پرسپولیس با تاریخ سوپرجام مشکل دارد/ بلیت فروشی مجازی خواسته هواداران بود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت فروشی مجازی راه درآمدزایی نیست اما به این کار مجبور شدیم.

خبرورزشی - ابراهیم شکوری درباره اقدامات باشگاه پرسپولیس با توجه به فرصت به فرصت ۳۰ روزه برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون اظهار داشت: همه هواداران پرسپولیس شرایط باشگاه را درک می‌کنند. از بودجه سال ۹۹ پرونده برانکو، بودیمیر و اینیگو تسویه شده است که مبلغ بسیار بالایی می‌شود. در ۴ جا مدعی هستیم و هزینه‌های باشگاه هم بسیار بالاست. با توج به قراردادی که از قبل با کالدرون منعقد شده بود وی توانست رأی فیفا و دادگاه CAS را بگیرد.

وی افزود:‌ باشگاه ملزم به پرداخت این مبلغ است. در حال حاضر سمیعی، صدری و سایر اعضای هیأت مدیره در تلاش هستند منبع و بودجه‌ای برای پرداخت این بدهی به دست بیاورند اما واقعا کار سختی است زیرا مبلغ هنگفتی است. مجدد با AFC برای دریافت مطالبات‌مان مکاتبه و رایزنی کردیم اما متأسفانه امکان دسترسی به آن را نداریم. AFC بار دیگر به ما اعلام کرده امکان استفاده از پاداش و مطالبات‌مان را به دلیل تحریم‌های بانکی نداریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کارمان بسیار سخت است اما امیدواریم این موضوع مانند سایر مسائل که در این ۸ ماه به وجود آمد حل شود. از زمانی که تیم مدیریتی جدید در باشگاه مستقر شد از زمین و زمان پرونده‌های مختلف به سمت باشگاه سرازیر می‌شود. هزاران مشکل وجود دارد اما در همین راستا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

شکوری درباره اینکه آیا مبلغ بدهی به کالدرون حدود ۵۳۰هزار یورو است، گفت: کالدرون مبلغی را به عنوان مبلغ پایه طلب دارد که سود ۵ درصدی هم به آن تعلق می‌گیرد. البته خواکین هم به عنوان دستیار کالدرون حدود ۱۰۰ هزار دلار طلب دارد. ۵۳۰ هزار دلار هم مربوط به طلب خود کالدرون است. کارمان سخت است اما خدا را شکر هواداران هم کنارمان هستند و به صورت مادی و معنوی از پرسپولیس حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: شاید مبالغی که از کمک هواداران جمع می‌شود بسیار کم باشد اما حضور آنها سبب دلگرمی باشگاه شده و به ما انرژی می‌دهد تا با توان بیشتری برای رفع مشکلات تلاش کنیم. از زمانی هم که سمیعی وارد باشگاه شده این هدف را به ما اعلام کرده که سعی کنیم هیچ بدهی به بدهی‌های قبلی پرسپولیس اضافه نکنیم. با توجه به نوع مدیریتی که داشته سعی کردیم کمترین بدهی را در باشگاه داشته باشیم. همچنین در جذب بازیکن هم حداکثر تلاش و دقت را داشته‌ایم تا مشکلاتی برای آیندگان به وجود نیاید.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا هدف از بلیت‌فروشی مجازی هم واریز پول به حساب باشگاه است، توضیح داد: بلیت فروشی مجازی خواسته مستقیم خود هواداران بود. باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی بسیار فعال است و هواداران ما هم به عنوان پرشورترین هواداران آسیا در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند. به همین دلیل پیغام‌های متعددی ارسال کردند و خواستند چنین اتفاقی بیفتد. از ایده خود طرفداران برای این کار استفاده کردیم البته این کار در گذشته در دنیا هم انجام شده و هواداران دختر و پسر پرسپولیس وقتی می‌بینند نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند درخواست کردند به صورت نمادین بلیت بازی‌های پرسپولیس را خریداری کنند تا از این طریق به باشگاه کمک شود.

شکوری افزود: پس از دریافت نظر هواداران سعی کردیم سایت حرفه‌ای را طراحی کنیم تا بتوان در آن بلیت‌فروشی کرد و هر فرد بر اساس سطح بلیتی که خریداری می‌کند، مبلغی به حساب باشگاه واریز کند. امیدواریم این طرح‌ها به باشگاه کمک کند. البته باید بگوییم می‌دانیم راه‌های درآمدزایی فوتبال این مسائل نیست اما دست باشگاه بسته است زیرا حق پخش تلویزیونی دریافت نمی‌شود و از کپی‌رایت هم خبری نیست.

وی خاطرنشان کرد: فضای درآمدزایی ما هم در گذشته به کارگزاری واگذار شده و به همین دلیل راهی جز این نداریم. بدهی‌های که برای ما به جا مانده در طول ۵، ۶ سال گذشته بی‌سابقه بوده و به همین دلیل مجبور به چنین کارهایی هستیم. امیدواریم در آینده اتفاقات بهتری رخ بدهد.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره اینکه با وجود پرداخت مطالبات مربوط به سال‌های گذشته شنیده می‌شود قرض‌های زیادی روی دست باشگاه پرسپولیس مانده گفت:‌ تیم مدیریتی، صدری و سمیعی در شرایطی که تیم در ۴ جام مدعی است و پرقدرت حاضر می‌شود دو راه پیش رو داشتیم. چون بودجه‌ای نداریم و بودجه صرف پرونده برانکو و مسائل گذشته شده و به همین دلیل تیم را رها کنیم تا در هر ۴ جام در نقطه ضعف قرار بگیریم. راه دوم این بود از راه‌ها و مسیرهای مختلف تأمین بودجه صورت بگیرد.

شکوری ادامه داد: سمیعی و صدری و سایر اعضای هیأت مدیره مسیر دوم را رفتند. مبالغی که به شکل قرض گرفته شده بر اساس پشتوانه سه میلیون دلاری ما در AFC است که برای پرسپولیس و کشور ایران درآمدزایی کردیم. بر اساس همان پشتوانه اقدام به برخی تأمین بودجه‌ها شده که فکر می‌کنم راه اصولی و درستی بوده است. اگر می‌خواستیم در کورس قهرمانی قرار بگیریم با توجه به اینکه در یکسال گذشته هیچ منبع درآمدزایی برای پرسپولیس وجود نداشته و برخی حقوق مثل کپی‌رایت رعایت نمی‌شود مجبور به چنین کاری شدیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آن پشتوانه سه میلیون دلاری که در AFC داریم مشکلی ایجاد نخواهد شد و از جانب تیم مدیریتی جدید بدهی بر جا نمی‌ماند. در بحث جذب بازیکنان جدید توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و این موضوع کاملا شفاف بوده است. باید از بازیکنان کلیدی‌مان و همچنین هواداران تشکر مجدد کنیم که در این شرایط سخت همراه تیم بودند و به پرسپولیس کمک کردند.

شکوری درباره مشکل و اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری سوپرجام در تاریخ ۳۰ خرداد گفت: واقعیت این است با این موضوع مشکل داریم. بارها گفته‌ایم شاید حضور پرسپولیس در فینال آسیا و ۴ جام سبب شده جدول لیگ دچار مسائلی شود که به ضرر باشگاه ما تمام شده است. ۷ ملی‌پوش را به همراه کریم باقری داریم که تعداد قابل توجهی است.

وی افزود: دو بازیکن ما در تیم ملی فوتبال مصدوم شدند اما پرسپولیس همواره حامی و در کنار تیم ملی بوده است. شاکله اصلی تیم ملی در حال حاضر از پرسپولیس است. بازیکنانی که اکنون در پرسپولیس حضور دارند یا از این تیم لژیونر شدند در تیم ملی هستند. تاریخ این مسابقه اعلام شده اما نامه‌نگاری و رایزنی‌های زیادی کردیم که به ما گفتند اگر دیدار سوپرجام در چنین تاریخی برگزار نشود دیگر فرصتی برای انجام آن وجود ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: همچنان می‌خواهیم تاریخ مسابقه سوپرجام دو تا سه روز جابه‌جا شود تا بازیکنان ما که می‌خواهند از رقابت‌های انتخابی به پرسپولیس اضافه شوند ریکاوری خوبی داشته باشند. بازیکنان ما اکنون دچار مصدومیت‌هایی شده‌اند. وحید امیری به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی و کمال کامیابی‌نیا به عنوان یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند و ان شالله مصدومیت آنها رفع شود تا اتفاق خوبی بیفتد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی درباره اینکه با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در روز جمعه چه درخواستی از وزیر ورزش آینده و همچنین منتخبین مردم دارد گفت:‌ ما به عنوان ورزشی‌ها و افرادی که شاید در جامعه بیشتر در دید باشیم از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم بیشتر به مردم رسیدگی کند تا اتفاقاتی که در ۸ سال گذشته در کشور ما رخ داد و فشار زیادی به مردم وارد شد با انتخابی که روز جمعه صورت می گیرد سر و شکل بهتری بگیرد. مردم در شرایط بهتری باشند و زندگی بهتری داشته باشند. امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    پرسپولیس پشتوانه 3 میلیون دلار پاداش در AFC داره کیسه ناپاک هم از جیب مردم بر می داره
  • ربع سکه IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    کیسه پاداشی نداره بعدش همه بازیکناش قرارداداشون بالای ده میلیارد این پولا از کجا میان؟ کیسه کش میره تو کانال ها میگه سی میلیارد اذری جهرمی ولی نمیگه بابا مسعودشون ۳۶ میلیارد بدون هیچ دلیلی بهشون داد بدون هیچ دلیلی پول بلا عوض به گفته مجلس ارز دولتی هم خوب بهشون میدن به گرشاسبی ولی موقعی که به ما میرسه خودمون باید تهیه کنیم ۱۶۵ میلیاردی که امسال بابا مسعودتون به پشتوانه خرس وسط شدن جلو پاختاکور و موز ورداشتن بهتون داد به ما هم ۳۰ میلیارد به پشتوانه پاداش ای اف سی بهمون داد
  • لنگ خاص IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    به به ابرام سفارشی از قرارداد ویلموتس چه خبر
  • فيك رد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    اسنپ تاخير كرده!
  • x IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    بلیت بازی رو میخرم برای کمک به تیم محبوبم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی