خیال گل محمدی راحت شد/ یک ستاره مصدوم پرسپولیس به سوپرجام رسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس که با مصدومیت کهنه‌ای دست و پنجه نرم می‌کرد به دیدار سوپرجام با تراکتور تبریز خواهد رسید.

خبرورزشی - پرسپولیس قهرمان فصل قبل لیگ برتر و تراکتور که موفق شد با شکست استقلال در جام حذفی فصل قبل به عنوان قهرمانی دست یابد، باید روز ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی دیدار سوپرجام را برگزار کنند. طبق اعلام سازمان لیگ این دیدار از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه آغاز خواهد شد تا چهره قهرمان سوپر جام فصل ۹۹-۹۸ مشخص شود.

سوپرجام فوتبال ایران که در این فصل بارها با تغییر زمان و محل برگزاری مواجه شده در تاریخ ۳۰ خرداد و در استادیوم آزادی برگزار می‌شود. این در حالی‌است که پرسپولیسی‌ها به خاطر حضور ۷ بازیکن در اردوی تیم ملی و خستگی این بازیکنان در مسیر انتخابی جام جهانی، نسبت به زمان انجام این دیدار اعتراض کرده بودند. علاوه بر این نفرات پرسپولیس چند مصدوم هم داشت؛ از جمله شهریار مغانلو.

مصدومیت شهریار مغانلو به جای مانده از دربی و بازی با استقلال است که پس از برخورد با سیاوش یزدانی بوجود آمد و هنوز هم مهاجم پرسپولیس از ناحیه زانو احساس درد می‌کند. حالا خبر رهایی شهریار مغانلو از بند مصدومیت رسیده که نه تنها می‌تواند خیال یحیی گل محمدی را راحت کند بلکه خبر خوشی هم برای هواداران پرسپولیس است.

پیش از این علی شجاعی نیز از جمله بازیکنانی بود که با مصدومیت مواجه شد اما او نیز آسیب دیدگی را پشت سرگذاشته و مهیای سوپر جام شده است.

البته پرسپولیس دو بازیکن مصدوم دیگر دارد که گفته می‌شود به دیدار سوپرجام با تراکتور تبریز نخواهند رسید. وحید امیری ملی پوش در دیدار با بحرین از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و نه تنها بازی سوپرجام بلکه دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ برتر برابر مس رفسنجان را از دست داد. او برای پیگیری درمان خود و فیزیوتراپی با دستگاه‌های جدید به ایران برنگشت و به خواست دراگان اسکوچیچ در بحرین ماند که ناراحتی مربیان و دست اندرکاران پرسپولیس را نیز به دنبال داشت. در بهترین حالت وحید امیری دو هفته از میادین رسمی دور می‌ماند و در بدترین شکل ممکن یک ماه نمی‌تواند تیمش را در مسابقات همراهی کند.

وضعیت کمال کامیابی نیا اما کمی‌بهتر است. هافبک دفاعی پرسپولیس که با درد مُچ پا دست و پنجه نرم می‌کند پس از اینکه دید نمی‌تواند در تمرینات تیم ملی خوب کار کند به تهران بازگشت. او نیز حداقل ۱۰ روز باید به فیزیوتراپی و درمان مُچ پایش بپردازد و گرچه به سوپرجام نمی‌رسد اما احتمالا با صلاحدید یحیی گل محمدی بتواند پرسپولیس را در بازی لیگ برتر مقابل مس رفسنجان همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    خدا روشکر که خیال یویو درصد بگیر راحت شد
  • عشقپولیس⁦♥️⁩ IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    وقتی درباره سلطان فوتبال آسیا حرف میزنی، مودب باش
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    خدا پشت و پناهت پرسپولیس عزیزتر از جانم
  • لتانتمتنحت IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    ایول ولی اصلا دوست نداشتم داخل دیدار سوپر جام مهدی ترابی نباشه .ولی اصلا چرا نباید زود تر سوپرجام برگزار میشد تا همه ی بازیکنان پرسپولیس هم داخل این بازی باشند.
  • عقاب تیز بین IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    داداش سوپر جام مال ماست حرص نخور با همین بازیکنا میشه همه جاما رو گرفت چون ما پرسپولیسیم منسجم واستوار پس خیارت راحت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی