درخشش جانشین‌های علی کریمی در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار تدارکاتی استقلال مقابل پیکان حاوی یک اتفاق خوب برای هواداران و کادر فنی این تیم بود.

خبرورزشی -  خط حمله استقلال در ۲۲ بازی فصل جاری لیگ برتر به اندازه یک سوم  فصل گذشته موفق به باز کردن دروازه رقبای خود شده است. با این آمار پیروزی این تیم با گل‌های مهاجمان استقلال روبروی پیکان می‌تواند خبر خوشحال کننده ای برای کادر فنی این تیم باشد. استقلال فصل پیش با ۱۵ گل دیاباته، ۱۰ گل مهدی قایدی، ۱۰ گل مطهری (که ۵ گلش را در ذوب آهن زده بود) و یک گل سجاد آقایی با ۳۶ گل در هفته سی ام به کار خود پایان داده بود ولی این فصل تنها ۱۲ گل زده(تا پایان بازی بیست و دوم) دارد.

آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری دو تن از مهاجمان تیم استقلال در دیدار دوستانه مقابل پیکان موفق به گلزنی شدند تا مشخص شود تحرک خط حمله استقلال با درخشش هافبکهای این تیم بیشتر شده است.

آرمان رمضانی روی حرکت و پاس خوب آرش رضاوند موفق به گلزنی شد و امیر ارسلان مطهری با دریافت یک پاس زیبا از سوی مهدی مهدی پور توانست دروازه پیکان را باز کند.

به نظر می‌رسد فعال شدن خط هافبک استقلال با حضور مهدی پور و رضاوند همچنین رسیدن فرشید اسماعیلی به شرایط آرمانی جسمانی برای بازگشت پرقدرت به خط هافبک این تیم، می‌تواند کمک شایانی در هشت بازی باقیمانده استقلال تا پایان فصل جاری لیگ برتر بکند. استقلال علاوه بر هشت بازی باقی مانده در لیگ برتر که ۲۴ امتیاز برای این تیم دارد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم هست و با دو پیروزی دیگر می‌تواند خود را در فینال ببینند.

قطعا با درخشش هافبک های استقلال از جمله رضاوند، اسماعیلی، شجاعیان، ریگی و مهدی پور این تیم امیدواری‌های زیادی برای رسیدن به سهمیه آسیایی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی خواهد داشت. جایی که با جدایی علی کریمی از استقلال در نیم فصل اول تحرک لازم را نداشت ولی به نظر می‌رسد جانشین‌های این بازیکن کم کم به روزهای آرمانی خود نزدیک می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی