نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اسکوچیچ عجب جوابی به بحرینی‌ها داد/ کارهای آنها تعمدی است
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ در نشست خبری بعد مسابقه پاسخ مناسبی را به خبرنگار بحرینی داد و بهترین جمله‌ای بود که می‌توانست به آنها بگوید.

خبرورزشی - مجید نامجومطلق در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین اظهار داشت: تیم ملی بازی بسیار خوب و هوشمندانه‌ای انجام داد. در نیمه اول دو تیم بیشتر یکدیگر را ارزیابی کردند و در نیمه دوم تیم ملی متفاوت ظاهر شد. در نیمه اول بحرین بسته‌تر بازی کرد، اما در نیمه دوم با دریافت گل شکل دفاعی خودش را از دست داد. ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم بازی بحرین هماهنگ‌تر بودند. بعد از حضور سامان قدوس در نیمه دوم شرایط تیم ملی تغییرات زیادی داشت و ریتم تیم ایران بهتر شد.

وی افزود: بابت پیروزی مقابل بحرین خیلی خوشحال شدم. خوشحالی این پیروزی مقابل بحرینی‌ها حتی بیشتر از بقیه رقبای تراز اول ما در آسیا بود. تیم ملی ایران استحقاق صعود به مرحله بعد را دارد و یکی از بهترین بازی‌های خودش را مقابل بحرین به نمایش گذاشت.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ در نشست خبری بعد مسابقه پاسخ مناسبی را به خبرنگار بحرینی داد و بهترین جمله‌ای بود که می‌توانست به آنها بگوید. آنها با انواع و اقسام کارها سعی می‌کنند جلوی صعود ایران را به دور بعد بگیرند. برای مثال چمن ورزشگاه محرق را ببینید. به عمد این ورزشگاه انتخاب شده تا روی کیفیت بازی ایران و عراق تاثیر بگذارد. بحرین با این کارها نمی‌تواند صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی