نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
خبر مهم استاد الدوحه درباره استراماچونی/ تیم آینده مهدی قایدی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه الغرافه قطر با اعلام پایان همکاری چهار بازیکن خارجی این تیم برای معرفی رسمی آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی آماده می‌شود.

خبرورزشی - پایگاه خبری استاد الدوحه نوشت: سفیان هنی بازیکن الجزایری الغرافه به همراه ویلفرد کانون اهل ساحل عاج، عدلان قدیوره الجزایری و کو جا چول کره‌ای در فهرست خروج این باشگاه قرار گرفته و به دلیل عملکرد دور از انتظاری که در این فصل داشته‌اند از جمع پلنگ‌ها جدا می‌شوند.

جاناتان کوجیا مهاجم ساحل عاجی تنها بازیکن خارجی است که برای فصل آینده در الغرافه حفظ خواهد شد و این تیم با انتخاب سرمربی جدید فهرست مورد نظر کادر فنی شامل 4 بازیکن خارجی را جذب می‌کند.

به نوشته استاد الدوحه انتظار می‌رود استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید الغرافه باشد که در روزهای آتی رسما به عنوان جانشین یوکانوویچ صرب معرفی خواهد شد.

با توجه به گزارش‌های متعدد رسانه‌های قطری، مهدی قایدی مهاجم مورد علاقه استراماچونی نخستین بازیکن مدنظر این مربی ایتالیایی برای حضور در قلعه پلنگ‌هاست. در صورت تحقق این انتقال، قایدی پس از مهدی طارمی که از لیگ ستارگان قطر راهی فوتبال اروپا شد دومین صید بوشهری باشگاه الغرافه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    گوای هند 3 تا بازیکن اسپانیایی داره اونم این بازیکن نمی خواد مثل مجید حسینی خواب می بینید آخرشم کسی نمی خوادتش
    • س IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      همون گوا اولین گل آسیاییشو به لنگ زد :))) بدون بابا مسعود هیچی نیستید لیگ قهرمانان قبلی هم با اشتباهات داور و نبود VAR استقلال حذف شد و لنگ فینالیست، همه دیدن با وجود VAR در فینال هیچ پخی نبودید! البته وقتی وزرات امور خارجه جای تیم ملی تمرکزشو میزاره رو لنگ جمهوری اسلامی بایدم انقدر پرو باشید بزودی همون جایی میرید که شالکه 04 هیتلری رفت
  • کیسه شش سوراخه IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    در پاسخ این کیسه بگم که اگر امسال پرسپولیس کبیر نبود شما رو اصلا به باشگاههای آسیا راه نمیداند آخه تیمی که رو فینال جام حذفی ۳تا از تراکتور بخوره و شاه خائنش مثل همیشه فرار کنه که به درد آسیا نمیخوره ؛و اینکه جایی که هیتلر رفته هم کیسه رفته ؛زمانی که تو لیگ دسته سه ایران با فرغون سازی بهبهان بازی میکرد با همین گروهبان قندلی
    • بهرام IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
      متاسفانه پرسپولیسی هایی که به لنگی معروف هستند، در نهایت درک ۲ بهر قهرمانی آسیای تیم وطنشان را ندارند. البته اگر وطن بدانند یعنی چه؟ به هر صورت نقش استقلال در تاریخ فوتبال و اجتماعی ایران مشخص است و ادبیات و نقش این یاشگاه یعنی پرسپولیسی کاملا مشخص. درک ۲ بار قهرمانی آسیا و ۴ فینال آسیایی درک و ذهنی می خواهد که ظاهرا قرمزها از آن عاجز هستند. تیم حکومتی ای که وزیر طرفدار آن فرهنگ گویش ندارد، از طرفداران عام انتظاری بیشتر نباید داشت.
  • دختر استقلال IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    به امید شیش تایی شدن لنگ در جام حذفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی