نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
۰ |
۱
مصدومیت وحید امیری به نفع یک پرسپولیسی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ سرخ پوشان در دیدار سوپرجام این فرصت را دارد تا بار دیگر به ترکیب ثابت پرسپولیس برگردد.

خبرورزشی - سعید آقایی تا قبل از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین‌های پرسپولیس و البته تنها دفاع چپ تخصصی این تیم بود اما مثبت شدن تست کرونا، او را به قرنطینه فرستاد تا این بازیکن کل بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست دهد. 

سعید آقایی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از هند با منفی شدن تست کرونایش در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و حتی توانست به لیست سرخپوشان مقابل سپاهان راه یابد اما با تشخیص یحیی گل محمدی ۹۰ دقیقه بازی را از روی نیمکت دنبال کرد. 

سعید آقایی در بازی‌های بعدی پرسپولیس نیز با توجه به درخشش وحید امیری در پست مدافع چپ از حضور در ترکیب ثابت بازماند. البته در جام حذفی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت.

با توجه به مصدومیت امیری در بازی تیم ملی مقابل بحرین و اینکه وحید به بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در بازی سوپرجام نخواهد رسید، حالا سعید آقایی این فرصت را دارد تا بار دیگر در ترکیب ثابت پرسپولیس قرار بگیرد.

وقتی به ترکیب پرسپولیس نگاه می‌کنیم آقایی تنها مدافع چپ تخصصی این تیم به حساب می‌آید به همین دلیل با توجه به غیبت امیری، آقایی مدافع فیکس سرخ پوشان مقابل تراکتور خواهد بود و می‌تواند بعد از مدت‌ها در مقابل تیم سابقش در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی