شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
۱ |
۵
عراق را ببرید، فقط ببرید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی شاید به عنوان تیم دوم هم صعود کند اما انتظار اهالی فوتبال این است که ملی پوشان مثل بحرین عراق را هم با قدرت شکست بدهند.

خبرورزشی - باز هم به احتمالات رسیدیم و این که شاید اگر در گروه دوم شویم هم صعود کنیم. این البته به لطف آقای ویلموتس و فدراسیون قبلی است که خیلی از افراد تاثیرگذارش در این فدراسیون هم هستند اما بهر حال شرط عقل حکم می‌کند که برای بازی حساس با عراق اصلا و ابدا به دنبال احتمالات نباشیم و فقط و فقط برای برد بازی کنیم. در واقع ما برای این که خیالمان راحت شود باید با عراق همان طور بازی کنیم که در نیمه دوم بازی با بحرین ظاهر شدیم و به حریف درس فوتبال دادیم.

عراق مسلما تیم تر از بحرین است اما با دوران اوج خود فاصله دارد و آن عراق همیشگی نیست. با این حال همین تیم فعلا در جدول بالاتر از ما قرار دارد و با یک مساوی هم به عنوان صدرنشین صعود می‌کند. این که استراتژی عراق مساوی است یا برد، مشخص نیست اما مسلما استراتژی ما باید بردن باشد و تحت هر شرایطی برای پیروزی به میدان برویم.

عراق تیم چغری است که همیشه ما را اذیت کرده و راه امتیاز گرفتن از تیم ایران را بلد است .در نتیجه بچه‌ها این تیم را اصلا دست کم نمی‌گیرند و با تمام قوا راهی میدان می‌شوند که همین مساله به پیروزی تیم ایران کمک می‌کند.

تیم اسکوچیچ تازه مقابل عراق است که به طور جدی محک می‌خورد و بازیهای قبلی به نوعی حکم دیدارهای تدارکاتی را داشت.این بازی برای ما واقعا حیاتی است و مسلما ملی پوشان ایران آن قدر با تجربه هستند که بدانند در چنین دیداری فقط باید برای برد بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زنده باد رویای قهرمانی ایران IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    وقتی حالا به این حد از آمادگی و هماهنگی رسیدید که میتونید بحرین رو در خاک خودش شکست بدید و با 3 پیروزی پی در پی و پر گل عراق رو به وحشت بندازید ناشیگریه اگر به خاطر چیزهای پیش پا افتاده و بی اهمیت مثل پنالتی زدن به کامبوج و افزایش رکورد فردی با گل زدن به تیمهای ضعیف به رویای قهرمانی پشت کنید و عراق وحشت زده رو شکست ندید چون باعث میشه مرحله بعد که مقابلتون قرار میگیره ترسش بریزه و کارتون سختتر بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی