نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شاید لیست تیراندازان المپیکی تغییر کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی تیراندازی از میزبانی مجارستان راضی است. ملی پوشان تفنگ چند روزی است در این کشور اردو زدند و تپانچه ای ها تا آخر هفته به جمع آنان اضافه می شوند تا همگی خودرا برای مسابقات جهانی کرواسی آماده کنند.

خبرورزشی - امکان تغییر لیست تیراندازن المپیکی وجود دارد چراکه سهمیه‌ها برای کشور است نه فرد. تیراندازن تفنگ کشورمان در اردوی مجارستان هستند و تا چند روز دیگر تپانچه ای‌ها به آن اضافه می‌شوند.

ناصر رسولی مدیر تیم‌های ملی از شرایط تیم در اردوی مجارستان می‌گوید که در ادامه می‌خوانیم.

میزبانی مجارستان چطور است ؟

عالی، مجارستان تمام شرایط را برای ما مهیا کرده است،با توجه به کمبود امکانات در ایران و نبود فشنگ ،بهترین راه برای آماده سازی تیراندازان برگزاری اردوی خارجی بود.خداراشکر مجارستان نیز تمام سعی‌اش را می‌کند تا میزبان خوبی برای ملی پوشان باشد و ما از همه چیز راضی هستیم.

چرا تمام تیراندازان باهم اعزام نشدند؟

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ به دلیل نبود امکانات در ایران اصرار داشت تا بچه‌ها هر چه سریع تر به مجارستان بروند که چهارشنبه من به همراه نجمه خدمتی،آرمینا صادقیان،فاطمه کرم زاده، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت و الهام هاشمی راهی مجارستان شدیم. تمرین بچه‌ها نیز از پنج شنبه شروع شد. اما محسن نصر اصفهانی سرمربی تپانچه خواستار برگزاری یک اردو در تهران شد و فدراسیون این اردو را برای تپانچه ای‌ها فراهم کرد.دو گروه شدن تیم تفنگ و تپانچه دلیل خاصی نداشت.

تیم تپانچه کی به جمع اردو نشینان اضافه می‌شود؟

هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی،جواد فروغی،وحید گل خندان و سجاد پور حسینی به همراه محسن نصر اصفهانی اواخر خرداد به جمع اردو نشنیان اضافه می‌شوند.

امکان این که لیست المپین‌ها تغییر کند،وجود دارد؟

بله، کسانی که سهمیه المپیک گرفتند برای ایران گرفتند و ما می‌توانیم لیست اعزامی‌هایمان را به المپیک تغییر دهیم چرا که سهمیه برای کشور است نه برای فرد. مربیان می‌توانند بر اساس عملکرد تیر اندازان در مسابقات انتخابی ،روند تمرین و میزان آمادگیشان، نام بچه‌ها را برای اعزام به توکیو تغییر دهند.لیست نهایی المپین‌ها ماه بعد مشخص می‌شود.

بچه‌ها قبل از المپیک به ایران می‌آیند؟

بله، تیر اندازان اواسط تیر به ایران برمی‌گردند. تا چند روز دیگر بچه‌ها از مجارستان راهی کرواسی می‌شوند چراکه جام جهانی تیراندازی از ۱ تا ۷ تیر در این کشور برگزار می‌شود.تیر اندازان بعد از این مسابقات راهی ایران می‌شوند،یک اردوی یک هفته ای در آزادی دارند و پس از آن راهی توکیو می‌شوند.امیدارم بهترین اتفاق برای تیراندازان بیفتد و بهترین عملکرد را در المپیک داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی