استرالیایی‌ها برنامه لیگ قهرمانان آسیا را تغییر دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا با کناره‌گیری تیم‌های استرالیایی تغییراتی را در برنامه لیگ قهرمانان آسیا ایجاد کرد.

خبرورزشی - کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به صورت رسمی کناره‌گیری باشگاه‌های استرالیایی از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ و تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی را اعلام کرد.

بر اساس این نامه، لغو دیدار مرحله پلی‌آف بین تیم‌های بریزبین‌رور استرالیا و کایااف‌سی‌ایلیو فیلیپین، اعلام شد و نماینده فیلیپین که یک مرحله پیش آمده، برای قطعی کردن صعود خود باید در دیگر دیدار پلی‌آف، شانگهای پورت اف‌سی چین را شکست دهد و در گروه ششم جای بگیرد.

همچنین با کنار رفتن نمایندگان استرالیا، دو بازی پلی‌آف دیگر لغو شد و تیم‌ها، مستقیم به مرحله گروهی راه پیدا کردند. در برنامه‌ریزی جدید، دیدار حذفی بین تیم‌های دائگو کره‌جنوبی و چیانگرای تایلند، لغو شد و قهرمان جام حذفی تایلند به جای سیدنی استرالیا در گروه H قرار گرفت. تیم دائه‌گو نیز به طور مستقیم به عنوان تیم چهارم، راهی گروه I شد.

از سوی دیگر مسابقه بین تیم‌های ملبورن سیتی و سرزو اوزاکا نیز از برنامه خارج شد و نماینده آخر ژاپن به عنوان تیم چهارم، به‌طور مستقیم جواز حضور در گروه J را کسب کرد.

دیدار گروه‌های F و G از ۲۳ ژوئن تا ۱۱ جولای ۲۰۲۱ (اول تا بیستم تیرماه) در بانکوک، بازی‌های گروه J در بوریرام تایلند و دیدار گروه‌های هشتم و نهم نیز از ۲۵ ژوئن تا ۱۱ جولای (چهارم تا بیستم تیرماه) در تاشکند ازبکستان از غرب آسیا برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی