نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دادکان: تاج درباره ویلموتس حرف نزند همه چیز را می‌گویم/ اگر انقلاب نبود این مدیران کجا بودند؟/ پست‌های سیاسی در تسخیر خواص!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دکتر محمد دادکان به خبرورزشی گفت: موفقیت تیم ملی کشورمان در بازی هایی که اهمیت زیادی دارد آرزوی هر ایرانی است. هیچ کدام از ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و همیشه در هر شرایطی از تیم ملی حمایت می کنیم.

خبرورزشی - دیدار تیم ملی ایران با عراق و شرایط عجیب جدول مسابقات، یک راه حل منطقی را مقابل ملی پوشان می‌گذارد؛ شکست تیم عراق. با این نتیجه هیچ ماجرایی به اما و اگر نمی‌کشد.

دکتر محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و از چهره‌های مهم ورزش کشور نیز وقتی با سوالی در این زمینه مواجه می‌شود می‌گوید؛ «من هم مثل تمام مردم ایران برای موفقیت تیم ملی کشورم دعا می‌کنم. امیدواریم عراق را هم مثل بحرین با اقتدار شکست بدهیم و با خیال راحت به دور بعدی مقدماتی جام جهانی برویم. موفقیت تیم ملی کشورمان در بازی‌هایی که اهمیت زیادی دارد آرزوی هر ایرانی است. هیچ کدام از ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و همیشه در هر شرایطی از تیم ملی حمایت می‌کنیم.»

از محمد دادکان سوال کردیم این روزها چه می‌کند و اوقاتش چگونه سپری می‌شود. پاسخ دادکان جالب است؛ «سعی می‌کنم در دوران کرونا از خودم و دیگران مراقبت کنم. این یک وظیفه عمومی‌ است. البته وقتی به مسائل جامعه خودمان فکر می‌کنم واقعا برایم سوالی به وجود می‌آید که این مدیران ما اگر انقلاب اسلامی‌ نبود در کجای کار قرار می‌گرفتند؟ پست‌های مختلف ورزشی، غیرورزشی، سیاسی، اجتماعی و ... در تسخیر افرادی است که حتما باید با آنها باشد! این پست‌ها کجایش بر اساس لیاقت‌ها و توصیه‌های همیشگی بزرگان است؟ اگر انقلاب اسلامی نبود این مدیران کجا بودند؛ چه می‌کردند و الان چه پست‌هایی داشتند؟ امیدوارم هر کسی برای هر سمت و پستی که کاندیدا می‌شود، لیاقت مسولیت گرفتن و خدمت کردن به مردم را داشته باشد. ما با مردم زندگی می‌کنیم و از مشکلاتشان آگاه هستیم و می‌دانیم اگر غیر از این باشد حضور آنها در انتخابات و فرآیندهای مختلف کمرنگ می‌شود. انصافا خدمت به این مردم لیاقت می‌خواهد؛ از ورزش بگیرید تا هر مساله دیگری که با معیشت شهروندان سر و کار دارد...»

سوال آخر درباره پرونده ویلموتس است، می‌دانیم دکتر دادکان در این باره اطلاعات جامع دارد؛ «از ویلموتس فعلا نپرسید، چون راز آمدن این مربی به فوتبال ایران را شخص آقای تاج می‌داند. وقتی وزارت ورزش چنین گزینه ای را به تاج معرفی کرده؛ عجیب است چرا خود او در این خصوص هیچ حرفی نمی‌زند؟ من منتظرم تا همه واقعیت‌ها را خود آقای تاج به مردم بگوید؛ اما اگر بعد از مشخص شدن وضعیت ایران در راه صعود به جام جهانی، تاج حرفی نزد و بازهم سکوت کرد، آن وقت من همه چیز را با شما و مردم در میان می‌گذارم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر CH ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    بذارید رئیس بره میگم. بذارید وکیل بیاد میگم. تیم بره جام جهانی میگم. تیم نرفت جام جهانی میگم. دهن منو وا نکنید میگم. ابروش کج بشه میگم. ابروش راست بشه میگم. قصه دکلها رو میگم. جریان بنزین رو میگم. حرف بزنم کل فدراسیون بهم میریزه. نذارید بگم، بگم همه باید از این فوتبال برن. و..... خسته نشدید؟ به خداوندی خدا ما رو که خسته کردید . چهل ساله همه از ریز و درشت در هر پست و جایگاهی از بقال تا مدیر و وزیر و کیل میدونن اما نمیگن. هیچکس هیچی نمیگه اما همه میدونن. بس کنید شما رو بخدا. اگر گفتنی دارید بگید. اگر ندارید چرا این زمان رو انتخاب کردید برای نگفتن! بخدا خسته کردید ملت رو.
    • حاتم IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      درود برشما امیرخان،اصل مطلب را ادا کردی،این بگم بگم ها فقط برای دلخوشی ملته وگرنه همه میدونیم گفتنی ها زیاده و کسی شهامت گفتنش رو نداره.
    • حمید علوی CA ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      جناب دادکان، تاج در مورد ویلموتس هیچ حرفی نخواهد زد شما لطفن هر چی لازمه بگو و هی الکی بگم بگم نکن. چرا همش در حال حق السکوت گرفتن و سهم گرفتن از همدیگه هستین شماها؟
  • حقیقت تلخه IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    این رازها قبلنا مگو بود جناب دکتر دادکان! این روزا که دیگه راز نیس فقط الان اون جونهای زیر هیجده سال و اون چند نفر آدمی که هزاران میلیارد رو دارن میخورن به اونایی که ویلموتس رو به خاطر چند میلیون دلار ناقابل آوردن میگن آفتابه دزد ! الان دوره ، دوره ی میلیارد دلاره!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    زمان دادکان در ضعیف ترین گروه جام جهانی با دلالکو کیسه گل پرتغال و مکزیک شدیم و از پس انگولا هم بر نیامدیم!
    • عادل IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      ازنظر پرسپوليسی ها و طرفداران برانکو !! آن تيم پرتقال و مکزيک و آنگولا بهترين تيم های جام جهانی بودند و با بدشانسی قهرمان جام جهانی نشدند !! ولی اسپانيا وپرتغال و مراکش هيچ نشانی از قهرمانی آفريقا و قهرمانی اروپا و قهرمان جام جهانی قبلی نداشتند و ما 4 امتياز را شانسی کسب کرديم ........
  • اسنپ کاپ IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    هی میگم میگم میگم!!! خو بگید! چرا همتون فقط بلدین بگین میگم! میترسید حرف بزنید!!!!!
  • محسن IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    باز این قد قد میرزا اومد این آش فساد حاصل دستپخت خودته جنابعالی اگه غش نمیومدی سر اخراج شدنت .هیچ وقت فدراسیون به امثال کفاشیان و تاج و عزیزی خادم نمی رسید ..خودت با انتصاب مهر علیزاده جای صفایی فرهانی اومدی تا اخراج شدی از طرف علی ابادی غششت در اومد ..قبلا باز ریس فدراسیون بخاطر شکست و یا حذف و با فشار هوادارار و مطبوعات میشد بر گنار کرد الان با لاترین مقام کشور هم قادر به کنار زدن این مفسدین فدراسیون نیست راحت میان و میزنن و می چاپن و می خورن تا بخوای دستشون بزنی فیفا معلقت می کنه
  • زندگی و فوتبال JE ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    دادکان فکر بفکر پست مقام هست و در غرور کاذب خودش غرق شده. این همه از بقیه انتقاد میکنه، اما خودش تحمل شنیدن حرف مخالف را نداره و به جز خودش هیچکسی را قبول نداره و فقط بلده با انتقاد کردن، خودش را در دل مردم جا کنه. دادکان یک فرد خودخواه و عصبی و یه دنده‌اس. شاید حرفاش دلنشین باشه اما در عمل و زمانی که رئیس فدراسیون بود کاره آنچنانی نکرد. این آقا در مصاحبه‌های قبلی خودش میگفت به عراق و بحرین میبازیم اما ایران بحرین را با اقتدار برد. قبلا میگفت پلاتینی رئیس فیفا میشه اما پلاتینی را محروم کردن. اگر دادکان واقعا دلسوزه فوتباله، پس چرا خودش وارد میدان نمیشه؟ چرا در انتخابات فدراسیون ثبت‌نام نکرد؟ انتقاد کردن رو همه بلدن اما اصل اینه که در کنار انتقاد سازنده، عمل هم کرد. علی کریمی انتقاد سازنده میکرد اما حداقل خودش در انتخابات فدراسیون ثبت نام کرد تا بلکه فوتبال کشورمون را نجات بده
  • ناشناس (1) IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    مافیای نظام
  • مافیای حکومتی لنگی US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    مافیای حکومتی لنگی و در راس آنها وزیر ورزش با "کیروش کبیر" زاویه داشت زیرا کیروش همانند "دلال کروات" باج بده و بی وجدان و پول پرست نبود .به کیروش می گفتند حقوق تو را به موقع می دهیم ولی دهانت را ببند و در هیچ موردی اظهار نظر نکن . مثلا اگر پول تیم ملی را خرج "تیم خاص" "سوگولی نظام" کردیم شما کاری نداشته باش در ضمن علیه "دلال کروات" هم حرفی نزن و از دودوزه بازیها و اهداف پلید این پروفسور قلابی به مردم نگو . وگرنه حقوقت را به موقع نمیدهیم و برایت دردسر ایجاد می کنیم حتی حقوق بازیکنان تیم ملی را هم در "تیم خاص" هزینه می کنیم . ولی کیروش باج بده نبود در واقع به مافیای مخوف حکومتی لنگی باج نمیداد . خلاصه بعد از سالها کشمکش بین کیروش و مافیای حکومتی لنگی این مافیای پلید بود که نسخه کیروش کبیر را پیچید . مافیای حکومتی لنگی با تیم ملی و مردم ایران خیانت بزرگی کرد . مهدی تاج که خود وامدار چنین جریانی بود خیلی بیشتر از سلف خود کفاشیان محتاح گوشه چشم و لبخند شیرین پدرخوانده بود . در واقع پدرخوانده به بانک مرکزی و خزانه متصل بود و با نامه او و دلارهای اوبامایی حقوق "دلال کروات " ادامه در پایین ...
  • مافیای حکومتی لنگی US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    همیشه منظم و به موقع پرداخت می گردید تا دلال کروات بی دغدغه و جعلی و رانتی و حکومتی "تیم خاص" را قهرمان کند.پشت پرده حاج مهدی تاج و پدرخوانده ورزش (وزیر محترم) به تفاهم رسیدند که کیروش برود و سپس فدراسیون و وزارت ورزش یک مربی بزرگ اروپایی دهن پر کن حرف گوش کن بیاورند و وزارت ورزش بیش از پیش سر کیسه را برای فدراسیون شل کند و پشتیبانی مالی رسانه ای لجستیکی فراوانی انجام‌دهد ولی پیش بینی ها درست از آب در نیامد و مارک ویلموتس کوچکتر از آنی بود که جانشین شایسته ای برای کیروش باشد البته نظر اول و آخر وزارت ورزش گماردن "دلال کروات " بجای کیروش بود که حاج تاج بعلت منفور بودن دلال کروات نزد اکثر مردم مخالف بود و در آخر که ویلموتس با نتایج تاسف بار و ضعیف و تحمیل غرامت مالی سنگین ورزش ایران را ورشکسته کرد وزارت ورزش و در راس آن پدر خوانده پای خود را کنار کشیدند و حاج تاج تنهای تنهای مورد آماج حملات قرار گرفت حتی تهدید به محاکمه هم شد.بنابراین با سناریوی سکته و قلب درد براحتی کنار رفت ولی هیج حرفی از عاملان اصلی این رسوایی بزرگ نزد و میلیون ها دلار پول هدر رفته و "وزیر ورزش" عامل این ویرانی مصون
  • لنگ مافیای حکومتی US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    مافیای حکومتی لنگی باعث و بانی عقب ماندگی ورزش و بخصوص فوتبال است و فدراسیون فوتبال مخصوصا در دوره حاج مهدی تاج دستبوس پدرخوانده "وزیر ورزش" و مجری اوامر او بود و هیچ اختیاری نداشت . وزیر ورزش یک تنه کل ورزش ایران را ورشکسته و نابود و حکومتی کرده است سلطان ورزش ،یک تنه کشتی فوتبال ایران را به گل نشاند ... مهدی تاج قربانی اهداف کثیف پدر خوانده ورزش شد و یک تنه جور کشید تا در آینده پاداش سکوت خود را بگیرد ... تنها دستاوردهای دولت تدبیر و امید(تزویر و دروغ و دزدی) بالاکشیدن تیم محبوب نظام " لنگ حکومتی" که هر ساله برای بقا سجده شکر بجا می آورد و تضعیف و نابودی سایر تیمها و نابودی کامل تیم ملی بوده است چه کارنامه پر باری !!!
  • ناشناس JE ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    یکی به این آقای پیشگو (دادکان) بگه، تو که قبلا در مصاحبه هات میگفتی آخرش به بحرین و عراق میبازیم. پس چی شد آقای پیشگو!!! خدا رو شکر تیم ملی تونست مقتدرانه به مرحله بعد صعود کنه. دادکان خیلی دو رو هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی