نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
درباره آخرین ادعای عادل فردوسی‌پور/ مجری سابق برنامه ۹۰ سیاسی نیست؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عادل فردوسی پور در تمام سال هایی که ۹۰ را در شبکه ۳ اجرا کرد و برنامه‌اش هم از هر نظر تاریخ ساز شد، هیچ‌وقت وارد عرصه سیاست نشد.

خبرورزشی - از روزی که تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری آغاز شد تا لحظه ای که یکی از کاندیداها در مناظره‌ها به طور مسقیم از عادل فردوسی‌پور نام برد، شایعاتی پیرامون ماجراهای انتخابات و و مجری سابق برنامه ۹۰ به گوش می‌رسید.

با این همه وقتی فردوسی‌پور احساس کرد باید به این اخبار واکنش نشان بدهد در مصاحبه ای کوتاه گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم از هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری حمایت نکرده و نمی‌کنم و هیچ وعده و پستی را هم نمی‌پذیرم.

حالا سوال این است وقتی آدم‌ها برای گرفتن یک پست ساده، این همه خودشان را به در و دیوار می‌زنند چرا فردوسی‌پور خودش را به یکی از همین کاندیداها برای داشتن آینده کاری بهتر سنجاق نمی‌کند؟ آیا او ادا در نمی‌آورد؟

پاسخ خیلی روشن و شفاف است؛ فردوسی‌پور در تمام سال‌هایی که ۹۰ را در شبکه ۳ اجرا کرد و برنامه اش هم از هر نظر تاریخ ساز شد، هیچ وقت وارد عرصه سیاست نشد. فردوسی‌پور می‌توانست در اجراهای مناسبتی خارج از صداوسیما وارد روابط غیرورزشی شود؛ آن هم به سادگی و با آرامش تمام؛ اما او در کنار فوتبال باقی ماند و اجرای برنامه در تلویزیون و تدریس در دانشگاه را برگزید.

فردوسی‌پور ترجیح داد یک کارمند منظم و با برنامه باقی بماند تا اینکه به حلقه‌های سیاسی متصل شود؛ طبیعی است که او وارد بحث‌های انتخاباتی نمی‌شود و آنچه هم که می‌گوید عین واقعیت است. فردوسی‌پور سیاست را دوست ندارد؛ چه زمانی که ۹۰ را اجرا می‌کرد، چه حالا که هیچ جایی در برنامه‌های تلویزیون ندارد!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    پست و مقام برای قدرت و در پی آن ثروت است، فردوسی پور ثروتی دارد که در هیچ بانکی وجود ندارد. با هیچ چیز معاوضه نمیشود و با هیچ پست و مقامی قابل مقایسه نیست. عادل نیازی به این چیزهای پیش پاافتاده نداردر.
    • مانی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      دوست عزیز فقط به یک سوالم جواب بده تا من همه ادعاهات در مورد سرمایه معنوی و صداقت و شهامت و وجدان و ... فردوسی پور بپذیرم . سوال من اینه فردوسی پور چند بار در مورد حق پخش باشگاه حدف زد؟ کاری به حمایتش از دولت احمدی نژاد تیم تاج و کیروش و ... ندارم
  • محمود IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    سیاست کثیف نیست اما آلوده به سیاستمدارهای کثیفی مثل همتیه و روحانیه که حاضرن برای قدرت هر دروغیرو بگن و هر چیزیرو فدای خودشون بکنن
    • خورزوخان IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      آقا محمود همه شون سرته يه كرباسند بقيه شون كه انگار هم مسلك شما هستند همچين عليه السلامي نيستند
  • :) IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    موضوع اصلی در واقع اینه که فردوسی پور نمیخواد ابزار آقایون باشه برا گول زدن مردم، حقیقت اینه که وضع اقتصادی اجتماعی فرهنگی سیاسی و... ایران در حد فاجعه هسش و ما از یک کشور متوسط تبدیل شدیم به یک کشور ضعیف در تمام عرصه ها اونوقت آقایون دهنشون باز میکنن امنیت داریم و اینجور مزخرفات، ما مردم هیچ نوعی از امنیت و رفاه رو حس نمیکنیم، در واقع تنها چیزی که قابل پیش بینی شده گرونی هسش.
  • آل بابا مسعود IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    فردوسی پور اگر خودش رو به کسی یا جایی سنجاق نکرده بود بیست سال در تلویزیون دوام نمی آورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی