نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تصاویر شادی دختران ایرانی در  دوشنبه/ دختر ملی پوش چه عددی را نشان داد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال بانوان جوانان ایران که در شهر دوشنبه تاجیکستان حضور دارد در اولین بازی با ۳ گل تیم میزبان را شکست داد تا نشان دهد در تورنمنت کافا به دنبال قهرمانی است. 

خبرورزشی - گل های فاطمه شبان، زهره عرفانی و نگین زندی موجب شروع خوب تیم ملی جوانان در تورنمنت کافا شد؛ تورنمنتی که به نظر می رسد در آن تیم ازبکستان جدی ترین رقیب ایران در مسیر قهرمانی است به خصوص که این تیم در شروع بازی ها ۱۱ گل به تیم افغانستان زد. ایرانی ها در این تورنمنت بازی با تیم ملی قرقیزستان را هم تجربه خواهند کرد. 

در شبی که تیم ملی در منامه ۱۰ گل به تیم کامبوج زد دختران جوان ایرانی در شهر دوشنبه با پیراهن قرمز به مصاف تاجیکستان رفتند و در نهایت مزد برتری خود را با سه گل گرفتند. فوتبال بانوان ایران که یکی دو سالی بود از رنکینگ فیفا خارج شده بود در شروع دوباره نشان داد عزم جدی برای پیشرفت دارد و به نظر می رسد عطش دختران ایرانی برای موفقیت بالاست و می توان شاهد تکرار پیروزی های تیم ملی جوانان در شهر دوشنبه بود. در این تصاویر شادی گل دختران ایرانی بعد از باز کردن دروازه ی تیم تاجیکستان را می بینید.

تصاویر شادی متفاوت دختران ایرانی در  دوشنبه/ دختر ملی پوش چه عددی را نشان داد؟

تصاویر شادی متفاوت دختران ایرانی در  دوشنبه/ دختر ملی پوش چه عددی را نشان داد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    فوتبال بانوان عملا برای هیچ کسی در ایران مهم نیست اگه به حرفم شک دارید مشکلی نیست از اون فوتبالدوستان تیره ای و فوتبالدوستان عادی که اطراف خودتون می بینید بپرسید اسم سه بازیکن تیم بانوان ایران و سال تولدشون و باشگاه هایی که بازی کرده را بدون سرچ در گوگل جواب بده خواهید دید حتی یک نفر ولو از قشر بانوان هم قادر به جواب نیست!!!! به اعتقاد من نباید بودجه ورزش کشور را صرف فوتبال بسیار کم بیننده بانوان کرد فوتبالی که در عمل کسی پیگیرش نیست و از این بودجه در جهت تقویت تیم ملی و توسعه ورزش فوتبال اقایان استفاده کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی