نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
استقبال سوریان از شاگردان محمد بنا در فرودگاه ورشو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاروان کشتی‌ فرنگی کشورمان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی جام پیت لاسینسکی لهستان به ورشو رفت. 

خبرورزشی - تیم‌ منتخب کشتی‌ فرنگی ایران بدون محمد بنا (سرمربی تیم‌ ملی) با ۵ کشتی‌گیر و ۲ مربی، به لهستان رفت تا برای تعیین تکلیف ملی‌پوشان دو وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوی اعزامی به بازیهای‌ المپیک ۲۰۲۱توکیو، امروز (شنبه) و فردا در جام پینت لاسینسکی کشتی بگیرند. 

تیم منتخب کشتی‌ فرنگی کشورمان روز پنج‌شنبه باترکیب محمدهادی ساروی و مهدی بالی (۹۷ کیلو) امیر قاسمی‌منجزی، امین میرزازاده و علی‌اکبر یوسفی (۱۳۰ کیلو) با هدایت و مربیگری رسول جزینی و عادل بالی‌تبار به لهستان پرواز کردند.

حمید سوریان نایب‌رییس فدراسیون‌ کشتی و کاندیدای شرکت در انتخابات هیات‌ رییسه اتحادیه‌ جهانی‌ کشتی که برای رایزنی، تعامل و گفتگو با نفرات دارای حق‌رای از فدراسیون‌های کشتی کشورهای مختلف که در دو جام زیلکوفسکی (کشتی‌آزاد) و پیت لاسینسکی (کشتی‌فرنگی) به لهستان سفر کرده‌اند، همراه با تیم‌ منتخب کشتی‌ آزاد کشورمان به ورشو رفته بود، هنگام ورود کاروان کشتی‌ فرنگی در فرودگاه ورشو به استقبال فرنگی‌کاران ایرانی رفت و آنها را تا هتل محل اقامت تیمهای شرکت‌کننده در جام پیت لاسینسکی همراهی کرد.

براساس برنامه مسابقات جام پیت لاسینسکی، دیدارهای ۵ وزن اول(۵۵، ۶۷، ۷۷، ۸۲ و ۱۳۰ کیلو) امروز برگزار می‌شود که ما فقط در سنگین‌وزن ۳ نماینده داریم. برهمین اساس صبح امروز مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی این اوزان برگزار می‌شود و از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران مدعیان روز نخست کشتی می‌گیرند.
 
باتصمیم محمد بنا و کادرفنی تیم‌ملی، برای انتخاب ملی‌پوش سنگین‌وزن اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ توکیو، امیر قاسمی‌منجزی، امین میرزازاده و علی‌اکبر یوسفی امروز کشتی می‌گیرند تا تکلیف مسافر ۱۳۰ کیلوی اعزامی به ژاپن روشن شود. 

دیدارهای ۵ وزن دوم و پایانی۶۰، ۶۳، ۷۲، ۸۷ و ۹۷ کیلو نیز فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که ما فقط دو کشتی‌گیر در ۹۷ کیلو داریم و قراراست محمدهادی ساروی و مهدی بالی نیز برای انتخاب ملی‌پوش اعزامی به المپیک توکیو کشتی بگیرند تا کادرفنی تیم‌ملی بعد از بررسی نتایج و  عملکرد این دو مدعی، تکلیف مسافر ۹۷ کیلوی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی اعزامی به المپیک توکیو را معرفی کند. 

تیم‌ملی کشتی‌فرنگی کشورمان که در وزن ۸۷ کیلو موفق به کسب سهمیه نشده، باید در ۵ وزن به‌مصاف مدعیان المپیک برود. باتوجه به نتایج و عملکرد فرنگی‌کاران کشورمان در مسابقات انتخابی، گزیشنی سهمیه المپیک و تورنمنتهای برون‌مرزی، می‌توان علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی و محمدعلی گرایی را ملی‌پوشان ۳ وزن ۶۰، ۶۷ و ۷۷ کیلو نامید. ملی‌پوشان دو وزن ۹۷و ۱۳۰ کیلو نیز بعداز خاتمه دیدارهای امروز و فردا معرفی می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی