کروس: دیدار با فرانسه آزمایش نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تونی کروس می‌گوید اگر آلمانی‌ها بخواهند مقابل فرانسه باز هم آزمون و خطا انجام بدهند، کار سختی خواهند داشت.

خبرورزشی - تیم ملی آلمان که در سال‌های اخیر شرایط چندان خوبی نداشته، باید کاش را در یورو ۲۰۲۰ مقابل فرانسه آغاز کند که شروع دشواری خواهد بود.

تونی کروس، هافبک رئال‌مادرید و یکی از باسابقه‌ترین‌های مانشافت ضمن بیان این که فرانسه مدعی نخست قهرمانی است، اظهار داشت: «باید از نظر تاکتیکی هم بهتر شویم. روز مسابقه با فرانسه دیگر وقت هیچ تست و آزمایشی نیست. اگر مجبور باشیم برابر تیمی مثل فرانسه دست به آزمایش بزنیم، اوضاع برای ما خیلی سخت خواهد شد.»

کروس درباره رویارویی با کریم بنزما هم‌تیمی‌اش در رئال هم بیان کرد: «هفت سال است که در کنار کریم بازی می‌کنم. او قطعاً برای فرانسه یک قوای مضاعف است، یک بازیکن دیگر در کلاس جهانی در تیمی که پیش از این هم بازیکنان زیادی در کلاس جهانی داشت.»

ستاره آلمانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازگشت کارلو آنچلوتی و جدایی زین‌الدین زیدان به اظهار نظر پرداخت: «من از کار کردن با زیزو بسیار لذت بردم، اما کارلو را هم خیلی خوب می‌شناسم. او اولین مربی من در رئال بود و در واقع او کسی بود که من را به این باشگاه آورد. هر دو سرمربیان بسیار خوبی هستند.»

کروس درباره مشکلاتی که گفته می‌شود زیدان و پرس داشته‌اند هم گفت: «ما بازیکنان همیشه نمی‌دانیم در پشت صحنه چه می‌گذرد. اکنون دیگر اتفاقی است که افتاده و همین است که هست. فقط می‌توانم امیدوار باشم که ما زیر نظر آنچلوتی موفق باشیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی