نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شرط قهرمان ایران برای بازگشت به اردو/ نمی‌خواستم در المپیک توریست باشم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهمن نصیری ملی پوش روئینگ این روزها برای استخدام در آتش نشانی زنجان اردوها را ترک کرده است. او مدت‌هاست که درگیر استخدامش است و حالا شرط برگشتش به اردوها را استخدام می داند.

خبرورزشی - بهمن نصیری ملی پوش روئینگ بعد از کسب سهمیه در توکیو مدتی قبل تصمیم به کناره گیری از المپیک کردتا  فدراسیون و کمیته فنی مجبور به انتخاب میان او و نازنین ملایی برای اعزام به المپیک نشوند.

افشین فرزام در گفت و گویی مدعی شده بود که تو در اردوها حضور داری. درست است؟

خیر ...این روزها در زنجان پیگیر کارهای استخدامم در آتش نشانی هستم. نمی دانم چرا پروسه ی استخدامم اینقدر پیچیده شد، در صورتی که یک استخدام اینقدرها هم پیچیده نیست. سهرابیان به استخدام و برطرف شدن مشکل امیدوارم کرد، در حال حاضر بیشتر وقتم در ادارات برای رفع مشکل استخدامم می گذرد و کم تر تمرین می کنم. فعلا تا یکشنبه برای انجام کارهای اداری استخدام  باید اینجا بمانم  و در صورتی که استخدام شوم و مشکلم کامل برطرف شود به اردوها ملحق می شوم.

مگر حقوق فدراسیون کفاف زندگی را نمی دهد، که اینقدر پیگیر استخدام هستی؟

با حقوقی که فدراسیون می داد نمی شد زندگی کرد. قرار نیست تا آخرعمر پارو بزم، بالاخره باید به فکر آینده باشم و دنبال  زندگی ام بروم و خیالم راحت باشد که سر ماه یک پولی به حسابم می آید. خیلی ها معتقدند کناره گیری تو بخاطر منفعتت بوده نه جوان مردی.

چه منفعتی!

من از تصمیمم پشیمان نیستم چون من درخانواده ای بزرگ شده ام که همیشه اخلاق حرف اول را زده است، سر این تصمیم هم، پایبند اخلاق بودم و با وجود شانسی که داشتم، کنار کشیدم تا بار از شانه های فدراسیون خالی شود و فرصت به ورزش بانوان داده شود. من و ملایی اختلافی باهم نداریم و به هرحال من کنار کشیدم تا راه برای هم وطنم باز شود. برای انتخابی، ۲۰ ماه اردوی پرفشار را پشت سر گذاشتم و اگر انصراف نمی دادم و توسط کمیته فنی انتخاب می شدم، مجددا تا المپیک باید اردوهای پرفشا را می گذراندم. بالاخره هرکسی در زندگی دغدغه دارد، از طرفی من در تمام مسابقاتم برای مدال رفته ام و نمی خواستم در المپیک توریست باشم.

بعد از انصرافت کسی از تو تقدیری کرد؟

سیدرضا صالحی امیری همیشه به من لطف داشته و قول پاداش المپیکی داده است، بعد از انصرافم از المپیک فقط یک لوح از وزارت ورزش گرفتم و مسئولان استان زنجان هم که هیچ کاری برایم نکردند.

برای بازی های آسیایی به اردوها برمی گردی؟

در حال حاضر دغدغه اصلی ام استخدام است و اگر برطرف شود با قدرت به اردوهای تیم ملی برمی گردم و همه ی توانم را می گذارم تا مدال بازی های آسیایی را بگیرم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی