دعوت از رامین رضاییان به تیم ملی؛ پرونده‌ای که شاید بسته شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی ایران از برانکو مشورت گرفته و برانکو به او گفته بهتر است در این پست صادق محرمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

خبرورزشی - در صورت صعود تیم ملی به دور بعدی مسابقات برخی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند این شانس را دارند که دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوند. اسامی این بازیکنان براحتی قابل حدس است.

مثلا دروازه بانی چون رشید مظاهری که در تیم استقلال حضور دارد یا محمد محبی که در تیم سپاهان توپ می‌زند. این بازیکنان و بازیکنانی شبیه به آنها در ادامه بازی‌های لیگ می‌تواند با تکرار درخشش‌های خود اسکوچیچ را متقاعد به دعوت از خویش کنند. اما به نظر می‌رسد پرونده ی برخی از بازیکنان در اردوی تیم ملی را باید برای همیشه بست.

بازیکنانی چون رامین رضاییان، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی؛ این‌ها دیگر بعید است برای دعوت به اردوی تیم ملی شانس چندانی داشته باشند. در خصوص رامین رضاییان گفته می‌شد بر خلاف اشکان دژاگه و مسعود شجاعی شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی دارد اما با بازی‌هایی که صادق محرمی از خود در منامه به نمایش گذاشت فعلا نمی‌شود در این خصوص حرفی زد! دست کم در مدت زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است. اسکوچیچ در این پست سیامک نعمتی را هم دارد که در تیم پرسپولیس توپ می‌زند.

رامین رضاییان در سال‌های حضور کارلوس کی روش در تیم ملی دفاع راست ثابت ایران بشمار می‌آمد. گفته می‌شود اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی ایران از برانکو مشورت گرفته و برانکو به او گفته بهتر است در این پست صادق محرمی را به اردوی تیم ملی دعوت کند. رامین رضاییان در زمان حضور برانکو در پرسپولیس به دلیل درگیری با علی عیلپور از تیم پرسپولیس اخراج شد.

رضاییان در فصلی که گذشت برای تیم السیلیه به صورت قرضی بازی می‌کرد. قرارداد او با تیم الدحیل است و باید منتظر بماند و ببیند باشگاه الدحیل چه تصمیمی‌برای او خواهد گرفت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    دعوت نشدن رضاییان بخاطر قضیه عکساشه نه برانکو
  • سعید IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    کسی درحال حاضرتوی ایران نداریم که به گردرامین برسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی