نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
اظهار نظر جالب مسی درباره آرژانتین/ این تیم به من وابسته نیست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در آستانه نخستین دیدار آرژانتین در کوپا آمریکای ۲۰۲۱ مقابل شیلی گفت که آلبی‌سلسته هیچ‌وقت به او وابسته نبوده و نخواهد بود.

خبرورزشی - لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در آستانه دیدار امشب تیمش مقابل شیلی در کوپا آمریکا گفت که آلبی‌سلسته هیچ‌گاه به او متکی نبوده است.

مسی در این باره بیان کرد: «تیم ملی آرژانتین هیچ‌گاه به من وابسته نبوده است. ما همیشه سعی کرده‌ایم تیمی قدرتمند داشته باشیم. همیشه بین خودمان گفته‌ایم که اگر این گونه نباشد، قهرمانی و رسیدن به اهداف‌مان دشوار خواهد بود. به نظرم ما به صورت گروهی تیم قدرتمندی شده‌ایم و خیلی از بازیکنان تیم مدت‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند. ما سابقه و تجربه بازی در کوپا آمریکا کنار یکدیگر را داریم. بازی برای تیم ملی همیشه برایم خاص بوده است، در بازی‌های دوستانه، انتخابی، کوپا آمریکا، جام جهانی و ...  هیچگاه تصورش را نمی‌کردم که بازی‌های زیادی را برای آرژانتین انجام دهم و حتی به این موضوع فکر هم نکرده بودم. من تنها روز به روز زندگی کرده‌ و همیشه سعی می کنم در زمان حال باشم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. در مورد بازی با شیلی هم باید بگویم که نیاز به یک پیروزی مهم داریم. ما در حال انجام کارهای خوب و در حال رشد هستیم اما نیاز به پیروزی در بازی اول‌مان در کوپا آمریکا ۲۰۲۱ داریم. خیلی مهم است که تورنمنت را با کسب سه امتیاز آغاز کنیم، چون باعث می‌شود با ذهنی باز آماده بازی‌های بعدی شویم. می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. دوباره با شیلی مصاف می‌کنیم، ما شناخت خیلی خوبی از هم داریم و آنها حریف سرسختی هستند.»

مسی همچنین درباره وضعیت کرونایی موجود اظهار داشت: «همه ما در خطر ابتلا به ویروس کرونا و از این بابت نگران هستیم. باید مراقب خودمان باشیم و هر کاری که در این زمینه از ما خواسته شده را انجام بدهیم. ما باید با تیم‌های دیگر هم مصاف کنیم، بنابراین احتمال ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد. هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که به این ویروس مبتلا نمی‌شویم اما همه چیز به ما بستگی ندارد.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی