نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اشک‌های ستاره هلند برای اریکسن/ می‌دانستم چه شرایطی دارد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دالی بلیند که پیش از این غش کردن در زمین را تجربه کرده بود، پس از دیدار هلند و اوکراین برای کریستین اریکسن هم‌بازی سابقش اشک ریخت.

خبرورزشی - دالی بلیند مدافع تیم ملی هلند با اینکه تیمش در اولین بازی یورو توانست در دیداری دشوار تیم ملی اوکراین را شکست بدهد، بعد از پایان بازی با گریه ورزشگاه را ترک کرد.

بلیند اعتراف کرد او نیز در گذشته مانند اریکسن دچار نارسایی قلبی شده و به همین دلیل زمانی که به زمین افتادن ستاره اینتر و تلاش پزشکان برای احیای او در جریان بازی مقابل فنلاند را تماشا کرد، تصمیم گرفته بود که دیگر به زمین فوتبال نرود اما یک اتفاق دیگر سبب شد که نظر او عوض شود و پا پس نکشد.

او دلیل حالت بد روحی خود را اینگونه توصیف کرد: «اتفاقی که برای اریکسن رخ داد، خیلی مرا تحت تأثیر قرار داد و این فقط به خاطر آشنایی من با کریستین به عنوان یک دوست نبود. می‌دانم که اریکسن چه شرایط وحشتناکی را تجربه کرده است، چون خودم هم نظیر آن را تجربه کرده‌ام. به همین دلیل هم یک نوع مانع روانی برای رفتن به زمین بازی مقابل اوکراین جلوی خودم می‌دیدم. من باید خود را برای بازی کردن متقاعد می‌کردم اما افتخار می‌کنم که این کار را انجام دادم و به همین دلیل بود که در پایان بازی احساساتی شدم. قطعاً من به این فکر می‌کردم که بازی نکنم.تصاویری که از تلویزیون دیدم و خود حادثه روی من خیلی تأثیر گذاشته بود طوری که شب خوابم نبرد.اما واقعاً مصمم بودم که این مانع بزرگ را از سر راهم بردارم. می‌دانستم که اگر کاری نکنم که اوضاع خوب پیش برود،ذهنم از آن چیزی که بود، آشفته‌تر می‌شود. زمانی که کریستین از بیمارستان هم‌تیمی‌هایش را ترغیب کرد که به بازی برگردند و آن را به پایان برسانند، همان موقعی بود که به خودم گفتم من هم باید بازی کنم. البته اینکه بازی کردم با تأیید پزشکان هم بود»

تماشای احیای اریکسن با دستگاه شوک برای بلیند یادآور خاطراتی بد از سال 2019 بود، وقتی که به او گفتند که دچار عارضه تورم ماهیچه قلب شده است.به دلیل همین عارضه بود که در ماه آگوست سال 2020 مدافع تیم آژاکس برای دومین بار در طول یک سال، در جریان یک بازی دوستانه به همراه غول‌های آمستردام از حال رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی