نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
۴ |
۴
استقلالی‌ها دوست دارند دربی دیرتر برگزار شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط مدیریتی استقلال و اختلافات هیات مدیره با مدیرعامل باعث شده تا استقلالی‌ها دوست داشته باشند دربی جام حذفی کمی دیرتر برگزار شود.

خبرورزشی - شرایط مدیریتی استقلال و مشکلات مالی که مجیدی هم به آن اشاره کرد باعث شده تا استقلالی‌ها حتی نتوانند گابریله پین را به تهران بکشانند و شرایط کلی این تیم چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

در همین راستا شنیدیم استقلالی‌ها از این که در جام حذفی به پرسپولیس خورده اند خوشحالند اما ترجیح می‌دهند این بازی کمی دیرتر برگزار شود تا شاید شرایط بهتری پیدا کنند.

در واقع استقلالی‌ها ترجیح می‌دهند بعد از روی کار آمدن دولت جدید به مصاف پرسپولیس بروند تا شاید تکلیف مسائل مدیریتی تا آن موقع مشخص شود.

تاریخ دربی هنوز اعلام نشده اما خیلی بعید است این بازی در نیمه اول تیرماه برگزار شود چون بعد از بازگشت تیم ملی از منامه ابتدا لیگ برتر دنبال می‌شود و البته پرسپولیس باید سوپر جام را هم برگزار کند.

استقلال هم آخر خردادماه با پدیده مشهد بازی می‌کند و چهارم تیرماه باید با تیم قلعه نویی بازی کند که حساسیت‌های خاص خود را دارد و بعد از آن هم باید برای بازی با تیم منصوریان آماده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال حکومتی DE ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    کار استقلالیا تو این چند سال فقط بهانه گیری و هوچی‌گری بوده . هر باختی که آوردن و هر جامی که از دست دادن به یه چیزی ربطش دادن ... در عوض پرسپولیس بدون بهانه تو این چهار سال هشت تا قهرمانی آورد . همه دیدن چطوری پرسپولیس بدون بازیکن با پنجره های بسته فینالیست آسیا شد اونم مقابل غول‌های آسیا با بازیکنای میلیون دلاری ... استقلال تو این چند سال گرانترین تیم لیگ بوده ولی هیچ قهرمانی به دست نیاورده بایدم دنبال بهانه باشن چون الان ده ساله رنگ قهرمانی ندیدن
    • مافیای کیسه IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      تو خبر مربوط به قرعه کشی یه عده اومدن افاضات فرمودن که پرسپولیس برای رسوندن امیری و‌کمال خواهان تأخیر در انجام بازی هست. شب نشده روسیاهی موند برا زغال!!!
  • ایمون زاید IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    به استقلالیا بگید راه ترکیه باز است ،به پرسپولیسیها هم بگید همون همیشگی
  • واقع بين IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    استقلال توسط چندتا مايه دار ساپورت ميشه و يدونه بازيكنش به قيمت كل تيم پرسپوليس هستش بخاطر همين هم اصلا به پيراهنشون تعصب ندارن تو بدنه حكومت هم از اون بالا تا پايين استقلالي هستن خودشون هم ميدونن نمونه نوه امام تا احمدي نژاد و روحاني و سخنگوي دولت و ... اكثر نمايندگان مجلس و فرزندان امام و ... فقط اين وسط گير دادن به وزير ارتباطات كه خدايي يه تنه جلوي اين أفراد وايساده و دمشم گرم ... خلاصه اينكه نميشه تعصب رو با پول خريد و اينو قول ميدم بازي بعدي هم ميبازن ... شبتون خوش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی