نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
استرلینگ: دلایل زیادی برای ناکامی من در سیتی وجود داشت/ این حرف‌ها نامربوط است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحیم استرلینگ زننده گل پیروی بخش انگلیس مقابل کرواسی می‌گوید تلاشش را می‌کند تا انتظارات را در ترکیب انگلیس برآورده کند.

خبرورزشی - رحیم استرلینگ زننده گل پیروزی بخش انگلیس در بازی مقابل کرواسی بعد از مسابقه از این گفت که عملکرد ضعیف او در منچسترسیتی در فصلی که گذشت ربطی به روند فعلی او در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ ندارد.

قرار گرفتن استرلینگ در ترکیب اصلی انگلیس یک انتخاب عجیب از سوی گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس بود. اما استرلینگ با گلی که در این بازی زد نشان داد که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب سه شیر را داشته است.

رحیم بعد از مسابقه گفت که تمام تلاش خود را می کند که انتظاراتی که از او در ترکیب اصلی تیم وجود دارد را برآورده کند: «دلایل مختلفی وجود دارد ه من نتوانستم زیاد برای باشگاهم گلزنی کنم که کاملاً به اوضاع فعلی من نامربوط است. من الان با تیم ملی انگلیس اینجا هستم و دارم از فوتبالم لذت می برم و این مهمترین نکته است. خیلی هم خوشحالم که توانستم گل بزنم.»

او در ادامه گفت: «احساس خوبی دارم. همیشه گفته‌ام که اگر یک بازی مهم در تورنمنتی بزرگ در ومبلی برگزار شود من گل می‌زنم و خیلی خوب است که بالاخره این اتفاق افتاد. تلاشم را می کنم که جواب اعتماد سرمربی را بدهم و انتظاراتی که از من وجود دارد در ترکیب اصلی تیم براورده کنم.»

روند ضعیف استرلینگ در فصل گذشته باعث شد بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال انگلیس، جک گریلیش هافبک تکنیکی استون ویلا را برای قرار گرفتن در ترکیب انگلیس شایسته‌تر از استرلینگ بدانند اما ساوتگیت روی عقیده خود باقی ماند و در نهایت مزد اعتماد خود به رحیم را گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی