درگیری هواداران پس از قرعه‌کشی جام حذفی/ از فرار استقلال به ترکیه تا یک دربی دیگر با وزیر پرسپولیسی/ استقلالی‌ها نگرانند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس و استقلال واکنش‌های جالبی به تقابل این دو تیم در جام حذفی نشان دادند و با کامنت‌های مختلف به درگیری با یکدیگر پرداختند.

خبرورزشی - قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در حالی برگزار شد که در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار این مرحله پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال در مرحله قبل دو بر یک ذوب آهن را مغلوب کرد و پرسپولیسی‌ها موفق شدند با حساب ۴ بر یک شاهین بندر عامری را شکست دهند و به این مرحله برسند.

بلافاصله بعد از اینکه مشخص شد پرسپولیس و استقلال در جام حذفی باید به مصاف هم بروند هواداران دو تیم در فضای مجازی واکنش‌های جالبی از خودشان نشان دادند.

نکته جالب بین واکنش‌ها این بود که تقریبا اکثر هواداران پرسپولیس از تقابل با استقلال راضی به نظر می‌رسیدند که شاید دلیل آن پیروزی در آخرین دربی برگزار شده بود. از آن طرف بیشتر هواداران استقلال دوست داشتند تیم محبوبشان در این مرحله به تیم راحت‌تری برخورد می‌کرد تا خیالشان از بابت صعود به دور بعد راحت می‌شد.

پرسپولیسی‌ها با توجه به نتایج خوبشان در هفته‌های اخیر و البته شرایط تیمشان معتقد بودند می‌توانند این استقلال را ببرند و به نیمه نهایی صعود کنند. آن‌ها همچنین با کنایه به حاضر نشدن استقلال در دربی سوپرجام دو سال پیش می‌گفتند الان قیمت بلیط ترکیه چقدر است؟ باز هم می‌توانید به ترکیه بروید و در بازی حاضر نشوید.

از طرفی استقلالی‌ها می‌گفتند از همین حالا نگران داوری این بازی هستند. هواداران استقلال با اشاره به نگرفتن پنالتی روی قایدی در دربی قبلی معتقد بودند فدراسیون دوباره داوری را برای این بازی انتخاب خواهد کرد که به نفع پرسپولیس سوت بزند.

استقلالی‌ها همچنین با توجه به اینکه در طی سال‌های اخیر مدعی بودند وزیر ورزش حامی پرسپولیس است می‌گفتند ما امیدوار بودیم دربی برگشت این فصل آخرین دربی دوران سلطانی‌فر باشد ولی حالا باید یک تقابل دیگر در دوران وزارت سلطانی فر با پرسپولیس داشته باشیم.

آخرین تقابل دو تیم در بازی برگشت لیگ بیستم با تک گل عیسی آل کثیر به سود پرسپولیس به پایان رسید. این بازی با جنجال و حواشی زیادی همراه بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مجهول الهویه US ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    حالا یه بار به نفعشون نگرفتنا!!! کشتننمون. خب نود دقیقه وقت داشتید کی گفت گل نزنید (= واکنش پرویز مظلومی به قبول نکردن گل سالم نوری در دقایق اولیه)
  • ناشناس GB ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    عیسی انتقامش کامل نکرده
  • فرشاد IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    بهترین راه همین است شب بازی فرار کنید به ترکیه حداقل بعد از باخت 3 هیچ دو تا ادعا می توانید بکینید یک اینکه بگید نباختید کمیته انضباطی بازی را 3 هیچ کرده دو اینکه برای برگرداندن نتیجه شکایت cas پر کردن جیب وکیل دوست ایتالیای فرهاد اماراتی و آخرش هم قوبل اجباری باخت بنظرم برای شما راحت ترین کار
    • پیروزی چی ها IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      استقلال فرار نکرد ترکیه..شفر فقط یک هفته مهلت خواست برگرده و بعد سوپر جام را با لنگ‌بازی کنه.. خوبشنا چرا یه هفته منتظر نموندید؟؟!! تیم تون شاد و مستانه تازه از اردوی کرواسی و کمپ های اروپایی برگشته و همه چیز بر وفق مرادش بود ..!! فقط شفر میخواست تیم از هم پاشیده استقلال توسط بابا مسعودتون و مافیای لنگ رو دوباره احیا کنه و نیاز به تعویق یک هفته سوپر جام داشت.. پس چطور اونسال به استقلال یه هفته مهلت ندادید ولی مسولان لیگ تاریخ سوپر جام را با نظر یحیی تغییر دادن..!!این کثافت کاری و لجن ال لنگ و آل مسعود درتاریخ ثبت خواهد شدو .مطمئن باشید فیفا به در سالهای آینده برای فوتبال سیاسی و مصلحتی ورود خواهد کرد و جام های اسنپی و لجن لنگ را پس خواهند گرفت..
  • لنگ خاص IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    خدایا شکرت لنگو دوباره اوت میکنیم
  • لنگ خاص IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    لنگی ها جوگیرترین انسان های زمین هستند
  • علی غریبی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    چی تو این مملکت سرجاشه که ما بخاطر فوتبال افتادیم به جون هم!؟؟
  • امیر حسین IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    ۶ تا بعدی در راه لنگی ها
  • بهروز IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    راستی از سوپر جام سال قبل چه خبر؟؟؟؟پرسپولیس که نیاز نداره بره ...زمان بازی با تراکتور مکان بازی با تراکتور وداور بازی با تراکتور دست خودشونه.....تنها سوپر جامی که الا بلا قرار بود سر وقت برگزارشه سوپر جام بعد از جام جهانی روسیه بود. بازی رو یه هفته ه عقب اننداختن......اونم به خاطر این که استقلال مشکل داشت ولی از مهر پارسال تا الان حدود 9 ماه هست سوپر جامو عقب انداختن...چون پرسپولیس اماد نبود....
  • حسین IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    فرارشون ب ترکیه لکه ننگیه که هیچوقت پاک نمیشه با هیچ بهونه ای.میگن شفر گفته بود به فدراسیون وفلان پول قرارداد جپاروف وتیام رو ندادیم عقب بندازین تا بدیم خب لعنتیا با کدوم پول رفتین اردو تفریحی ترکیه؟ لابد با پول مردم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی