نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
امشب، سومین فینال کاملاً ایرانی در لهستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات بین‌المللی کشتی‌فرنگی جام پیت لاسینسکی امشب در شهر ورشو به پایان می‌رسد. 

خبرورزشیدیدارهای ۵ وزن دوم و پایانی (۶۰، ۶۳، ۷۲، ۸۷ و ۹۷ کیلو) جام پیت لاسینسکی لهستان از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز در شهر ورشو آغاز شد و تیم منتخب کشورمان که فقط با دو کشتی‌گیر در ۹۷ کیلو به‌مصاف حریفان رفته بود، در پایان مرحله مقدماتی موفق شد دو نماینده کشورمان را به فینال بفرستد. 

بعداز حضور کشتی‌گیران کشورمان در دو فینال کاملاً ایرانی مسابقات کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان در ۹۷ کیلو که محمدحسین محمدیان و علی شعبانی  هفته گذشته برگزار کرده و با پیروزی محمدیان به‌پایان رسید و وزن ۱۳۰ کیلوی کشتی‌فرنگی جام پیت لاسینسکی که دیروز امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی برگزار کرده و با پیروزی میرزازاده خاتمه یافت، امشب سومین فینال کاملاً ایرانی با رقابت محمدهادی ساروی و مهدی بالی در ۹۷ کیلوی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی ورشو لهستان برگزار می‌شود. 

نتایج و عملکرد نمایندگان کشورمان تا قبل از برگزاری دیدار پایانی ۹۷ کیلو به این شرح است: 

* ۹۷ کیلو: شرکت‌کننده ۱۴ نفر، مهدی بالی در بالای جدول، دور اول با نتیجه ۴ – ۱ مقابل ماتیاس باک (دانمار) به پیروزی رسید. دور دوم ۸ – ۵ از سد اسلام عباس‌اف (آذربایجان) گذشت و در نیمه‌نهایی هم در حالی که ۳ – ۲ مقابل کشتی گیر میزبان جلو بود با ضربه فنی برابر جرارد کورنیزاک از (لهستان) برنده شد و برای کسب مدال طلا راهی دیدار نهایی و فینال شد.  

* محمدهادی ساروی دیگر فرنگی کار کشورمان در این وزن نیز در پایین جدول، دور اول مقابل ارگالی آیخیمبایف (ازبکستان) با نتیجه ۹ – صفر به پیروزی قاطعانه دست یافت.  دور دوم هم با نتیجه مشابه ۹ – صفر کشتی‌گیر میزبان تادیوس میچالیک (لهستان) را مغلوب کرد و در نیمه‌نهایی هم با کسب سومین پیروزی قاطعانه و یک‌طرفه طوفان به‌پا کرد و  مقابل مارتین ساوولاینن (فنلاند) ۱۰ – یک برنده شد و به دیدار نهایی و فینال رفت. 

امشب در سومین فینال کاملاً ایرانی، دو نماینده کشورمان محمدهادی ساروی و مهدی بالی برای کسب مدال طلا و رسیدن به دوبنده تیم‌ملی اعزامی به المپیک ۲۰۲۱ توکیو باهم مبارزه می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی