازه زمانی بهتر بوده، احتمالاً منظور جلالی همین هست که درست هم گفته و تعجب نداره اما کارنامه واقعیش رو بعد از حضور در تورنمنت های معتبر مثل جام ملتها و جام جهانی بهتر میشه مقایسه کرد، شاید هم تونستن کارنامه بهتری نسبت به کی‌روش از خودش بجا بذاره تا اینجا که موفق‌تر بوده
  • Omid US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    in agha vaghean hazyon migoyad, 10 rozeh pish migoft iran be rahathy bala miravad va hameh ra mibarad, emrouz migoyad ba in bazy ke didam hameh ra mibarim? be nzarahe man teameh Iran ziad khoub bazy nakard, bayad hman nimyeh aval kar ra tamam mikard, Baherin teameh ziad khouby nist, iran bayad be rahathy Baherin,Iraq,Arabestan ra bebarad na inkeh inghadr be mardom stree vared konid, hata khodeh morabyaneh irany bavar nadarand ke iran mitavand khoub bazy konad
  • علیرضا افرنچه IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    چرا همش اینو با اون مقایسه میکنید چرل فکر میکنید حق دارید در مورد هر چی نظر بدید واون نظر درسته . اقای جلالی لطفا لیست افتخا ات خودت تو همین فوتبال ایران بگو این همه سال مربی بودی .
  • حافظ IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    به امید پیروزی ایران با اسکوچیچ، دردوران کی‌روش ایران فراتر از آسیا بازی می‌کرد واین نسل فوتبال را به فوتبال ایران معرفی کرد اگه اون زمان به عراق یا ژاپن باختیم مربوط به حاشیه بودداوری واشتباه بازیکن بود به شخصه احترام فراوانی واسه کی‌روش غائل هستم امید پیروزی ایران وایرانی دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی