افشاگری ستاره جوان درباره تیم محبوبش/ من هوادار آبی‌ها بودم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیدن سانچو اعتراف کرد در کودکی از تیم چلسی هواداری می‌کرده و فرانک لمپارد اسطوره او بوده است.

خبرورزشی - در حالی که این روزها گفته می‌شود جیدن سانچو به منچستریونایتد خیلی نزدیک شده و ستاره ملی‌پوش انگلیسی، دورتموند را به مقصد اولدترافورد ترک خواهد کرد، او نام تیمی که بچگی هوادارش بوده را فاش کرد.

سانچو درباره این که اسطوره دوران بچگی‌اش چه کسی بوده، گفت: «احتمالاً باید بگویم فرانک لمپارد. نمی‌توانم دروغ بگویم، من در بچگی طرفدار چلسی بودم! دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد بازیکنان محبوب من در آن زمان بودند. عاشق فرانک لمپارد و مدل بازی‌اش بودم، او با توپ خیلی مطمئن و با تمرکز کار می‌کرد. من اینطور چیزها را دوست دارم.»

سانچو که سابقه بازی در منچسترسیتی را داشته، درباره مقصد آینده‌اش و انتخابش هم بیان کرد: «من در این باره خونسردم. همیشه گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد، مخصوصاً وقتی تو کارت را خوب انجام می‌دهی. موضوع فقط این است که این را در زمین بازی چطور مدیریت کنی. باید به کارت ادامه دهی، اگر بتوانی به کار خوبت در زمین ادامه دهی من مطمئنم که مشکلی نخواهد بود. موضوع اصلی فوتبال من است و این چیزی است که در حال حاضر روی آن تمرکز دارم.»

این بازیکن ۲۱ ساله پیشنهادهای بزرگی از انگلیس دارد و حتی تیم محبوبش چلسی هم گفته می‌شد به دنبال اوست، ولی برخی رسانه‌ها خبر از قبول مبلغ تعیین‌شده دورتموندی‌ها از سوی باشگاه منچستریونایتد می‌دهند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی