نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کرونا دست بردار نیست/ چهارمین جدال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ویروس منحوس کرونا تمام ارکان زندگی مردم جهان را تحت تأثیر قرار داده و ناگفته پیداست که اثر شوم خود را روی فوتبال هم گذاشته است.

خبرورزشی - استادیوم‌ها در اغلب دنیا خالی از تماشاگر هستند و فقط در برخی کشورها آنهم به صورت محدود و معدود، به هواداران اجازه حضور داده می‌شود. در چنین شرایطی چاره‌ای غیر از تداوم مسابقات وجود ندارد و حتی بدون حضور تماشاگران نیز بازیها باید برگزار شود تا چرخ فوتبال بچرخد.

مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی قرعه‌کشی شد و طبق برنامه استقلال باید به مصاف پرسپولیس برود. این یعنی برگزاری دربی پایتخت و تماشای مجدد گل سرسبد رقابت‌های باشگاهی ایران. البته افسوس که بازهم  خبری از هیاهوی هواداران روی سکوها نیست و مسابقه آتی در واقع چهارمین جدال  متوالی استقلال و پرسپولیس لقب خواهد گرفت که در ورزشگاه خالی آزادی برگزار می‌شود.

هواداران آخرین بار بهمن ماه سال ۹۸ توانستند دربی پایتخت را از نزدیک ببینند و پس از آن سه مسابقه میان این دو تیم در شهریور و دی ماه پارسال و البته اردیبهشت امسال به خاطر بحث اپیدمی کرونا، بدون حضور تماشاگر برگزار شد. اتفاق تلخی که امیدواریم حداقل از اواسط برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر دیگر شاهد آن نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کدوم خالی ؟!! IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    والله آخرین دربی رو که گفتن ماشالله آقایون پرسپولیسی کلی اعوان و انصارشون رو به استادیوم آوره بودن و تیمشون هم تشویق میکردن
    • مانی IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      ه در دربی که استقلال میزبان بود اونقدر میهمان هوادار دعوت کرد که حتی بلیطهای مهمان رو هم به طرفداران استقلال دادن و حتی برای مدیر عامل پرسپولیس هم بلیط ندادن . اما بازم سخاوت و بزرگی پرسپولیس شامل حال استقلالیها شد که بلیطهای مهمان چندتا هم بهشون اضافه دادن تا خجالت بکشن که البته بعیده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی