نمی‌خواهم در استقلال رئیس موقتی باشم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال علاوه بر مشکلات مالی، دغدغه‌های مدیریتی هم دارد و اختلافات ایجاد شده میان مدیران این باشگاه غیرقابل کتمان است.

خبرورزشی - همه هواداران استقلال می‌دانند رابطه احمد مددی با هیئت مدیره باشگاه خوب نیست. در چنین وضعیتی نداشتن رئیس هیئت مدیره نیز مزید بر علت شده تا بر دامنه مشکلات افزوده شود.

اسماعیل خلیل زاده که رئیس هیئت مدیره استقلال بود به دلیل اتهامات مالی بازداشت شده است و هیئت مدیره استقلال نیز تاکنون فکری برای جانشین او نکرده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال نیز تمایلی ندارند به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال فعالیتشان را ادامه دهند.

شنیده شده است یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال با وجود اصرار سایر نفرات حاضر به پذیرش سمت ریاست نشده و در توجیه این عدم پذیرش گفته است که به زودی دولت جدید بر سر کار می‌آید و به احتمال فراوان وزیر تازه نفس ورزش به دنبال ایجاد تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس خواهد بود بنابراین حضورم تحت عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال عملاً موقتی است و دلم نمی‌خواهد رئیس موقت باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • س IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    اینم نهایت تلاش وزیر! هیئت مدیره استقلال را ناقص گذاشته و مدیرعامل منفور را سفت چسبونده به صندلی!!! حالا مجیدی بدبخت بیاد تنهایی بهترین مشاور را با 900میلیون تومان راضی کنه بیاد ایران، نامداری بگه من پولشو میدم بعد مددی بگه نمیخوام! اینکه مجیدی گفته اگه بخوایم بازیکن بگیریم اول خودم باهاشون صحبت میکنم برای کوتاه کردن دست دلالهاست اگه به شیوه رایج میخواست با مشاور ایتالیایی قرارداد ببنده مطمئنا دلالها قرارداد را چندبرابر میکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی