شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
۷ |
۲
دلیل تعویض ستاره پرسپولیسی تیم ملی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بهترین‌های تیم ملی در دو بازی گذشته تیم ملی در دیدار با کامبوج نتوانست آن بازیکن همیشگی باشد.

خبرورزشی - هافبک دفاعی مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ برخلاف سردار آزمون، محمد حسین کنعانی زادگان، علیرضا بیرانوند و... در ترکیب اصلی تیم ملی ایران برابر کامبوج قرار گرفت اما آن ستاره همیشگی نبود. 

شاید یکی از دلایل نزول احمد نورالهی در دیدار با کامبوج خستگی ناشی از دو بازی فشرده و سنگین برابر هنگ کنگ و بحرین بوده باشد.

احمد نوراللهی در این دو دیدار به اندازه دو نفر آن هم در آب و هوای گرم و شرجی بحرین دوید و جنگید. خستگی از ساق های هافبک پرسپولیسی تیم ملی مشهود بود و شاید به همین خاطر توسط دراگان اسکوچیچ تعویض شد.

نوراللهی در دقیقه ۴۶ جای خودش را به میلاد سرلک داد تا کمی استراحت کند. بدون شک در دیدار حساس‌تر برابر تیم ملی عراق شاهد حضور یک احمد نوراللهی سرحال و قبراق‌تر خواهیم بود چرا که استراحت لازم را انجام داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    جونم عدالت جونم صداقت پاکی دیگه ما میگیم جام اسنپی و فلان شما فک نکن میذارن تو پراید میفرستن برات زمینه اش و اینطوری فراهم میکنن
    • . IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      در توضیح وسعت حماقت امثال شما همین بس که باید با دو مصدوم و پنج ملی‌پوش خسته بازی سوپرجام برگزار بشه؛ بازی‌ای که یک‌سال برنامه‌ریزی نشد! با یک محروم و یکی‌دو مصدوم دیگه و دروازه‌بان ذخیره‌ای که نداریم!
    • فاطی تی تی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      در توضیح وسعت حماقت و یاوه گویی شما اینکه سوپر کاپ چندین بار بخاطر پیروزی افتاد عقب بخاطر اینکه بازیکن نداشت و خریداش تکمیل نشده بود الان در ضعیف ترین حالت تراکتور داره برگزار میشه،شما هم غصه دروغ گویی باشگاهت و نخور هیچ کدوم مصدوم نیستن
    • . DE ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      برای اثبات وسعت بیش از انتظار نفهمی‌هاتون، وحید و کمال به‌عنوان سربازان تیم‌ملی مصدوم هستند و از اون‌جایی که اسکوچیچ نگران پایین‌اومدن پرسپولیس ِ خون ِ تیم‌ملی بوده، پنج ملی‌پوش داریم که باید چندروز بعد از برگشت از بحرین برن واسه سوپرجام! در حالی که "ت" تاس تمرینات و زمان کافی و عالی برای هماهنگی بازیکنان‌ش داره و خواهد داشت... ضمنا ما که گاوآهن رو با تمام نیروهاش توی شهر خودش بُردیم، اون‌روزایی که به قول خودت تیم ناقص بود و مهاجم تخصصی نداشتیم؛ خوب همون‌موقع می‌ذاشتن‌ش =)))) حافظه و عقل ماهی هم از شماها بیش‌تره.
    • فرامرز IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      خیلی بدبختی بخدا بحث تیم ملی ایرانه وطن فروش در ضمن پرسپولیس 13 قهرمانی داره که حتی زمان احمدی نژاد که بودجه مملکت را خرج کیسه می‌کرد باز هم پرسپولیس قهرمان میشد مگه با ترساندن مجید جلالی با زور و صدقه سری قهرمانی حذفی هم با قربانی کردن صنعت نفت گرفتید
  • . IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    در توضیح وسعت حماقت امثال شما همین بس که باید با دو مصدوم و پنج ملی‌پوش خسته بازی سوپرجام برگزار بشه؛ بازی‌ای که یک‌سال برنامه‌ریزی نشد! با یک محروم و یکی‌دو مصدوم دیگه و دروازه‌بان ذخیره‌ای که نداریم!
  • . DE ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرورزشی: استقلال شرایط بهتری برای دربی پیش رو دارد یا پرسپولیس؟ قطعاً استقلال! چون پرسپولیس تعداد زیادی از بازیکنانش را به اردوی تیم ملی فرستاده ولی استقلال فقط قایدی و غلامی را در اختیار ندارد. از این رو تمرینات گروهی بهتری برگزار کرده و هماهنگ‌تر است. از طرفی بازیکنانش خسته نیستند و مصدوم‌ها هم می‌رسند. اینا همه به سود استقلال است. + این واسه حذفی‌ه؛ اوه کو تا حذفی! حالا ببین وضعیت پرسپولیس واسه سوپرجام چه‌قدر شکننده و ناعادلانه‌ست تی‌تی‌خانم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی