دربی حذفی؛ مهمترین دربی زندگی مجیدی/ شاید این آخرین فرصت فرهاد باشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید دربی جام حذفی برای فرهاد مجیدی یک فرصت خوب باشد تا انتقام شکست در دربی آخر را از پرسپولیس و گل محمدی بگیرد.

خبرورزشی - با برخورد پرسپولیس و استقلال در جام حذفی شاهد اوج هیجان در این تورنمنت در همین مرحله یک چهارم نهایی خواهیم بود و مسلما بازار کرکری‌ها از همین الان داغ می‌شود.

استقلال چند هفته قبل در حالی دربی را به رقیب واگذار کرد که خیلی هم بد بازی نکرد و حداقل می‌توانست بازی را نبازد. آنها آخرین دربی را باخته اند اما آخرین دربی جام حذفی را برده اند که با همین فرهاد مجیدی در ضربات پنالتی بوده است.

موقعیت مجیدی بعد از باخت در دربی خراب شد و حالا او نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد تا به نوعی احیا شود و آب رفته را به جوی برگرداند. این شاید یک فرصت طلایی برای فرهاد باشد و البته شاید هم آخرین فرصت!

آنچه مسلم است دربی جام حذفی باید برنده داشته باشد و طبعا یحیی هم می‌خواهد برد ارزشمند دیگری را در کارنامه اش ثبت کند. او آمار خوبی در دربی‌های تهران دارد و می‌خواهد پیروزی در آخرین دربی را تکرار کند و باز هم مجیدی راببرد.

تکلیف فرهاد هم که مشخص است او برد می‌خواهد تا هم پرسپولیس را در جام حذفی کنار بزند و هم استقلال را به قهرمانی در این جام نزدیک‌تر کند.

برای استقلالی که در لیگ برتر شانس چندانی برای قهرمانی ندارد، این دربی مهمتر از پرسپولیس است و هوادار استقلال واقعا تحمل یک شکست دیگر را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دوچرخه سواران دوپینگی DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    این آخرین فرصت برای شاه فرهاده که بره دوبی پودر جک تری دی بیاره بزنن به بدن ... این تنها راه موندن شاه فرهاد تو تیمه ...
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      نباید فشار روی فرهاد مجیدی ایجاد کرد چون قبلا شیشپولیس حکومتی رو 6 تایی کرده و توی جام حذفی تونسته حذفشون کنه. حالا اگه ببازه هم مهم نیست چون تازه برابر میشن. رسانه های لنگی با این شفارها به فرهاد مجیدی می خوان نمرکز فرهاد مجیدی رو برای جام حذفی بهم بزنن و فرهاد مجیدی باید حواست باشه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      فرهاد مجیدی، 5 شهریور 1399 یحیی گلمحمدی رو 6 تایی کرد حالا ببینیم یحیی گلمحمدی با همه ادعاش می تونه فرهاد مجیدی رو 6 تایی کنه یا همچنان دنیال بردهای اقتصادی و مهندسی شده است
  • استقلال 3 پرسپولیس o IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    پرسپولیس بیچاره شد یعنی درب و داغون راحت سه تا از اس اس میخورن و میرن پیش بابا مسعود شون گریه زاری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی