نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
یک بازیکن را به دستور علی پروین تا دستشویی تعقیب کردم!/ علی پروین به وعده‌اش عمل نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی فنونی زاده مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس به وعده علی پروین در یک دیدار ملی اشاره کرد و گفت: من کاری که علی آقا خواسته بود انجام دادم اما او ...

خبرورزشی - مرتضی فنونی زاده مدافع اسبق تیم ملی در خصوص بازی با عراق و یادآوری خاطره رقابت‌های جام صلح و دوستی در سال ۱۳۶۸ به خبرورزشی گفت: خدا وکیلی عراق آن زمان تیم بسیار خوبی داشت. جنگ تمام شده بود و برای اولین بار مقابل عراق صف‌آرایی می‌کردیم. هر دو تیم استرس زیادی داشتیم چرا که تحت هیچ شرایطی نباید این بازی را می باختیم.

وی افزود: عراق یک مهاجم بی نظیر داشت به نام احمد راضی که درست مثل فرشاد پیوس فوتبال بازی می‌کرد و سخت می‌شد او را مهار کرد. علی پروین به من گفت اگر بتوانی کاری کنی که احمد راضی نتواند گل بزند صد دلار به تو می‌دهم. من مامور مهار او شده بودم و یادم می‌آید بین دو نیمه وقتی کاپیتان عراق داشت از زمین خارج می‌شد حتی تا دستشویی او را تعقیب کردم. استاد ناصر ابراهیمی پرسید مرتضی کجا می‌روی رختکن ما این طرف است من هم به او گفتم به علی آقا قول داده‌ام احمد راضی هر جا برود او را تعقیب کنم.

مدافع تیم ملی در دهه ۶۰ ادامه داد: بازی بدون گل تمام شد و من مهاجم عراق را مهار کرده بودم. وقتی به رختکن رفتیم به آقای پروین گفتم: «علی آقا ۱۰۰ دلاری را بده» 

فنونی زاده در پاسخ به این سئوال که آیا علی پروین ۱۰۰ دلار را در نهایت به او داده است یا خیر به خبرورزشی گفت: اگر شما آن ۱۰۰ دلاری علی پروین را دیدید من هم دیدم.

وی ادامه داد: چند وقت پیش هم شنیدم که احمد راضی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفته است؛ خدا بیامرزدش. عجب بازیکنی بود او مرا همیشه یاد سبک بازی فرشاد پیوس و کریم باوی می‌انداخت.

مدافع پیشین پرسپولیس در خصوص رویارویی پرسپولیس با استقلال در جام حذفی نیز گفت: واقعا حیف شد سرخابی‌ها در این مرحله به مصاف هم می روند. من دوست داشتم این بازی در فینال برگزار می‌شد. با این وجود حالا مشخص می شود که به قول معروف استقلال چند مرده حلاج است. فرهاد مجیدی که من برایش احترام زیادی قائل هستم می گوید این تیم را دلال‌ها بسته‌اند اما این حرف‌ها نمی‌تواند بهانه‌ای برای ناکامی استقلال باشد چرا که او می‌توانست در تعطیلات نیم فصل ۵ بازیکن جابه‌جا کند اما این کار را انجام نداد. روی هم رفته من حتم دارم پرسپولیس این بار نیز استقلال را شکست می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی خیلی باهوش IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    استقلال اگه ببره خودش برده، ببازه بی برو برگرد گردن وزیره! این بازیهای نخ نما شده رو تا کی می‌خوان ادامه بدن خدا می‌دونه
  • عموشهرام ش IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    برنامه هفتگی منتقدين خبر ورزشی،شنبه حسن روشن،یکشنبه مرتضی فنونی زاده،دوشنبه مهدی فنونی زاده (زبل خان)سه شنبه حاج فتل،چهارشنبه خاور طلبکار استقلال،پنج شنبه وحید قلیچ،جمعه ابراهیم تهامي( جادوگر حبابی)
  • لنگ حکومتی IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    مجیدی میخواست بازیکن بگیره.ولی خب...
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    فنونی زاده نشون داده که کامنتهای من در این سایت را با دقت می خونه چون اولین فرد از اهالی فوتبال بود که پس از سخنان به حق من در مورد درپیتی بودن لیگ پرتغال این موضوع را بیان کرد موضوعاتی برای تحقیق به فنونی زاده میگم دوست داشت می تونه راجع به اون بررسی و تحقیق کنه و نظراتش بگه موضوعی که فکر من را همیشه درگیر کرده این هست که عده ای (ننوشتم همه نوشتم عده ای) از فوتبالیستها بزرگترین ضربه را به مسائل فرهنگی و کانون خانواده در کشور می زنند ازدواج هاشون به چند سال نمی کشه خیلی نسبت به اخلاقیات پایبند نیستند بعضی هاشون عین شاهان قاجار زندگی و رفتار می کنند و ضربه کارشون هم دقیق به پیکره فرهنگی کشور می خوره البته مطبوعات و خیلی از هواداران هم متاسفانه و متاسفانه نقش بی خیال مطلق در مورد تخلفاتشون را دارند نتیجه این میشه امثال من مجرد موندیم و هیچ مرجعی رسیدگی نمی کنه چرا خیلی از مردان جوان ایران از بدیهی ترین حق خودشون محرومند
  • Amir perspolisi IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    جناب فنونی زاده ما خیر سرمون به علی آقای پروین میگیم سلطان ولی اندازه ستاره های آسمان دروغ و دلنگ برای ملت بافته و یک حرف راست کسی ازش نشنیده همینطور که به شما هم راجع به اون صد دلاری چاخان گفت!!!
    • درجواب اقای تتلیتی(Amir perspolisi) IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      بعضی ازنفرات مث برادران فنونی زاده،تهامی و،،،خبر ورزشی واسه نمکشون باهاشون مصاحبه می کنه ،وگرنه نه بارفني دارن نه خوب می تونن آنالیز کنن،پس آقای تتل ازاین حباب بیا بيرون
  • فرشاد IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    من پرسپولیسی هستم هر تیمی که استرس نداشته باشد واشتباه نکند برنده است اگر پرسپولیس واستقلال در اوج باشند تیم ملی هم در اوج می باشد
  • نادر IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    یکی این مرتضی فنونی زاده رو از برق بکشه...
    • ایدا IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      یکی باید اون یکی داداشو از برق بکشه‌ این که خوبه
  • آنتی دروغگو! IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    پروین کدوم حرفش راست بوده که اون بخواد دومیش باشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی